Waga D90. Robi się groźnie?

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Mały Staś
Posty: 366
Rejestracja: wt mar 08, 2005 8:45 pm
Lokalizacja: KBR

Waga D90. Robi się groźnie?

Post autor: Mały Staś » śr lis 19, 2008 11:27 am

Dzisiaj zważyłem mojego defendera 90 - 2005kg :o z kierowcą
To dużo za dużo, czy jestem przewrażliwiony?
Ile ważą Wasze?
...

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » śr lis 19, 2008 11:30 am

90 tyle co dysko czy rrc?
zbrojenia pełną parą idą
hihi :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
misialek
 
 
Posty: 1414
Rejestracja: śr lut 04, 2004 1:54 pm
Lokalizacja: Kraków, Krzeszowice, Misialkowe Lasy

Post autor: misialek » śr lis 19, 2008 11:44 am

Disco czyseta mało zmotana wychodziła prawie 2200 co też było lekkim zaskoczeniem.

Nie wiem jaka jest fabryczna masa własna defa 90 ale pewnie wszystko zależy od ilości i jakości szpeju na aucie.

BTW kupiłem teraz nówke pikapa i mam świadectwo homologacji i między papierami homologacyjnymi a rzeczywisyością jest jakieś 150kg nadwagi.
Ranger, XC70, XTZ660

Awatar użytkownika
Flor
 
 
Posty: 5259
Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Kielce

Re: Waga D90. Robi się groźnie?

Post autor: Flor » śr lis 19, 2008 11:44 am

Mały Staś pisze:Dzisiaj zważyłem mojego defendera 90 - 2005kg :o z kierowcą
To dużo za dużo, czy jestem przewrażliwiony?
Ile ważą Wasze?
mój z klatką dwoma windami ,dwa aku,na 35 z bedlokami już częściowo odchudzony :oops: 2200 :evil: bez załogi ale z pełnym bakiem :)21

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » śr lis 19, 2008 11:46 am

misialek pisze:jest jakieś 150kg nadwagi.
może czas przejść na jakąś dietę? :roll: :D

jak się mylę to masa własna jest bez płynów i paliwa ... chyba
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Post autor: darkman » śr lis 19, 2008 12:06 pm

misialek pisze:Disco czyseta mało zmotana wychodziła prawie 2200 co też było lekkim zaskoczeniem.

Nie wiem jaka jest fabryczna masa własna defa 90 ale pewnie wszystko zależy od ilości i jakości szpeju na aucie.

BTW kupiłem teraz nówke pikapa i mam świadectwo homologacji i między papierami homologacyjnymi a rzeczywisyością jest jakieś 150kg nadwagi.
Standardy fabryczne bez opcji:

90:
Soft Top - 1643 kg
Pick-Up - 1661
Hard-Top - 1685
Station Wagon - 1727

110:
ST - 1742
PU - 1743
HT - 1796
SW - 1906
HCPU - 1859

130:
HCPU - 2120
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » śr lis 19, 2008 12:32 pm

darkman pisze: 90:
Soft Top - 1643 kg
Pick-Up - 1661
Hard-Top - 1685
Station Wagon - 1727
znaczy chłopaki dorzucili 600 kg szpeja :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
Flor
 
 
Posty: 5259
Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Flor » śr lis 19, 2008 12:36 pm

TRAWOLT pisze:
darkman pisze: 90:
Soft Top - 1643 kg
Pick-Up - 1661
Hard-Top - 1685
Station Wagon - 1727
znaczy chłopaki dorzucili 600 kg szpeja :roll: :D
koła +150,dwie windy 120,klatka 200,zderzak 30,(aku trapy hilift liny zblocze,szekle )50 :evil: ale jeszcze go odchudzę :wink:

Mały Staś
Posty: 366
Rejestracja: wt mar 08, 2005 8:45 pm
Lokalizacja: KBR

Re: Waga D90. Robi się groźnie?

Post autor: Mały Staś » śr lis 19, 2008 12:40 pm

Flor pisze:mój z klatką dwoma windami ,dwa aku,na 35 z bedlokami już częściowo odchudzony :oops: 2200 :evil: bez załogi ale z pełnym bakiem :)21
Z tego co widze to nie ma u mnie jeszcze takiej tragedii :)
tym bardziej że zbrojenie już praktycznie skończone, jest klatka, 1xwinda,osłony,zderzaki,koła 33,lift,liny pełny bak ...ale tylko 1 aku :)21
noi mam hard topa

btw. ten Twój dach pick up jest koloru ciemny zielony metalik? Od Olafa?
...

Adamo
 
 
Posty: 8254
Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Adamo » śr lis 19, 2008 12:41 pm

Flor pisze:
TRAWOLT pisze:
darkman pisze: 90:
Soft Top - 1643 kg
Pick-Up - 1661
Hard-Top - 1685
Station Wagon - 1727
znaczy chłopaki dorzucili 600 kg szpeja :roll: :D
koła +150,dwie windy 120,klatka 200,zderzak 30,(aku trapy hilift liny zblocze,szekle )50 :evil: ale jeszcze go odchudzę :wink:
:o załozyłeś dwie windy od stara i klatkę wytrzymujacą upadek z wysokości 100m ?? :)21

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » śr lis 19, 2008 12:44 pm

Flor pisze:ale jeszcze go odchudzę :wink:
zawsze może wywalić pilota - niech na piechotę napiera
a sam też wiesz ... słyszałem że to jakieś oczyszczanie organizmu jest
niby zdrowe i takie tam :roll: :D

ciekawe ile moje truchło waży w realu
ale ja tych wszystkich cudów nie mam
śmieszne by było gdyby wagi były podobne :D
LR Rendzi stajla :)

Mały Staś
Posty: 366
Rejestracja: wt mar 08, 2005 8:45 pm
Lokalizacja: KBR

Post autor: Mały Staś » śr lis 19, 2008 12:46 pm

Adamo pisze: załozyłeś dwie windy od stara i klatkę wytrzymujacą upadek z wysokości 100m ?? :)21
O tym samym pomyślałem patrząc na te kilogramy :roll: moja winda to 40kg a klatka pewnie ze 100kg. Ale z tego co wiem to Flor ma elekryki dwusilnikowe pewnie stąd ta waga wyciągarek.
...

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Post autor: darkman » śr lis 19, 2008 12:46 pm

Florowatego trzeba by liczyć jako
Soft-Top High load suspension - czyli maxymalne obciążenie do 2550 kg.
Inne do 2400 kg jako standard, to tak katalogowo ale wcześniej coś się zweryfikuje pewnie samo :roll: :P
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

Awatar użytkownika
Flor
 
 
Posty: 5259
Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Flor » śr lis 19, 2008 1:01 pm

Mały Staś pisze:
Adamo pisze: załozyłeś dwie windy od stara i klatkę wytrzymujacą upadek z wysokości 100m ?? :)21
O tym samym pomyślałem patrząc na te kilogramy :roll: moja winda to 40kg a klatka pewnie ze 100kg. Ale z tego co wiem to Flor ma elekryki dwusilnikowe pewnie stąd ta waga wyciągarek.
windy (przód Gigglepin tył Husky oba z syntetykami )liczę z kablami,przekaźnikami i płytami montażowymi ,klatka ważyła w paczce z wysp 110kg,do tego doszło mocowanie koła zapasowego,osłony boków,lampy,prowadnice do asekuracji, na oko obstawiam około 200kg :cry:

Adamo
 
 
Posty: 8254
Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Adamo » śr lis 19, 2008 3:25 pm

Flor pisze:
Mały Staś pisze:
Adamo pisze: załozyłeś dwie windy od stara i klatkę wytrzymujacą upadek z wysokości 100m ?? :)21
O tym samym pomyślałem patrząc na te kilogramy :roll: moja winda to 40kg a klatka pewnie ze 100kg. Ale z tego co wiem to Flor ma elekryki dwusilnikowe pewnie stąd ta waga wyciągarek.
windy (przód Gigglepin tył Husky oba z syntetykami )liczę z kablami,przekaźnikami i płytami montażowymi ,klatka ważyła w paczce z wysp 110kg,do tego doszło mocowanie koła zapasowego,osłony boków,lampy,prowadnice do asekuracji, na oko obstawiam około 200kg :cry:
Piękny pomnik budujesz :)21

Awatar użytkownika
misialek
 
 
Posty: 1414
Rejestracja: śr lut 04, 2004 1:54 pm
Lokalizacja: Kraków, Krzeszowice, Misialkowe Lasy

Post autor: misialek » śr lis 19, 2008 4:04 pm

Adamo pisze: Piękny pomnik budujesz :)21
W końcu tytuł "pomnik" nie może być bezpodstawne :wink:
Ranger, XC70, XTZ660

Awatar użytkownika
Flor
 
 
Posty: 5259
Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Flor » śr lis 19, 2008 6:17 pm

modyfikacje stanowią pewien problem :wink: aby pozostać w TR2 ,mieć samochód zabezpieczony zgodnie z wymogami FIA(a nie dla lansu :evil: ) ciężko jest zejść z masą :cry: przed Morągiem miał 2350 :o i teraz się odchudza :D na razie 2200 :-? i w planach 2050-2100 gotowy do jazdy :)4 a musi pozostać w fabrycznym kompletnym nadwoziu :)1

Awatar użytkownika
scyzoryk73
Posty: 2058
Rejestracja: ndz sty 22, 2006 12:07 pm
Lokalizacja: lasy, wody, piachy pod Kielcami

Post autor: scyzoryk73 » śr lis 19, 2008 6:42 pm

Flor pisze:modyfikacje stanowią pewien problem :wink: aby pozostać w TR2 ,mieć samochód zabezpieczony zgodnie z wymogami FIA(a nie dla lansu :evil: ) ciężko jest zejść z masą :cry: przed Morągiem miał 2350 :o i teraz się odchudza :D na razie 2200 :-? i w planach 2050-2100 gotowy do jazdy :)4 a musi pozostać w fabrycznym kompletnym nadwoziu :)1
mówiłem Ci już kiedyś:
nabij rury klatki helem :)21 albo jaką poduszkę gazową pod dachem :roll:
zawsze trzeba widzieć plusy w minusach
za pasem nóż a w ręku kij, krawieckie szydło w kapeluszu

Awatar użytkownika
Flor
 
 
Posty: 5259
Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Flor » śr lis 19, 2008 6:57 pm

scyzoryk73 pisze:
Flor pisze:modyfikacje stanowią pewien problem :wink: aby pozostać w TR2 ,mieć samochód zabezpieczony zgodnie z wymogami FIA(a nie dla lansu :evil: ) ciężko jest zejść z masą :cry: przed Morągiem miał 2350 :o i teraz się odchudza :D na razie 2200 :-? i w planach 2050-2100 gotowy do jazdy :)4 a musi pozostać w fabrycznym kompletnym nadwoziu :)1
mówiłem Ci już kiedyś:
nabij rury klatki helem :)21 albo jaką poduszkę gazową pod dachem :roll:
no i koła też chcę helem napełnić :)21

Awatar użytkownika
Karson
 
 
Posty: 5043
Rejestracja: śr lis 23, 2005 6:53 pm
Lokalizacja: Bilcza
Kontaktowanie:

Post autor: Karson » śr lis 19, 2008 7:55 pm

TRAWOLT pisze: zawsze może wywalić pilota - niech na piechotę napiera
ale karwa śmieszne :evil: :)21

trza Piotrek zważyć defa bez dachu, może soft-topa z niego zrobimy :wink:
SCARAB TEAM
Land Rover rullez :)21

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » śr lis 19, 2008 8:21 pm

Karson pisze:ale karwa śmieszne :evil: :)21
ups :D
mówi się pech :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
Wąż
 
 
Posty: 4688
Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
Lokalizacja: plama oleju

Post autor: Wąż » śr lis 19, 2008 8:29 pm

Karson pisze:
TRAWOLT pisze: zawsze może wywalić pilota - niech na piechotę napiera
ale karwa śmieszne :evil: :)21

trza Piotrek zważyć defa bez dachu, może soft-topa z niego zrobimy :wink:
niewiele masy oszczędzisz :wink:
poza tym widoczność się pogarsza, no chyba , że soft top o jakim myślisz to jakaś szmata rozciągnięta nad głową kierowcy :)21
Land Rover made by craftsmen-driven by psychos :)21
always look on the bright side of life :)21

Awatar użytkownika
bigos
 
 
Posty: 3412
Rejestracja: wt sty 29, 2008 7:04 am
Lokalizacja: Połaniec/Kielce

Post autor: bigos » śr lis 19, 2008 8:36 pm

Karson pisze:
TRAWOLT pisze: zawsze może wywalić pilota - niech na piechotę napiera
ale karwa śmieszne :evil: :)21

...
pilot niech jedzie toyką
i def juz bedzie lżejszy :)21
Jimny :)21

Awatar użytkownika
pezet
 
 
Posty: 12853
Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pezet » śr lis 19, 2008 8:44 pm

No qrka, to czemu moje disco,
zatankowane,
ze mną w środku,
bez dodatków,
odchudzone o wykładziny wewnętrzne,
ze szpejami w bagażniku - ok 50kg,
na Misialkowej wadze,

- ważył 2250?


Powinien być przecież lżejszy od defa 110?

Aha (żeby nie było) - ja ważę ok 70 :)
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...

Awatar użytkownika
bigos
 
 
Posty: 3412
Rejestracja: wt sty 29, 2008 7:04 am
Lokalizacja: Połaniec/Kielce

Post autor: bigos » śr lis 19, 2008 8:48 pm

pezet pisze:No qrka, to czemu moje disco,
zatankowane,
ze mną w środku,
bez dodatków,
odchudzone o wykładziny wewnętrzne,
ze szpejami w bagażniku - ok 50kg,
na Misialkowej wadze,

- ważył 2250?


Powinien być przecież lżejszy od defa 110?

Aha (żeby nie było) - ja ważę ok 70 :)
jakbym ja tam siedział to było by 2255 wiec nie masz sie czym martwic :lol:
Jimny :)21

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości