wyższość disco2 nad disco1
Moderator: Jerry
wyższość disco2 nad disco1
No cóż zakup RR wybiliście mi Koledzy skutecznie z głowy...
Zatem pozostaje dyskoteka mk. II. TD5 automatic.
Tylko czy to będzie lepszy wybór od mk. I....
Ponoć jest tak:
1. Korniki już jej tak nie lubią
2. Trochę cichsza i bardziej komfortowa
3. łanćuch rozrządu zamiast paska
4. Poprawionych wiele gratów w stosunku do mk.I.
5. Nowy mocniejszy i cichszy silnik
6. W środku bardziej ogładny
Niby lepiej, ale przy całym szacunku do elektroniki i nafaszerowaniu tego fajnego wozidła czy warto....
Może lepiej zostać przy końcu serii 1998 i się długo bujać...
Zatem pozostaje dyskoteka mk. II. TD5 automatic.
Tylko czy to będzie lepszy wybór od mk. I....
Ponoć jest tak:
1. Korniki już jej tak nie lubią
2. Trochę cichsza i bardziej komfortowa
3. łanćuch rozrządu zamiast paska
4. Poprawionych wiele gratów w stosunku do mk.I.
5. Nowy mocniejszy i cichszy silnik
6. W środku bardziej ogładny
Niby lepiej, ale przy całym szacunku do elektroniki i nafaszerowaniu tego fajnego wozidła czy warto....
Może lepiej zostać przy końcu serii 1998 i się długo bujać...
Re: wyższość disco2 nad disco1
ale masz na mysli disco I 200 czy 300? benzyne czy diesla?marek g pisze:No cóż zakup RR wybiliście mi Koledzy skutecznie z głowy...
Zatem pozostaje dyskoteka mk. II. TD5 automatic.
Tylko czy to będzie lepszy wybór od mk. I....
Ponoć jest tak:
1. Korniki już jej tak nie lubią
2. Trochę cichsza i bardziej komfortowa
3. łanćuch rozrządu zamiast paska
4. Poprawionych wiele gratów w stosunku do mk.I.
5. Nowy mocniejszy i cichszy silnik
6. W środku bardziej ogładny
Niby lepiej, ale przy całym szacunku do elektroniki i nafaszerowaniu tego fajnego wozidła czy warto....
Może lepiej zostać przy końcu serii 1998 i się długo bujać...
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
To masz zepsuty.LR_Olek pisze:tak tak tez to mamsbb pisze:w DI też jest elektronika, nawet taka lekko wkurwiająca np.
otwiera sie łatwo z pilota a zamknąć nie bardzo chce ( drzwi )
Bo normalnie (tak jak u mnie), to zamyka się cudnie, ino otworzyć nie chce

Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...
u mnie po kraszu w drzwi drajwera to sie chyba ciegla zmutowaly i nie pociagaja dobrze i to jest przyczynapezet pisze:To masz zepsuty.LR_Olek pisze:tak tak tez to mamsbb pisze:w DI też jest elektronika, nawet taka lekko wkurwiająca np.
otwiera sie łatwo z pilota a zamknąć nie bardzo chce ( drzwi )
Bo normalnie (tak jak u mnie), to zamyka się cudnie, ino otworzyć nie chce

- hpx4000
-
- Posty: 1019
- Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
- Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
- Kontaktowanie:
marek g: Nikt Ciebie nie zniechęcał do RR, Ty po prostu sam nie wiesz czego oczekujesz od samochodu.
Range Rover V8 Outsourcing IT
Re: wyższość disco2 nad disco1
[quote="marek g"]No cóż zakup RR wybiliście mi Koledzy skutecznie z głowy...
Zatem pozostaje dyskoteka mk. II. TD5 automatic.
quote]
jednak trudno dość spaść z zamierzeń RR`owych na dysko 200tdi
kup DII, będziesz zadowolony, komfort w sumie podobny. Jak cię stać to z końca produkcji 2003 - 2004 i po sprawie, a konstrukcja jednak nowsiejsza. [NRR w wersji Hasiok był produkowany do 2002 r, potem już tylko Rekin, a od 2005 równolegle RRS (sport)]
..z serii MK to jeszcze fajne MK IX były też angielskie tylko marka Spitifire
a z Gelend to ME 109 
Zatem pozostaje dyskoteka mk. II. TD5 automatic.
quote]
jednak trudno dość spaść z zamierzeń RR`owych na dysko 200tdi

kup DII, będziesz zadowolony, komfort w sumie podobny. Jak cię stać to z końca produkcji 2003 - 2004 i po sprawie, a konstrukcja jednak nowsiejsza. [NRR w wersji Hasiok był produkowany do 2002 r, potem już tylko Rekin, a od 2005 równolegle RRS (sport)]
..z serii MK to jeszcze fajne MK IX były też angielskie tylko marka Spitifire


Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi
Mam D2 jezdzilem tez D1 300 w rodzinie. D2 to auto nafaszerowane elektronika. Nie nalezy sie tego za bardzo bac, a nawet sa czasem korzysci. Mialem awarie polegajaca na podszarpywaniu, braku mocy. Pojechalem do majstra lokalesa co orzekl, ze to przeplywomierz na 100%. Wymienilem. Bez efektu. Wiec majster mowi ze przeplywomierz i tak nalezalo zmienic a to na 100% filtr paliwa. Wymienilem i du.a. Nie wracalem juz do tego majstra tylko pojechalem do innego. Ten uczciwie powiedzial, ze nie wie ale ze po kolei bedzie rozkrecal i sprawdzal. No sie przerazilem tego rozkrecania. Zapytalem na forum co robic. Przewielebny Czeslaw dal mi cenna rade, zebym pojechal do serwisu ale ze jak to beda pompowtryski to bedzie bolalo. Jechalem do serwisu z harmonia pieniedzy i niskim morale. Na miejscu okazalo sie, ze wezyk od turbiny szwankowal. Naprawa trwala 30 min i kosztowala grosze. Nawet nie jestem pewien czy komp byl uzyty.
Komp auta z kolei dal mi znac, ze lozysko przedniego kola szlak trafil. Moje Disco w porownaniu z D1 to rakieta. Traktuje je jak SUVarowa wyprawowke wiec elektroniczne pseudoblokady wystarczaja i robia. Tylko 2 razy jak na razie korzystalem z pomocy traktorzystow. Ja lubie swoje disco i gdybym zamienial auto to na mlodszy rocznik.
Komp auta z kolei dal mi znac, ze lozysko przedniego kola szlak trafil. Moje Disco w porownaniu z D1 to rakieta. Traktuje je jak SUVarowa wyprawowke wiec elektroniczne pseudoblokady wystarczaja i robia. Tylko 2 razy jak na razie korzystalem z pomocy traktorzystow. Ja lubie swoje disco i gdybym zamienial auto to na mlodszy rocznik.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość