

Moderator: Jerry
czytajac takie zapytowywania odczuwam ze ofrołt zbliza sie coraz bardziej do formuly jedenFlor pisze:moja dogorywaTRAWOLT pisze: czyżbyś miał za wolne rynce?
czy się defem na RMPST wybierasz?![]()
i może wymienię na szybszą
bo nawet mimo mniejszej kierownicy na OSach czasami trzeba się nakręcić
na razieTRAWOLT pisze:Ty lepiej powiedz wprostFlor pisze:szybciej skręcam mam więcej czasu na ...
że skoki w bok Cię interesują, a nie OSy![]()
![]()
btw. to ten wieżowiec Ci się na "szybkich" zakrętach nie wywraca?
Flor pisze:a ja jechałem z zapiętą przednią blokadąi każdy zakręt brałem na dziesięć razy bo mi się kabelek od kontrolki rozłączył
i
ale jakoś tak się składaTRAWOLT pisze:Flor pisze:a ja jechałem z zapiętą przednią blokadąi każdy zakręt brałem na dziesięć razy bo mi się kabelek od kontrolki rozłączył
i
no jak sam napisałeś, inna przekładnia na zblokowanym dyfrze Ci dużo nie da
![]()
a pytam tak, bo wydawało mi się, że takie auto to bardziej do przeprawy niż na OSy
Zazdroszcze Ci, do defa kosztuje 3300pln , trzeba się ratować używkąWąż pisze:http://www.lr.pl/def_ukl_kierowniczy.html
![]()
Kowal na głowę chyba upadł![]()
Ja pocieszam się faktem, że na wielkiej wyprz do mojego były po dwie stówy
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość