Strona 1 z 1

Cieknace przeguby

: pt lis 14, 2008 6:46 pm
autor: zapytajnik
Z gory przepraszam jesli temat sie juz pojawil ale nie moge znalezc drania.

Wiem, ze LR'y znacza teren i w ogole, ale te 0,35l oleju ktore wchodza na kulke wydaje sie malo w stosunku to wodospadu wyplywajacego spod kulek.

Jakies 500km temu mialem wymieniane wszystkie klocki z tarczami moze sie musi "ulozyc" albo mechanic cos napapral? Bo wiem, ze tarcze zdejmuje sie razem z piasta i ze sa tam takie simeringi, ktore "nie tega" glowa moze zalozyc tylem na przod i cieknie potem.

Pytanie
Czy wystarczy wymienic jakies uszczelki, simeringi, itp czy trza pomyslec o nowych kulkach?

Wiem,ze jak kulki wilgotne to ok, ale olej powinien zostawac na przegubach a nie wesolo sciekac na wewnetrzny rant felg.

dyskoteka 92r 2,5Tdi

Z gory dziekuje za pomoc i przepraszam za glupie pytania, ale moja przygoda z disco trwa od jakichs 550km :)

: pt lis 14, 2008 7:02 pm
autor: nowicjusz127
mylisz pojecia.simmeringi wymieniane podczas wymiany tarcz to co innego niz uszczelniacze tarcz.Tych simmeringow co ci wymienil mechanior sa dwa rodzaje:zakladane "normalnie" i zakladane odwrotnie.na simmeringu jest napisane ktora strona montowac wymaga to jednak bardzo podstawowej znajomosci angielskiego oraz chwila rozwagi przy montazu.co do kol to jesli nie maja wzerow wymiana simmeringow pomoze.

: pt lis 14, 2008 7:56 pm
autor: witekr
Jeżeli kule są błyszczące bez widocznych wżerów to powymieniaj tylko uszczelnienia

: sob lis 15, 2008 1:09 am
autor: Dżek
... a jeśli masz wżery (ja mam :cry: ) to możesz nieco jeszcze pojezdzic, ale zamiast oleju wstrzykujesz takiego specjalnego gluta (chyba smar grafitowy, ale nie jestem pewien). Pakowany w takie podluzne plastikowe kondomy. Jest gestszy, tez wycieka, ale znacznie mniej. Nie kupuj szajsu, bo marne smary nierownomiernie sie rozprowadzaja. Niestety nie pamietam ani nazwy tego gluta ani numeru referencyjnego, a w swoich zasobach numerkow nie moge znalezc. Nowicjusz pomozesz? Chyba niedlugo znowu bede musial sobie dac w kule...

: sob lis 15, 2008 8:14 am
autor: gri74
STC 3435

: sob lis 15, 2008 12:56 pm
autor: Dżek
gri74 pisze:STC 3435
Dzięki :)2

: sob lis 15, 2008 5:33 pm
autor: TRAWOLT
witekr pisze:Jeżeli kule są błyszczące bez widocznych wżerów to powymieniaj tylko uszczelnienia
a potem się okaże ... że dalej cieknie
... bo są luzy na łożyskach zwrotnicy :roll: :D

: sob lis 15, 2008 7:00 pm
autor: Masakra
TRAWOLT pisze:
witekr pisze:Jeżeli kule są błyszczące bez widocznych wżerów to powymieniaj tylko uszczelnienia
a potem się okaże ... że dalej cieknie
... bo są luzy na łożyskach zwrotnicy :roll: :D
To od nowa rozbebeszanie :lol: :lol: aż tyle to nie kosztuje żeby wymienić all :o

: sob lis 15, 2008 10:22 pm
autor: zapytajnik
Kule czyste a o lozyskach zwrotnicy nawet mi przez mysl nie przeszlo.

Dzieki za pomoc :)

: ndz lis 16, 2008 2:34 am
autor: TRAWOLT
Masakra pisze:aż tyle to nie kosztuje żeby wymienić all :o
gorzej jak się okaże, że potrzebne są podkładki do regulacji
... których może zabraknąć w "domowych pieleszach" :roll: :D

: ndz lis 16, 2008 10:00 am
autor: Pepek
Ale do regulacji przeważnie się ujmuje podkładek a nie dodaje :wink:

: ndz lis 16, 2008 10:34 am
autor: dudek
Chyba, że nie ma już co ujmować :)21

: ndz lis 16, 2008 11:08 am
autor: jpi
kupujesz cały set za kilka funciaków łącznie ze smarowidłem i po kłopocie, wsio nowe i już