Strona 1 z 5
wyższość disco2 nad disco1
: wt paź 28, 2008 8:23 pm
autor: marek g
No cóż zakup RR wybiliście mi Koledzy skutecznie z głowy...
Zatem pozostaje dyskoteka mk. II. TD5 automatic.
Tylko czy to będzie lepszy wybór od mk. I....
Ponoć jest tak:
1. Korniki już jej tak nie lubią
2. Trochę cichsza i bardziej komfortowa
3. łanćuch rozrządu zamiast paska
4. Poprawionych wiele gratów w stosunku do mk.I.
5. Nowy mocniejszy i cichszy silnik
6. W środku bardziej ogładny
Niby lepiej, ale przy całym szacunku do elektroniki i nafaszerowaniu tego fajnego wozidła czy warto....
Może lepiej zostać przy końcu serii 1998 i się długo bujać...
Re: wyższość disco2 nad disco1
: wt paź 28, 2008 8:35 pm
autor: LR_Olek
marek g pisze:No cóż zakup RR wybiliście mi Koledzy skutecznie z głowy...
Zatem pozostaje dyskoteka mk. II. TD5 automatic.
Tylko czy to będzie lepszy wybór od mk. I....
Ponoć jest tak:
1. Korniki już jej tak nie lubią
2. Trochę cichsza i bardziej komfortowa
3. łanćuch rozrządu zamiast paska
4. Poprawionych wiele gratów w stosunku do mk.I.
5. Nowy mocniejszy i cichszy silnik
6. W środku bardziej ogładny
Niby lepiej, ale przy całym szacunku do elektroniki i nafaszerowaniu tego fajnego wozidła czy warto....
Może lepiej zostać przy końcu serii 1998 i się długo bujać...
ale masz na mysli disco I 200 czy 300? benzyne czy diesla?
: wt paź 28, 2008 8:37 pm
autor: czesław&jarząbek
różowe disco cysta z obleśnym snorkelem, po podskoku głowicy i zakatowaniu reduktora

: wt paź 28, 2008 8:39 pm
autor: LR_Olek
czesław&jarząbek pisze:różowe disco cysta z obleśnym snorkelem, po podskoku głowicy i zakatowaniu reduktora

zapomniales jeszcze o subtelnym dzwonie lewa lampa w drzewo i zdefasonowaniu blotnika oraz zgruchotanych drzwiach drajwera i jakichs tam innych cechach szczegolnych osobniczych

: wt paź 28, 2008 8:41 pm
autor: czesław&jarząbek
no właśnie

: wt paź 28, 2008 8:45 pm
autor: sbb
w DI też jest elektronika, nawet taka lekko wkurwiająca np.
otwiera sie łatwo z pilota a zamknąć nie bardzo chce ( drzwi )

: wt paź 28, 2008 8:46 pm
autor: Masakra
ten typ tak już chyba ma

: wt paź 28, 2008 8:47 pm
autor: pezet
Wyższość jednego nad drugim najlepiej ocenić przy pomocy metra, albo naocznie - stawiając je obok siebie.
: wt paź 28, 2008 8:49 pm
autor: LR_Olek
sbb pisze:w DI też jest elektronika, nawet taka lekko wkurwiająca np.
otwiera sie łatwo z pilota a zamknąć nie bardzo chce ( drzwi )

tak tak tez to mam
: wt paź 28, 2008 8:50 pm
autor: LR_Olek
czesław&jarząbek pisze:no właśnie

tylko jest jeden problem...
moje hardmadafakahamsteredyszynpinkdiscoczystatdi not for sale...

: wt paź 28, 2008 8:50 pm
autor: Masakra
zależy jakie kapcie będą mieć

: wt paź 28, 2008 8:52 pm
autor: pezet
LR_Olek pisze:sbb pisze:w DI też jest elektronika, nawet taka lekko wkurwiająca np.
otwiera sie łatwo z pilota a zamknąć nie bardzo chce ( drzwi )

tak tak tez to mam
To masz zepsuty.
Bo normalnie (tak jak u mnie), to zamyka się cudnie, ino otworzyć nie chce

: wt paź 28, 2008 8:54 pm
autor: Masakra
: wt paź 28, 2008 8:54 pm
autor: TRAWOLT
pezet pisze:to zamyka się cudnie, ino otworzyć nie chce

to złóżcie sobie z dwóch jeden
i nie będzie się ani otwierać, ani zamykać

: wt paź 28, 2008 8:56 pm
autor: Masakra
ale kolega
@marek g średnio jest chyba tym zainteresowany

chyba sobie poszedł

: wt paź 28, 2008 8:57 pm
autor: LR_Olek
pezet pisze:LR_Olek pisze:sbb pisze:w DI też jest elektronika, nawet taka lekko wkurwiająca np.
otwiera sie łatwo z pilota a zamknąć nie bardzo chce ( drzwi )

tak tak tez to mam
To masz zepsuty.
Bo normalnie (tak jak u mnie), to zamyka się cudnie, ino otworzyć nie chce

u mnie po kraszu w drzwi drajwera to sie chyba ciegla zmutowaly i nie pociagaja dobrze i to jest przyczyna

: wt paź 28, 2008 8:59 pm
autor: TRAWOLT
Masakra pisze:ale kolega
@marek g średnio jest chyba tym zainteresowany

chyba sobie poszedł

nie przesadzaj przecie się dowiedział, że w DI są problemy z drzwiami
a to już coś, nie uważasz ?

: wt paź 28, 2008 9:01 pm
autor: Masakra
: wt paź 28, 2008 9:04 pm
autor: sbb
nie tylko z drzwiami
sie ostatnio nazbierało:
brak swiatła połączone z brakiem działania wycieraczki na tylnej szybie
a dzis nowość, wskażnik temp. śpi
ciekawe co zrobi jutro

: wt paź 28, 2008 9:07 pm
autor: TRAWOLT
Masakra pisze:taaaa... za jakiś czas dojdzie temat może do silnika
to przestańmy na razie na zawieszeniu
a wiemy, że tam są poduchy, znaczy w DII ?

: wt paź 28, 2008 9:11 pm
autor: LR_Olek
sbb pisze:
a dzis nowość, wskażnik temp. śpi
ciekawe co zrobi jutro

juto powie dowidzenia

: wt paź 28, 2008 9:34 pm
autor: hpx4000
marek g: Nikt Ciebie nie zniechęcał do RR, Ty po prostu sam nie wiesz czego oczekujesz od samochodu.
Re: wyższość disco2 nad disco1
: wt paź 28, 2008 11:27 pm
autor: darkman
[quote="marek g"]No cóż zakup RR wybiliście mi Koledzy skutecznie z głowy...
Zatem pozostaje dyskoteka mk. II. TD5 automatic.
quote]
jednak trudno dość spaść z zamierzeń RR`owych na dysko 200tdi
kup DII, będziesz zadowolony, komfort w sumie podobny. Jak cię stać to z końca produkcji 2003 - 2004 i po sprawie, a konstrukcja jednak nowsiejsza. [NRR w wersji Hasiok był produkowany do 2002 r, potem już tylko Rekin, a od 2005 równolegle RRS (sport)]
..z serii MK to jeszcze fajne MK IX były też angielskie tylko marka Spitifire

a z Gelend to ME 109

: śr paź 29, 2008 12:00 am
autor: harakiri
Mam D2 jezdzilem tez D1 300 w rodzinie. D2 to auto nafaszerowane elektronika. Nie nalezy sie tego za bardzo bac, a nawet sa czasem korzysci. Mialem awarie polegajaca na podszarpywaniu, braku mocy. Pojechalem do majstra lokalesa co orzekl, ze to przeplywomierz na 100%. Wymienilem. Bez efektu. Wiec majster mowi ze przeplywomierz i tak nalezalo zmienic a to na 100% filtr paliwa. Wymienilem i du.a. Nie wracalem juz do tego majstra tylko pojechalem do innego. Ten uczciwie powiedzial, ze nie wie ale ze po kolei bedzie rozkrecal i sprawdzal. No sie przerazilem tego rozkrecania. Zapytalem na forum co robic. Przewielebny Czeslaw dal mi cenna rade, zebym pojechal do serwisu ale ze jak to beda pompowtryski to bedzie bolalo. Jechalem do serwisu z harmonia pieniedzy i niskim morale. Na miejscu okazalo sie, ze wezyk od turbiny szwankowal. Naprawa trwala 30 min i kosztowala grosze. Nawet nie jestem pewien czy komp byl uzyty.
Komp auta z kolei dal mi znac, ze lozysko przedniego kola szlak trafil. Moje Disco w porownaniu z D1 to rakieta. Traktuje je jak SUVarowa wyprawowke wiec elektroniczne pseudoblokady wystarczaja i robia. Tylko 2 razy jak na razie korzystalem z pomocy traktorzystow. Ja lubie swoje disco i gdybym zamienial auto to na mlodszy rocznik.
: śr paź 29, 2008 1:10 am
autor: demek
Chyba kolega
Marek g się wqrwił i poszedł do Kornackiego bo tu tylko piszą głupoty na tym forum. On chyba testował jakieś disco to może coś poradzi?:D
A był ktoś w dziale Jeepa albo Nysana?:)23
