Strona 1 z 6
Nie odpala !! Pomocy !!
: czw paź 30, 2008 10:06 pm
autor: zaloguj
Witam wszystkich
Otóż mam taki problem z Disco II Td5
Wyjąłem pompę paliwowa ( nie podawała już paliwa ) i oddałem do naprawy
Dostałem po naprawie
Zamontowałem
Pompa podaje po naprawie 4 atm. ( sprawdziłem ), filtr paliwa nowy
Przewody paliwowe odpowietrzone, szczelne .
Silnik kreci na rozruszniku ale nie chce odpalić
Błagam Pomocy

: czw paź 30, 2008 10:11 pm
autor: TRAWOLT
normalnie pompa musi dac 5 atm. zeby auto palilo inaczej dupa zbita
from:
http://www.forum4x4.pl/forum/viewtopic.php?t=60586

: czw paź 30, 2008 10:30 pm
autor: zaloguj
na powrocie do zbiornika są 2 atm

: czw paź 30, 2008 10:36 pm
autor: czesław&jarząbek
trawolcik...ale tego co wkleiłeś nadal nic nie wynika...
jak zwykle
dobra...skupta sie, bo przez telefon trzy razy w miesiącu już mi sie nie chce...
procedura rozruchu td5 po zapowietrzeniu:
-akumulator musi być mega dobrze załadowany i zdecydowanie kręcić.
jeśli będzie tylko kręcił, zaledwie kręcił lub kręcił wolno to se bedzieta kręciły do usranej śmierci...
naładowany. a jak będzie naładowany to żeby był naładowany.

-paliwo ma być w baku. minimum 5 litrów. nie wg widzimisie, nie że powinno być. ma być. nie, że prawdopodobnie jest tylko trzeba wlać pięć litrów żeby pewność była absolutna. i paliwo a nie wynalazek petrochemiczny...
-po spełnieniu powyższych warunków progowych wsiadamy kulturalnie na miejce kierowcy celem czynienia cudów...
-przekręcamy kluczyk w pozycję "pompa buczy-kontrolki świecą" i spokojnie czekamy aż wszystkie kontrolki zgasną a dzwięki gyrglującego paliwa zanikną.
-wyłączamy zapłon.
-po raz drugi przekręcamy kluczyk w pozycję "pompa buczy-kontrolki świecą" i spokojnie czekamy aż wszystkie kontrolki zgasną a dzwięki gyrglującego paliwa zanikną.
-wyłączamy zapłon.
-po raz trzeci przekręcamy kluczyk w pozycję "pompa buczy-kontrolki świecą" i spokojnie czekamy aż wszystkie kontrolki zgasną a dzwięki gyrglującego paliwa zanikną.
-wyłączamy zapłon.
-po raz czwarty przekręcamy kluczyk w pozycję "pompa buczy-kontrolki świecą" i spokojnie czekamy aż wszystkie kontrolki zgasną a dzwięki gyrglującego paliwa zanikną.
-wyłączamy zapłon.
-po raz piąty przekręcamy kluczyk w pozycję "pompa buczy-kontrolki świecą" i spokojnie czekamy aż wszystkie kontrolki zgasną a dzwięki gyrglującego paliwa zanikną.
-wyłączamy zapłon.
-z kamienną twarzą i wyrazem absolutnej wszechwiedzy ignorujemy powątpiewające komentarze postronnych obserwatorów. to bezużyteczne robaki nie mające pojęcia o zakrzywianiu czasoprzestrzeni...

-wystudiowanym ruchem wciskamy pedał akceleratora do samej podłogi i trzymamy.
-po raz ostatni przekręcamy kluczyk w pozycję "pompa buczy-kontrolki świecą" i spokojnie czekamy aż wszystkie kontrolki zgasną a dzwięki gyrglującego paliwa zanikną.
-gdy wszystko ucichnie przekręcamy kluczyk dalej uruchamiając rozrusznik.
-cały czas trzymając klamę w podłodze kręcimy aż silnik zagada.
-napawając się sukcesem omiatamy niewidzącym wzrokiem robaki małej wiary.
-wręczamy klientowi fakturę vat i przyjmujemy "pieniążek za pracę"
ale...
gdyby jednak cud nie następował to:
-akumulator jest do bani
-jednak nie ma paliwa w baku
-samochód jest zepsuty
no.

: czw paź 30, 2008 10:41 pm
autor: Flor
czesław&jarząbek pisze:
-samochód jest zepsuty
no.

to jest najlepsze

: czw paź 30, 2008 10:42 pm
autor: TRAWOLT
czesław&jarząbek pisze:trawolcik...ale tego co wkleiłeś nadal nic nie wynika...
no o ile jeszcze dodawać umim to ktoś komuś podpindolił 1 atm.
czesław&jarząbek pisze:jak zwykle

fakuku z kukułką

: czw paź 30, 2008 10:42 pm
autor: nowicjusz127
tak oto Czeslaw zdradza tajemnice....korzystajcie i spijajcie ta drogocenna wiedze.2 atm na powrocie to malo troche.jea metoda Czeslawa nie pomoze masz dalej problem z pompa.ile zaplaciles za ta naprawe?
: czw paź 30, 2008 10:44 pm
autor: zaloguj
390
: czw paź 30, 2008 10:46 pm
autor: zaloguj
odpowietrzać odpowietrzałem tak jak Czesław prawi
ale siadł aku

: czw paź 30, 2008 10:46 pm
autor: czesław&jarząbek
zaloguj pisze:390
rozumiem że funtów netto
bo za 390zł to nikt normalny sie nie bedzie w smrodzie pseudo oleju napędowego i zapleśniałej wykładziny bagażnika paprał...

: czw paź 30, 2008 10:47 pm
autor: nowicjusz127
nowa pompa 180 funtow....oryginal
: czw paź 30, 2008 10:47 pm
autor: zaloguj
390 zł
: czw paź 30, 2008 10:49 pm
autor: zaloguj
nowicjusz127 pisze:nowa pompa 180 funtow....oryginal
To się zdecyduj bo ostatnio mi pisałeś ze 300 funtow

: czw paź 30, 2008 10:49 pm
autor: czesław&jarząbek
to se jeszcze poodpowietrzasz...
: czw paź 30, 2008 10:51 pm
autor: Broncosaurus
a ja mam taka pompkę
ręczną
taka gruszkę
i ja sie tak naciska chwile
a potem odpala

: czw paź 30, 2008 10:53 pm
autor: czesław&jarząbek
przedwcześnie czy w sam raz?

: czw paź 30, 2008 10:53 pm
autor: hpx4000
Czyli końcowo i tak wyjdzie 390pln + 180funtów

: czw paź 30, 2008 10:53 pm
autor: nowicjusz127
zalezy ktora sa dwa rodzaje zalezy od vinu.nie pomyliles przewodow paliwowych podlaczajac do pompy?
: czw paź 30, 2008 10:54 pm
autor: TRAWOLT
Broncosaurus pisze:a ja mam taka pompkę
ręczną
taka gruszkę
i ja sie tak naciska chwile
a potem odpala

ooo widzę, że zupełnie jak ja niesiesz pomoc
... niczym łódzkie pogotowie

: czw paź 30, 2008 10:55 pm
autor: zaloguj
nowicjusz127 pisze:zalezy ktora sa dwa rodzaje zalezy od vinu.nie pomyliles przewodow paliwowych podlaczajac do pompy?
Przewody ponumerowałem żeby być pewny
podpięte jest tak jak zostało odpięte
: czw paź 30, 2008 10:55 pm
autor: Broncosaurus
widziałem ostatnio odpowietrzanie td5 z bliska
długa sprawa
: czw paź 30, 2008 10:58 pm
autor: Wąż
nowicjusz127 pisze:zalezy ktora sa dwa rodzaje zalezy od vinu.nie pomyliles przewodow paliwowych podlaczajac do pompy?
dobre, mi się przytrafiło ostatnio, choć pompy nie mam, tylko dwie rurki...
nie chciał zapalić, w ogóle paliwa nic ciągnął... w końcu zdesperowany wsadziłem przewód który miał być zasilający, do kubka z ropą i przy próbie pompowania w kubku bańki się pojawiły

przy ciągnięciu instalacji mi się przewody popierdoliły

: czw paź 30, 2008 10:59 pm
autor: nowicjusz127
jak Czeslawa metoda nie pomoze to bedziesz mial klopociki.TD5 jest naprawde wredny i trzeba wiedziec gdzie uderzyc coby dzialalo.ja chyba wiem gdzie problem.pozyjemy zobaczymy.powodzenia tymczasem.
: czw paź 30, 2008 11:00 pm
autor: czesław&jarząbek
nowicjusz127 pisze:tak oto Czeslaw zdradza tajemnice....
nie bój nic...tu obstawiam punkt ostatni:
-samochód jest zepsuty
bo gdyby wnikliwie zanalizować temat to wiemy że:
-samochód nie zapala
-akumulator jest niepsrawny
-pompa była naprawiana...
-nowa pompa jest...za droga

żadnego punktu odniesienia.
będzie drogo...

: czw paź 30, 2008 11:01 pm
autor: zaloguj
nowicjusz127 pisze:jak Czeslawa metoda nie pomoze to bedziesz mial klopociki.TD5 jest naprawde wredny i trzeba wiedziec gdzie uderzyc coby dzialalo.ja chyba wiem gdzie problem.pozyjemy zobaczymy.powodzenia tymczasem.
A możesz mi chociaż na pv napisać co to może być
