Automat z Diska 3.9 i 300 kucy

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
Gierek
 
 
Posty: 824
Rejestracja: śr paź 31, 2007 11:51 pm
Lokalizacja: Skoczów

Automat z Diska 3.9 i 300 kucy

Post autor: Gierek » sob lis 01, 2008 10:13 pm

Tak se ostatnio wlazłem pod swoje disco w celu oblukania krzynki z biegami.Tak się zacząłem zastanawiać czy by takiej razem z reduktorem nie zaadoptować do budowanej właśnie przeprawówki.Zalete ma wielką bo bez elektroniki jest , ale że miała by współpracować z motórem z mustanga produkującym koło 300 kuni zastanawia mię jej wytrzymałość.Dodam że auto na zwolnicach jest i przełożenia 7.5 posiada , więc siły na zespole nap. są dwa razy mniejsze.Z kolei simex 36cala się potrafi zakotwiczyć i wtedy... :-? No właśnie czy krzynka i reduktor to wytrzyma ?? ??
Jestem na odwyku!

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » sob lis 01, 2008 10:41 pm

a myślisz jaka skrzynia była np w bmw 750 albo jagu xjr ?

:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
Gierek
 
 
Posty: 824
Rejestracja: śr paź 31, 2007 11:51 pm
Lokalizacja: Skoczów

Post autor: Gierek » sob lis 01, 2008 10:54 pm

Mam opcje z orgynalną krzynką z ww motóra i zapiąć za to red. z robura. Ale take rozwiązanie choć dobre to strasznie długie jest.Motór z krzynką -150cm , jakiś wał do red - 20cm i reduktor - 40cm. Sie karwa bede miał biede w ramie 100" z diska pomieścić :roll:
To mówisz że wyrobi ??
A reduktor ??
Jestem na odwyku!

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » sob lis 01, 2008 11:07 pm

ja nic nie mówie.
pogrzeb w wykopaliskach...

żebyś zbyt długo nie błądził przpomnę ci motto tego forum z dawnych czasów...bardzo dawnych...
"żadnej odpowiedzi której szukasz tutaj nie znajdziesz"
#noichuj

Awatar użytkownika
Misiek Bielsko
     
     
Posty: 5195
Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bielsko-Biala
Kontaktowanie:

Post autor: Misiek Bielsko » sob lis 01, 2008 11:52 pm

Reduktor wytrzyma, nie wiem, jak z dyfrem centralnym - w rempstowkach 300KM potrafi zwybuchowac i chlopaki zaspawuja zdaje sie, no ale przelozenia tez sa spoooro dluzsze...

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » ndz lis 02, 2008 12:28 am

dwa odcinki wytrzymał w stanie fabrycznym
pierwszy zaszperowany
na drugim o szperze sie zapomniało
potem już był zaspawany...
:)21
to była pamiętam taka ujowa runda w gdowie. też wtedy byłeś...nie ta co cie koń pogryzł...któraś z następnych...
:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
Gierek
 
 
Posty: 824
Rejestracja: śr paź 31, 2007 11:51 pm
Lokalizacja: Skoczów

Post autor: Gierek » ndz lis 02, 2008 12:32 am

A jaką max prędkością dysponuje przeciętny rempst. ?? Tak sobie myśle żeby jeśli bedzie opcja ze skrzynią z LR to trza bu zapodać red. z dizla bo na benzynowym i laplanderach za wolny bedzie.
Jestem na odwyku!

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » ndz lis 02, 2008 12:38 am

prędkości max nikt nie zbadał...organizm ludzki tego nie wytrzymuje...

w klasie do 2.5 na reduktorze przy 110km/h gorący olej z odpowietrzenia transmisji zaimpregnował mi buty...

a na czterolitrówce tam gdzie w słomczynie małuszyński wykonał kiedyś taki spektakularny lot zakończony rozpyleniem auta na atomy także na reduktorze mieliśmy ponad 140...

szosowych biegów się raczej nie używało

z tym, że tarktuj to jako fristajlowe bajanie bo czasy się ponoć zmieniły...
:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
Gierek
 
 
Posty: 824
Rejestracja: śr paź 31, 2007 11:51 pm
Lokalizacja: Skoczów

Post autor: Gierek » ndz lis 02, 2008 12:40 am

A nie ma do LR jakiegoś spoola zamiast centralnego ?? Zeby nie spawać...
Jestem na odwyku!

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » ndz lis 02, 2008 12:41 am

i na jelczu był taki zajebiaszczy kawałek...że się wychodziło z lasu slajdem na dużej szybkości...potem faja kawałkiem drogi i łuk ze stojącym baobabem centralnie na stycznej...wielki pierdolony kasztan...zawsze szło na prawą...
:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » ndz lis 02, 2008 12:44 am

Gierek pisze:Tak sobie myśle żeby jeśli bedzie opcja ze skrzynią z LR to trza bu zapodać red. z dizla bo na benzynowym i laplanderach za wolny bedzie.
misiu...czy też "miśu"...
:)21
obawiam się, że nie nadążasz...

popracuj odrobinę nad podstawami. odrób lekcję z dostępnych przełożeń, ok?
1.11
1.21
1.41
1.61
to tak w uproszczeniu...
hi-ratio oczywiście
#noichuj

Awatar użytkownika
Gierek
 
 
Posty: 824
Rejestracja: śr paź 31, 2007 11:51 pm
Lokalizacja: Skoczów

Post autor: Gierek » ndz lis 02, 2008 12:47 am

I wszystkie występują w org. reduktorach , czy można se dokupić ??
Jestem na odwyku!

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » ndz lis 02, 2008 12:49 am

bogatemu wszystko wolno
:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
Gierek
 
 
Posty: 824
Rejestracja: śr paź 31, 2007 11:51 pm
Lokalizacja: Skoczów

Post autor: Gierek » ndz lis 02, 2008 12:53 am

A co ?? Będziesz sponsorował ?? :)21
Jestem na odwyku!

Awatar użytkownika
tybero
Posty: 1950
Rejestracja: pn lut 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: brenna

Post autor: tybero » ndz lis 02, 2008 10:43 am

a moze dyfer z torsenem? u kowala cena powala, ale moze gdzies sie da kupic za normalna kase...

a tak btw, to jak cie pytalem o naped, to byles przekonany ze lekko sie zmiesci i tylny wal bedzie mial dobry kat :)21
Mistrzow uprasza sie o spokoj

Awatar użytkownika
Yonek
Posty: 628
Rejestracja: czw kwie 03, 2003 5:22 pm
Lokalizacja: Zentrum
Kontaktowanie:

Post autor: Yonek » ndz lis 02, 2008 10:54 am

czesław&jarząbek pisze:a myślisz jaka skrzynia była np w bmw 750 ...
:)21
No taka. Tylko w pierwszych seriach się okropnie mieliła.
SITH happens...

Awatar użytkownika
Gierek
 
 
Posty: 824
Rejestracja: śr paź 31, 2007 11:51 pm
Lokalizacja: Skoczów

Post autor: Gierek » ndz lis 02, 2008 10:55 am

Taa...bo on się zmieści , i kąt dobry bedzie , ale motór wisieć musi nad przednią osią.Jak by dać z LR to by ładnie go cofnąć możno było :roll:
Jestem na odwyku!

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » ndz lis 02, 2008 11:20 am

Yonek pisze:
czesław&jarząbek pisze:a myślisz jaka skrzynia była np w bmw 750 ...
:)21
No taka. Tylko w pierwszych seriach się okropnie mieliła.
tu by należało zadać pytanie czy mieliła się pierwszemu właścicielowi na gwarancji
czy mieliła się drugiemu właścicielowi tuż po gwarancji
czy mieliła się diagnoście bo nie potrafił z rolek wyjechać po badaniu hamulców
czy mieliła się karkom od niezmienianego oleju i palenia gumy
albo jakiś raport dekry przeanalizować :)21

w lr też nie jest skrzynią absolutnie bezawaryjną. fochy bywają. jest natomiast naprawialna znacznie skuteczniej i taniej niż lt/r manualne
#noichuj

Awatar użytkownika
Misiek Bielsko
     
     
Posty: 5195
Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bielsko-Biala
Kontaktowanie:

Post autor: Misiek Bielsko » ndz lis 02, 2008 12:08 pm

Ze 110kmh na reduktorze w 2.5 to Cie ponioslo. Mamy ten sam zestaw napedowy, Szary tez i zgodnie ustalilismy 97-99kmh. Moze ciut wiecej, jak picki nowe.
Z tego, co pamietam, to 4 litrowki z reduktorem defekterowskim jezdza wlasnie na biegach szosowych, ale za to pokroic sie nie dam...
@Gierek
Objasnij mnie, prosze, po co Ci 300KM, skoro przelozenie bedzie na tyle krotkie, ze ich w zyciu nie wykorzystasz i styklo by spokojnie 150KM?

Awatar użytkownika
Gierek
 
 
Posty: 824
Rejestracja: śr paź 31, 2007 11:51 pm
Lokalizacja: Skoczów

Post autor: Gierek » ndz lis 02, 2008 12:42 pm

No nie takie krótkie :wink:
Jak dam robura to bez red. czerwone pole mam przy jakichś 160-170. Na reduktorze koło 90-100. Moc się przyda.Koło 130KM to teraz mam i mnie już nie starcza :)21
Jestem na odwyku!

Awatar użytkownika
Misiek Bielsko
     
     
Posty: 5195
Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bielsko-Biala
Kontaktowanie:

Post autor: Misiek Bielsko » ndz lis 02, 2008 12:54 pm

@Szczesław
Samerskrina se założyłem - jadę potestować 8)
Czas operacyjny montażu - prawie 2 godziny... angielska precyzja, karwa.

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » ndz lis 02, 2008 3:35 pm

nawet mnie nie wqrwiaj...

chory jestem i od zeszłej niedzieli nie jezdziłem. tyle co sie w piątek na arka bmw bujnąłem po szopienicach...ale na oponach metzeler to żadna radość :)21
no i happening był okołomotocyklowy jak się doktor próbował posadowić na pierdzisławowego dziobaka...
:)21
i jeszcze jeden był ale tylko w przekazie werbalnym...jak to w tenże sam piątek-mniejsza kto-zaliczył dwa dzwony na motórze...jeden w drodze do pracy rano, drugi w drodze do domu na koniec dnia...
#noichuj

Awatar użytkownika
Misiek Bielsko
     
     
Posty: 5195
Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bielsko-Biala
Kontaktowanie:

Post autor: Misiek Bielsko » ndz lis 02, 2008 8:26 pm

Przetestowany. Działa, choć na ryj dalej wieje i trzeba sie pochylić trochę przy większej prędkości, pewnie to kwestia wzrostu trochę. Za to nie łopocze, nie drga, nie robi za żagiel (do 140 przynajmniej), w miarę wygląda. Dużo większy komfort przy prędkościach przelotowych - cieplej po prostu i powietrze nie chce człowieka sciagnać z motóra :)2
Nie wiem, o co chodzi z oponami metzeller... Są takie chuujowe?

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » ndz lis 02, 2008 8:29 pm

mniej więcej na poziomie opon z wueski...

szyba na motórze nie straszy na żywo?
#noichuj

Awatar użytkownika
Yonek
Posty: 628
Rejestracja: czw kwie 03, 2003 5:22 pm
Lokalizacja: Zentrum
Kontaktowanie:

Post autor: Yonek » ndz lis 02, 2008 8:35 pm

czesław&jarząbek pisze:
Yonek pisze:
czesław&jarząbek pisze:a myślisz jaka skrzynia była np w bmw 750 ...
:)21
No taka. Tylko w pierwszych seriach się okropnie mieliła.
tu by należało zadać pytanie czy mieliła się pierwszemu właścicielowi na gwarancji
czy mieliła się drugiemu właścicielowi tuż po gwarancji
czy mieliła się diagnoście bo nie potrafił z rolek wyjechać po badaniu hamulców
czy mieliła się karkom od niezmienianego oleju i palenia gumy
albo jakiś raport dekry przeanalizować :)21

w lr też nie jest skrzynią absolutnie bezawaryjną. fochy bywają. jest natomiast naprawialna znacznie skuteczniej i taniej niż lt/r manualne
Chyba pierwszemu albo drugiemu, skoro po roku czy dwóch produkcji zmienili na 5HP30.
A tak wogóle to chyba nie do końca taka sama, bo w LR to chyba 4HP22 a w 750 4HP24 najpierw była.
SITH happens...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość