wszystkie serie i modele...
Moderator: Jerry
-
Mały Staś

- Posty: 366
- Rejestracja: wt mar 08, 2005 8:45 pm
- Lokalizacja: KBR
Post
autor: Mały Staś » śr lis 19, 2008 11:27 am
Dzisiaj zważyłem mojego defendera 90 - 2005kg

z kierowcą
To dużo za dużo, czy jestem przewrażliwiony?
Ile ważą Wasze?
...
-
TRAWOLT
-

- Posty: 5627
- Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
- Lokalizacja: krawaciarz
Post
autor: TRAWOLT » śr lis 19, 2008 11:30 am
90 tyle co dysko czy rrc?
zbrojenia pełną parą idą
hihi

LR Rendzi stajla

-
misialek
-

- Posty: 1414
- Rejestracja: śr lut 04, 2004 1:54 pm
- Lokalizacja: Kraków, Krzeszowice, Misialkowe Lasy
Post
autor: misialek » śr lis 19, 2008 11:44 am
Disco czyseta mało zmotana wychodziła prawie 2200 co też było lekkim zaskoczeniem.
Nie wiem jaka jest fabryczna masa własna defa 90 ale pewnie wszystko zależy od ilości i jakości szpeju na aucie.
BTW kupiłem teraz nówke pikapa i mam świadectwo homologacji i między papierami homologacyjnymi a rzeczywisyością jest jakieś 150kg nadwagi.
Ranger, XC70, XTZ660
-
Flor
-

- Posty: 5259
- Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
- Lokalizacja: Kielce
Post
autor: Flor » śr lis 19, 2008 11:44 am
Mały Staś pisze:Dzisiaj zważyłem mojego defendera 90 - 2005kg

z kierowcą
To dużo za dużo, czy jestem przewrażliwiony?
Ile ważą Wasze?
mój z klatką dwoma windami ,dwa aku,na 35 z bedlokami już częściowo odchudzony

2200

bez załogi ale z pełnym bakiem

-
TRAWOLT
-

- Posty: 5627
- Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
- Lokalizacja: krawaciarz
Post
autor: TRAWOLT » śr lis 19, 2008 11:46 am
misialek pisze:jest jakieś 150kg nadwagi.
może czas przejść na jakąś dietę?
jak się mylę to masa własna jest bez płynów i paliwa ... chyba
LR Rendzi stajla

-
darkman
-

- Posty: 4353
- Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
- Lokalizacja: z wojny
-
Kontaktowanie:
Post
autor: darkman » śr lis 19, 2008 12:06 pm
misialek pisze:Disco czyseta mało zmotana wychodziła prawie 2200 co też było lekkim zaskoczeniem.
Nie wiem jaka jest fabryczna masa własna defa 90 ale pewnie wszystko zależy od ilości i jakości szpeju na aucie.
BTW kupiłem teraz nówke pikapa i mam świadectwo homologacji i między papierami homologacyjnymi a rzeczywisyością jest jakieś 150kg nadwagi.
Standardy fabryczne bez opcji:
90:
Soft Top - 1643 kg
Pick-Up - 1661
Hard-Top - 1685
Station Wagon - 1727
110:
ST - 1742
PU - 1743
HT - 1796
SW - 1906
HCPU - 1859
130:
HCPU - 2120
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi
-
TRAWOLT
-

- Posty: 5627
- Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
- Lokalizacja: krawaciarz
Post
autor: TRAWOLT » śr lis 19, 2008 12:32 pm
darkman pisze:
90:
Soft Top - 1643 kg
Pick-Up - 1661
Hard-Top - 1685
Station Wagon - 1727
znaczy chłopaki dorzucili 600 kg szpeja

LR Rendzi stajla

-
Flor
-

- Posty: 5259
- Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
- Lokalizacja: Kielce
Post
autor: Flor » śr lis 19, 2008 12:36 pm
TRAWOLT pisze:darkman pisze:
90:
Soft Top - 1643 kg
Pick-Up - 1661
Hard-Top - 1685
Station Wagon - 1727
znaczy chłopaki dorzucili 600 kg szpeja

koła +150,dwie windy 120,klatka 200,zderzak 30,(aku trapy hilift liny zblocze,szekle )50

ale jeszcze go odchudzę

-
Mały Staś

- Posty: 366
- Rejestracja: wt mar 08, 2005 8:45 pm
- Lokalizacja: KBR
Post
autor: Mały Staś » śr lis 19, 2008 12:40 pm
Flor pisze:mój z klatką dwoma windami ,dwa aku,na 35 z bedlokami już częściowo odchudzony

2200

bez załogi ale z pełnym bakiem

Z tego co widze to nie ma u mnie jeszcze takiej tragedii
tym bardziej że zbrojenie już praktycznie skończone, jest klatka, 1xwinda,osłony,zderzaki,koła 33,lift,liny pełny bak ...ale tylko 1 aku

noi mam hard topa
btw. ten Twój dach pick up jest koloru ciemny zielony metalik? Od Olafa?
...
-
Adamo
-

- Posty: 8254
- Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Adamo » śr lis 19, 2008 12:41 pm
Flor pisze:TRAWOLT pisze:darkman pisze:
90:
Soft Top - 1643 kg
Pick-Up - 1661
Hard-Top - 1685
Station Wagon - 1727
znaczy chłopaki dorzucili 600 kg szpeja

koła +150,dwie windy 120,klatka 200,zderzak 30,(aku trapy hilift liny zblocze,szekle )50

ale jeszcze go odchudzę


załozyłeś dwie windy od stara i klatkę wytrzymujacą upadek z wysokości 100m

-
TRAWOLT
-

- Posty: 5627
- Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
- Lokalizacja: krawaciarz
Post
autor: TRAWOLT » śr lis 19, 2008 12:44 pm
Flor pisze:ale jeszcze go odchudzę

zawsze może wywalić pilota - niech na piechotę napiera
a sam też wiesz ... słyszałem że to jakieś oczyszczanie organizmu jest
niby zdrowe i takie tam
ciekawe ile moje truchło waży w realu
ale ja tych wszystkich cudów nie mam
śmieszne by było gdyby wagi były podobne

LR Rendzi stajla

-
Mały Staś

- Posty: 366
- Rejestracja: wt mar 08, 2005 8:45 pm
- Lokalizacja: KBR
Post
autor: Mały Staś » śr lis 19, 2008 12:46 pm
Adamo pisze: załozyłeś dwie windy od stara i klatkę wytrzymujacą upadek z wysokości 100m

O tym samym pomyślałem patrząc na te kilogramy

moja winda to 40kg a klatka pewnie ze 100kg. Ale z tego co wiem to Flor ma elekryki dwusilnikowe pewnie stąd ta waga wyciągarek.
...
-
darkman
-

- Posty: 4353
- Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
- Lokalizacja: z wojny
-
Kontaktowanie:
Post
autor: darkman » śr lis 19, 2008 12:46 pm
Florowatego trzeba by liczyć jako
Soft-Top High load suspension - czyli maxymalne obciążenie do 2550 kg.
Inne do 2400 kg jako standard, to tak katalogowo ale wcześniej coś się zweryfikuje pewnie samo

Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi
-
Flor
-

- Posty: 5259
- Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
- Lokalizacja: Kielce
Post
autor: Flor » śr lis 19, 2008 1:01 pm
Mały Staś pisze:Adamo pisze: załozyłeś dwie windy od stara i klatkę wytrzymujacą upadek z wysokości 100m

O tym samym pomyślałem patrząc na te kilogramy

moja winda to 40kg a klatka pewnie ze 100kg. Ale z tego co wiem to Flor ma elekryki dwusilnikowe pewnie stąd ta waga wyciągarek.
windy (przód Gigglepin tył Husky oba z syntetykami )liczę z kablami,przekaźnikami i płytami montażowymi ,klatka ważyła w paczce z wysp 110kg,do tego doszło mocowanie koła zapasowego,osłony boków,lampy,prowadnice do asekuracji, na oko obstawiam około 200kg

-
Adamo
-

- Posty: 8254
- Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Adamo » śr lis 19, 2008 3:25 pm
Flor pisze:Mały Staś pisze:Adamo pisze: załozyłeś dwie windy od stara i klatkę wytrzymujacą upadek z wysokości 100m

O tym samym pomyślałem patrząc na te kilogramy

moja winda to 40kg a klatka pewnie ze 100kg. Ale z tego co wiem to Flor ma elekryki dwusilnikowe pewnie stąd ta waga wyciągarek.
windy (przód Gigglepin tył Husky oba z syntetykami )liczę z kablami,przekaźnikami i płytami montażowymi ,klatka ważyła w paczce z wysp 110kg,do tego doszło mocowanie koła zapasowego,osłony boków,lampy,prowadnice do asekuracji, na oko obstawiam około 200kg

Piękny pomnik budujesz

-
misialek
-

- Posty: 1414
- Rejestracja: śr lut 04, 2004 1:54 pm
- Lokalizacja: Kraków, Krzeszowice, Misialkowe Lasy
Post
autor: misialek » śr lis 19, 2008 4:04 pm
Adamo pisze:
Piękny pomnik budujesz

W końcu tytuł "pomnik" nie może być bezpodstawne

Ranger, XC70, XTZ660
-
Flor
-

- Posty: 5259
- Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
- Lokalizacja: Kielce
Post
autor: Flor » śr lis 19, 2008 6:17 pm
modyfikacje stanowią pewien problem

aby pozostać w TR2 ,mieć samochód zabezpieczony zgodnie z wymogami FIA(a nie dla lansu

) ciężko jest zejść z masą

przed Morągiem miał 2350

i teraz się odchudza

na razie 2200

i w planach 2050-2100 gotowy do jazdy

a musi pozostać w fabrycznym kompletnym nadwoziu

-
scyzoryk73

- Posty: 2058
- Rejestracja: ndz sty 22, 2006 12:07 pm
- Lokalizacja: lasy, wody, piachy pod Kielcami
Post
autor: scyzoryk73 » śr lis 19, 2008 6:42 pm
Flor pisze:modyfikacje stanowią pewien problem

aby pozostać w TR2 ,mieć samochód zabezpieczony zgodnie z wymogami FIA(a nie dla lansu

) ciężko jest zejść z masą

przed Morągiem miał 2350

i teraz się odchudza

na razie 2200

i w planach 2050-2100 gotowy do jazdy

a musi pozostać w fabrycznym kompletnym nadwoziu

mówiłem Ci już kiedyś:
nabij rury klatki helem

albo jaką poduszkę gazową pod dachem

zawsze trzeba widzieć plusy w minusach
za pasem nóż a w ręku kij, krawieckie szydło w kapeluszu
-
Flor
-

- Posty: 5259
- Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
- Lokalizacja: Kielce
Post
autor: Flor » śr lis 19, 2008 6:57 pm
scyzoryk73 pisze:Flor pisze:modyfikacje stanowią pewien problem

aby pozostać w TR2 ,mieć samochód zabezpieczony zgodnie z wymogami FIA(a nie dla lansu

) ciężko jest zejść z masą

przed Morągiem miał 2350

i teraz się odchudza

na razie 2200

i w planach 2050-2100 gotowy do jazdy

a musi pozostać w fabrycznym kompletnym nadwoziu

mówiłem Ci już kiedyś:
nabij rury klatki helem

albo jaką poduszkę gazową pod dachem

no i koła też chcę helem napełnić

-
Karson
-

- Posty: 5043
- Rejestracja: śr lis 23, 2005 6:53 pm
- Lokalizacja: Bilcza
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Karson » śr lis 19, 2008 7:55 pm
TRAWOLT pisze:
zawsze może wywalić pilota - niech na piechotę napiera
ale karwa śmieszne
trza Piotrek zważyć defa bez dachu, może soft-topa z niego zrobimy

-
TRAWOLT
-

- Posty: 5627
- Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
- Lokalizacja: krawaciarz
Post
autor: TRAWOLT » śr lis 19, 2008 8:21 pm
LR Rendzi stajla

-
Wąż
-

- Posty: 4688
- Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
- Lokalizacja: plama oleju
Post
autor: Wąż » śr lis 19, 2008 8:29 pm
Karson pisze:TRAWOLT pisze:
zawsze może wywalić pilota - niech na piechotę napiera
ale karwa śmieszne
trza Piotrek zważyć defa bez dachu, może soft-topa z niego zrobimy

niewiele masy oszczędzisz
poza tym widoczność się pogarsza, no chyba , że soft top o jakim myślisz to jakaś szmata rozciągnięta nad głową kierowcy

Land Rover made by craftsmen-driven by psychos

always look on the bright side of life

-
bigos
-

- Posty: 3412
- Rejestracja: wt sty 29, 2008 7:04 am
- Lokalizacja: Połaniec/Kielce
Post
autor: bigos » śr lis 19, 2008 8:36 pm
Karson pisze:TRAWOLT pisze:
zawsze może wywalić pilota - niech na piechotę napiera
ale karwa śmieszne
...
pilot niech jedzie toyką
i def juz bedzie lżejszy

Jimny

-
pezet
-

- Posty: 12853
- Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: pezet » śr lis 19, 2008 8:44 pm
No qrka, to czemu moje disco,
zatankowane,
ze mną w środku,
bez dodatków,
odchudzone o wykładziny wewnętrzne,
ze szpejami w bagażniku - ok 50kg,
na Misialkowej wadze,
- ważył 2250?
Powinien być przecież lżejszy od defa 110?
Aha (żeby nie było) - ja ważę ok 70

Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...
-
bigos
-

- Posty: 3412
- Rejestracja: wt sty 29, 2008 7:04 am
- Lokalizacja: Połaniec/Kielce
Post
autor: bigos » śr lis 19, 2008 8:48 pm
pezet pisze:No qrka, to czemu moje disco,
zatankowane,
ze mną w środku,
bez dodatków,
odchudzone o wykładziny wewnętrzne,
ze szpejami w bagażniku - ok 50kg,
na Misialkowej wadze,
- ważył 2250?
Powinien być przecież lżejszy od defa 110?
Aha (żeby nie było) - ja ważę ok 70

jakbym ja tam siedział to było by 2255 wiec nie masz sie czym martwic

Jimny

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości