Cieknace przeguby

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
zapytajnik
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 6
Rejestracja: sob maja 06, 2006 9:39 pm

Cieknace przeguby

Post autor: zapytajnik » pt lis 14, 2008 6:46 pm

Z gory przepraszam jesli temat sie juz pojawil ale nie moge znalezc drania.

Wiem, ze LR'y znacza teren i w ogole, ale te 0,35l oleju ktore wchodza na kulke wydaje sie malo w stosunku to wodospadu wyplywajacego spod kulek.

Jakies 500km temu mialem wymieniane wszystkie klocki z tarczami moze sie musi "ulozyc" albo mechanic cos napapral? Bo wiem, ze tarcze zdejmuje sie razem z piasta i ze sa tam takie simeringi, ktore "nie tega" glowa moze zalozyc tylem na przod i cieknie potem.

Pytanie
Czy wystarczy wymienic jakies uszczelki, simeringi, itp czy trza pomyslec o nowych kulkach?

Wiem,ze jak kulki wilgotne to ok, ale olej powinien zostawac na przegubach a nie wesolo sciekac na wewnetrzny rant felg.

dyskoteka 92r 2,5Tdi

Z gory dziekuje za pomoc i przepraszam za glupie pytania, ale moja przygoda z disco trwa od jakichs 550km :)
Disco 200TDi '92

Awatar użytkownika
nowicjusz127
Posty: 2121
Rejestracja: czw mar 27, 2008 10:37 pm
Lokalizacja: okolice Wrocka

Post autor: nowicjusz127 » pt lis 14, 2008 7:02 pm

mylisz pojecia.simmeringi wymieniane podczas wymiany tarcz to co innego niz uszczelniacze tarcz.Tych simmeringow co ci wymienil mechanior sa dwa rodzaje:zakladane "normalnie" i zakladane odwrotnie.na simmeringu jest napisane ktora strona montowac wymaga to jednak bardzo podstawowej znajomosci angielskiego oraz chwila rozwagi przy montazu.co do kol to jesli nie maja wzerow wymiana simmeringow pomoze.
W walce z głupotą nie ma wygranych,są tylko cudem ocaleni

już Polska

Awatar użytkownika
witekr
 
 
Posty: 257
Rejestracja: śr paź 02, 2002 7:12 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: witekr » pt lis 14, 2008 7:56 pm

Jeżeli kule są błyszczące bez widocznych wżerów to powymieniaj tylko uszczelnienia
RR Classic 3.5 V8, Disco 200, Disco 300 ;-)

Awatar użytkownika
Dżek
 
 
Posty: 896
Rejestracja: pn wrz 10, 2007 10:26 pm
Lokalizacja: WaWa

Post autor: Dżek » sob lis 15, 2008 1:09 am

... a jeśli masz wżery (ja mam :cry: ) to możesz nieco jeszcze pojezdzic, ale zamiast oleju wstrzykujesz takiego specjalnego gluta (chyba smar grafitowy, ale nie jestem pewien). Pakowany w takie podluzne plastikowe kondomy. Jest gestszy, tez wycieka, ale znacznie mniej. Nie kupuj szajsu, bo marne smary nierownomiernie sie rozprowadzaja. Niestety nie pamietam ani nazwy tego gluta ani numeru referencyjnego, a w swoich zasobach numerkow nie moge znalezc. Nowicjusz pomozesz? Chyba niedlugo znowu bede musial sobie dac w kule...

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » sob lis 15, 2008 8:14 am

STC 3435
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
Dżek
 
 
Posty: 896
Rejestracja: pn wrz 10, 2007 10:26 pm
Lokalizacja: WaWa

Post autor: Dżek » sob lis 15, 2008 12:56 pm

gri74 pisze:STC 3435
Dzięki :)2

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » sob lis 15, 2008 5:33 pm

witekr pisze:Jeżeli kule są błyszczące bez widocznych wżerów to powymieniaj tylko uszczelnienia
a potem się okaże ... że dalej cieknie
... bo są luzy na łożyskach zwrotnicy :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
Masakra
 
 
Posty: 218
Rejestracja: pn cze 16, 2008 7:59 am
Lokalizacja: STA

Post autor: Masakra » sob lis 15, 2008 7:00 pm

TRAWOLT pisze:
witekr pisze:Jeżeli kule są błyszczące bez widocznych wżerów to powymieniaj tylko uszczelnienia
a potem się okaże ... że dalej cieknie
... bo są luzy na łożyskach zwrotnicy :roll: :D
To od nowa rozbebeszanie :lol: :lol: aż tyle to nie kosztuje żeby wymienić all :o

Awatar użytkownika
zapytajnik
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 6
Rejestracja: sob maja 06, 2006 9:39 pm

Post autor: zapytajnik » sob lis 15, 2008 10:22 pm

Kule czyste a o lozyskach zwrotnicy nawet mi przez mysl nie przeszlo.

Dzieki za pomoc :)
Disco 200TDi '92

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » ndz lis 16, 2008 2:34 am

Masakra pisze:aż tyle to nie kosztuje żeby wymienić all :o
gorzej jak się okaże, że potrzebne są podkładki do regulacji
... których może zabraknąć w "domowych pieleszach" :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
Pepek
Posty: 2333
Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
Lokalizacja: wROCŁAW

Post autor: Pepek » ndz lis 16, 2008 10:00 am

Ale do regulacji przeważnie się ujmuje podkładek a nie dodaje :wink:
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo

Awatar użytkownika
dudek
Posty: 501
Rejestracja: wt sty 02, 2007 10:17 pm
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Post autor: dudek » ndz lis 16, 2008 10:34 am

Chyba, że nie ma już co ujmować :)21
AMG M35A2C 2 1/2 TON
AMG M151A2 MUTT 1/4 Ton
M416
XJ 4.0

Awatar użytkownika
jpi
 
 
Posty: 5019
Rejestracja: pt maja 25, 2007 6:54 am
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Post autor: jpi » ndz lis 16, 2008 11:08 am

kupujesz cały set za kilka funciaków łącznie ze smarowidłem i po kłopocie, wsio nowe i już
jak ktoś ma pecha to i w dupie palec złamie
LR disco 200
5 o'clock offroad team

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości