czym sie różni rama RRC i disko 1?

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
maristez
Posty: 2277
Rejestracja: ndz sie 14, 2005 8:08 am
Lokalizacja: 4x4.net.pl
Kontaktowanie:

czym sie różni rama RRC i disko 1?

Post autor: maristez » pt lis 14, 2008 4:50 pm

wyczytałem ze były różnice. wie kto jakie?
i nikt mnie nie przekona ze białe jest białe a czarne jest czarne

Awatar użytkownika
tybero
Posty: 1950
Rejestracja: pn lut 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: brenna

Post autor: tybero » pt lis 14, 2008 4:53 pm

centralny amor jest w rr wiec tam jest inaczej, a reszta chyba to samo, moze mocowania budy w innych miejscach.
Mistrzow uprasza sie o spokoj

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » pt lis 14, 2008 5:00 pm

niektóre profile prostokątne są zastąpione rurami
drobne różnice w rozmieszczeniu niektórych elementów
poza tym to to samo
dotyczy rendza powyżej 86
wcześniej przystosowanie do śrub calowych było
a jeszcze wcześniej pra-ramy sposoben spawania się różniły
Ostatnio zmieniony pt lis 14, 2008 5:03 pm przez czesław&jarząbek, łącznie zmieniany 1 raz.
#noichuj

Awatar użytkownika
maristez
Posty: 2277
Rejestracja: ndz sie 14, 2005 8:08 am
Lokalizacja: 4x4.net.pl
Kontaktowanie:

Post autor: maristez » pt lis 14, 2008 5:01 pm

to nie wiem o co chodzi z cenami ram. do rr od 1000zł a do disko po 400zł. do zmoty to idzie.
i nikt mnie nie przekona ze białe jest białe a czarne jest czarne

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » pt lis 14, 2008 5:04 pm

może rr w sensie hasiok

olej różnice, bierz z disco-anglik nie robi różnicy-jest symetryczna.
Ostatnio zmieniony pt lis 14, 2008 5:08 pm przez czesław&jarząbek, łącznie zmieniany 1 raz.
#noichuj

Awatar użytkownika
marek_z_gor
Posty: 317
Rejestracja: śr sie 29, 2007 11:39 pm
Lokalizacja: jawor rzną
Kontaktowanie:

Post autor: marek_z_gor » pt lis 14, 2008 5:07 pm

tybero pisze:centralny amor jest w rr wiec tam jest inaczej, a reszta chyba to samo, moze mocowania budy w innych miejscach.
jaki centralny amor ??
ass, grass, or gas... nobody rides for free

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » pt lis 14, 2008 5:08 pm

leveling którego w dysko nie ma
#noichuj

Awatar użytkownika
tybero
Posty: 1950
Rejestracja: pn lut 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: brenna

Post autor: tybero » pt lis 14, 2008 5:08 pm

self leveling unit
Mistrzow uprasza sie o spokoj

Awatar użytkownika
marek_z_gor
Posty: 317
Rejestracja: śr sie 29, 2007 11:39 pm
Lokalizacja: jawor rzną
Kontaktowanie:

Post autor: marek_z_gor » pt lis 14, 2008 5:10 pm

a można po chłopskiemu? co to je? do regulacji wysokości dupy ??
ass, grass, or gas... nobody rides for free

Awatar użytkownika
maristez
Posty: 2277
Rejestracja: ndz sie 14, 2005 8:08 am
Lokalizacja: 4x4.net.pl
Kontaktowanie:

Post autor: maristez » pt lis 14, 2008 5:15 pm

czesław&jarząbek pisze:może rr w sensie hasiok

olej różnice, bierz z disco-anglik nie robi różnicy-jest symetryczna.
i tak zrobilismy. na jutro mają wydłubać ramę z resztek 300tdi. jak by kto chciał to maja jeszcze jedną.
i nikt mnie nie przekona ze białe jest białe a czarne jest czarne

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » pt lis 14, 2008 6:07 pm

do poziomowania dupy niezależnie od obciążenia
#noichuj

Awatar użytkownika
moto
Posty: 508
Rejestracja: pn wrz 19, 2005 10:15 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: moto » pt lis 14, 2008 9:21 pm

czesław&jarząbek pisze:do poziomowania dupy niezależnie od obciążenia
Chyba ktoś zapodał mi to to do defa ...bo nie widziałem tego w seryjnej w 200..
Seria IIA '62, Seria III 109 FFR ,Disco , def 110 SW
M-72 MW-750

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » pt lis 14, 2008 9:22 pm

w one-ten było jako opcja
w specyfikacji camel też było
#noichuj

Awatar użytkownika
jpi
 
 
Posty: 5019
Rejestracja: pt maja 25, 2007 6:54 am
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Post autor: jpi » pt lis 14, 2008 9:24 pm

czesław&jarząbek pisze:do poziomowania dupy niezależnie od obciążenia
eee tam pewnie się psuło :D
jak ktoś ma pecha to i w dupie palec złamie
LR disco 200
5 o'clock offroad team

Awatar użytkownika
moto
Posty: 508
Rejestracja: pn wrz 19, 2005 10:15 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: moto » pt lis 14, 2008 9:31 pm

czesław&jarząbek pisze:w one-ten było jako opcja
w specyfikacji camel też było
robiło w 110 ??

po doświadczeniu z militarna seria to ten zawias oryginalny jest delikatny.. :wink:
Seria IIA '62, Seria III 109 FFR ,Disco , def 110 SW
M-72 MW-750

Awatar użytkownika
Broncosaurus
Posty: 1630
Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
Lokalizacja: Podkowa Lesna

Post autor: Broncosaurus » śr lis 19, 2008 10:00 am

robi w oneten

ale riplejsment kosztuje jakies 3500
OneTen
Discofery 300tdi

Awatar użytkownika
moto
Posty: 508
Rejestracja: pn wrz 19, 2005 10:15 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: moto » śr lis 19, 2008 8:14 pm

Testowałem pod obciążeniem bagażnika jakieś 300kg i rzeczywistsze zupełnie insza inszość niż w disko pod jakimiś 150kg......ale zaczyna ciec.....trza będzie sie tym zając :wink:
Seria IIA '62, Seria III 109 FFR ,Disco , def 110 SW
M-72 MW-750

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość