Strona 1 z 3
Waga D90. Robi się groźnie?
: śr lis 19, 2008 11:27 am
autor: Mały Staś
Dzisiaj zważyłem mojego defendera 90 - 2005kg

z kierowcą
To dużo za dużo, czy jestem przewrażliwiony?
Ile ważą Wasze?
: śr lis 19, 2008 11:30 am
autor: TRAWOLT
90 tyle co dysko czy rrc?
zbrojenia pełną parą idą
hihi

: śr lis 19, 2008 11:44 am
autor: misialek
Disco czyseta mało zmotana wychodziła prawie 2200 co też było lekkim zaskoczeniem.
Nie wiem jaka jest fabryczna masa własna defa 90 ale pewnie wszystko zależy od ilości i jakości szpeju na aucie.
BTW kupiłem teraz nówke pikapa i mam świadectwo homologacji i między papierami homologacyjnymi a rzeczywisyością jest jakieś 150kg nadwagi.
Re: Waga D90. Robi się groźnie?
: śr lis 19, 2008 11:44 am
autor: Flor
Mały Staś pisze:Dzisiaj zważyłem mojego defendera 90 - 2005kg

z kierowcą
To dużo za dużo, czy jestem przewrażliwiony?
Ile ważą Wasze?
mój z klatką dwoma windami ,dwa aku,na 35 z bedlokami już częściowo odchudzony

2200

bez załogi ale z pełnym bakiem

: śr lis 19, 2008 11:46 am
autor: TRAWOLT
misialek pisze:jest jakieś 150kg nadwagi.
może czas przejść na jakąś dietę?
jak się mylę to masa własna jest bez płynów i paliwa ... chyba
: śr lis 19, 2008 12:06 pm
autor: darkman
misialek pisze:Disco czyseta mało zmotana wychodziła prawie 2200 co też było lekkim zaskoczeniem.
Nie wiem jaka jest fabryczna masa własna defa 90 ale pewnie wszystko zależy od ilości i jakości szpeju na aucie.
BTW kupiłem teraz nówke pikapa i mam świadectwo homologacji i między papierami homologacyjnymi a rzeczywisyością jest jakieś 150kg nadwagi.
Standardy fabryczne bez opcji:
90:
Soft Top - 1643 kg
Pick-Up - 1661
Hard-Top - 1685
Station Wagon - 1727
110:
ST - 1742
PU - 1743
HT - 1796
SW - 1906
HCPU - 1859
130:
HCPU - 2120
: śr lis 19, 2008 12:32 pm
autor: TRAWOLT
darkman pisze:
90:
Soft Top - 1643 kg
Pick-Up - 1661
Hard-Top - 1685
Station Wagon - 1727
znaczy chłopaki dorzucili 600 kg szpeja

: śr lis 19, 2008 12:36 pm
autor: Flor
TRAWOLT pisze:darkman pisze:
90:
Soft Top - 1643 kg
Pick-Up - 1661
Hard-Top - 1685
Station Wagon - 1727
znaczy chłopaki dorzucili 600 kg szpeja

koła +150,dwie windy 120,klatka 200,zderzak 30,(aku trapy hilift liny zblocze,szekle )50

ale jeszcze go odchudzę

Re: Waga D90. Robi się groźnie?
: śr lis 19, 2008 12:40 pm
autor: Mały Staś
Flor pisze:mój z klatką dwoma windami ,dwa aku,na 35 z bedlokami już częściowo odchudzony

2200

bez załogi ale z pełnym bakiem

Z tego co widze to nie ma u mnie jeszcze takiej tragedii
tym bardziej że zbrojenie już praktycznie skończone, jest klatka, 1xwinda,osłony,zderzaki,koła 33,lift,liny pełny bak ...ale tylko 1 aku

noi mam hard topa
btw. ten Twój dach pick up jest koloru ciemny zielony metalik? Od Olafa?
: śr lis 19, 2008 12:41 pm
autor: Adamo
Flor pisze:TRAWOLT pisze:darkman pisze:
90:
Soft Top - 1643 kg
Pick-Up - 1661
Hard-Top - 1685
Station Wagon - 1727
znaczy chłopaki dorzucili 600 kg szpeja

koła +150,dwie windy 120,klatka 200,zderzak 30,(aku trapy hilift liny zblocze,szekle )50

ale jeszcze go odchudzę


załozyłeś dwie windy od stara i klatkę wytrzymujacą upadek z wysokości 100m

: śr lis 19, 2008 12:44 pm
autor: TRAWOLT
Flor pisze:ale jeszcze go odchudzę

zawsze może wywalić pilota - niech na piechotę napiera
a sam też wiesz ... słyszałem że to jakieś oczyszczanie organizmu jest
niby zdrowe i takie tam
ciekawe ile moje truchło waży w realu
ale ja tych wszystkich cudów nie mam
śmieszne by było gdyby wagi były podobne

: śr lis 19, 2008 12:46 pm
autor: Mały Staś
Adamo pisze: załozyłeś dwie windy od stara i klatkę wytrzymujacą upadek z wysokości 100m

O tym samym pomyślałem patrząc na te kilogramy

moja winda to 40kg a klatka pewnie ze 100kg. Ale z tego co wiem to Flor ma elekryki dwusilnikowe pewnie stąd ta waga wyciągarek.
: śr lis 19, 2008 12:46 pm
autor: darkman
Florowatego trzeba by liczyć jako
Soft-Top High load suspension - czyli maxymalne obciążenie do 2550 kg.
Inne do 2400 kg jako standard, to tak katalogowo ale wcześniej coś się zweryfikuje pewnie samo

: śr lis 19, 2008 1:01 pm
autor: Flor
Mały Staś pisze:Adamo pisze: załozyłeś dwie windy od stara i klatkę wytrzymujacą upadek z wysokości 100m

O tym samym pomyślałem patrząc na te kilogramy

moja winda to 40kg a klatka pewnie ze 100kg. Ale z tego co wiem to Flor ma elekryki dwusilnikowe pewnie stąd ta waga wyciągarek.
windy (przód Gigglepin tył Husky oba z syntetykami )liczę z kablami,przekaźnikami i płytami montażowymi ,klatka ważyła w paczce z wysp 110kg,do tego doszło mocowanie koła zapasowego,osłony boków,lampy,prowadnice do asekuracji, na oko obstawiam około 200kg

: śr lis 19, 2008 3:25 pm
autor: Adamo
Flor pisze:Mały Staś pisze:Adamo pisze: załozyłeś dwie windy od stara i klatkę wytrzymujacą upadek z wysokości 100m

O tym samym pomyślałem patrząc na te kilogramy

moja winda to 40kg a klatka pewnie ze 100kg. Ale z tego co wiem to Flor ma elekryki dwusilnikowe pewnie stąd ta waga wyciągarek.
windy (przód Gigglepin tył Husky oba z syntetykami )liczę z kablami,przekaźnikami i płytami montażowymi ,klatka ważyła w paczce z wysp 110kg,do tego doszło mocowanie koła zapasowego,osłony boków,lampy,prowadnice do asekuracji, na oko obstawiam około 200kg

Piękny pomnik budujesz

: śr lis 19, 2008 4:04 pm
autor: misialek
Adamo pisze:
Piękny pomnik budujesz

W końcu tytuł "pomnik" nie może być bezpodstawne

: śr lis 19, 2008 6:17 pm
autor: Flor
modyfikacje stanowią pewien problem

aby pozostać w TR2 ,mieć samochód zabezpieczony zgodnie z wymogami FIA(a nie dla lansu

) ciężko jest zejść z masą

przed Morągiem miał 2350

i teraz się odchudza

na razie 2200

i w planach 2050-2100 gotowy do jazdy

a musi pozostać w fabrycznym kompletnym nadwoziu

: śr lis 19, 2008 6:42 pm
autor: scyzoryk73
Flor pisze:modyfikacje stanowią pewien problem

aby pozostać w TR2 ,mieć samochód zabezpieczony zgodnie z wymogami FIA(a nie dla lansu

) ciężko jest zejść z masą

przed Morągiem miał 2350

i teraz się odchudza

na razie 2200

i w planach 2050-2100 gotowy do jazdy

a musi pozostać w fabrycznym kompletnym nadwoziu

mówiłem Ci już kiedyś:
nabij rury klatki helem

albo jaką poduszkę gazową pod dachem

: śr lis 19, 2008 6:57 pm
autor: Flor
scyzoryk73 pisze:Flor pisze:modyfikacje stanowią pewien problem

aby pozostać w TR2 ,mieć samochód zabezpieczony zgodnie z wymogami FIA(a nie dla lansu

) ciężko jest zejść z masą

przed Morągiem miał 2350

i teraz się odchudza

na razie 2200

i w planach 2050-2100 gotowy do jazdy

a musi pozostać w fabrycznym kompletnym nadwoziu

mówiłem Ci już kiedyś:
nabij rury klatki helem

albo jaką poduszkę gazową pod dachem

no i koła też chcę helem napełnić

: śr lis 19, 2008 7:55 pm
autor: Karson
TRAWOLT pisze:
zawsze może wywalić pilota - niech na piechotę napiera
ale karwa śmieszne
trza Piotrek zważyć defa bez dachu, może soft-topa z niego zrobimy

: śr lis 19, 2008 8:21 pm
autor: TRAWOLT
: śr lis 19, 2008 8:29 pm
autor: Wąż
Karson pisze:TRAWOLT pisze:
zawsze może wywalić pilota - niech na piechotę napiera
ale karwa śmieszne
trza Piotrek zważyć defa bez dachu, może soft-topa z niego zrobimy

niewiele masy oszczędzisz
poza tym widoczność się pogarsza, no chyba , że soft top o jakim myślisz to jakaś szmata rozciągnięta nad głową kierowcy

: śr lis 19, 2008 8:36 pm
autor: bigos
Karson pisze:TRAWOLT pisze:
zawsze może wywalić pilota - niech na piechotę napiera
ale karwa śmieszne
...
pilot niech jedzie toyką
i def juz bedzie lżejszy

: śr lis 19, 2008 8:44 pm
autor: pezet
No qrka, to czemu moje disco,
zatankowane,
ze mną w środku,
bez dodatków,
odchudzone o wykładziny wewnętrzne,
ze szpejami w bagażniku - ok 50kg,
na Misialkowej wadze,
- ważył 2250?
Powinien być przecież lżejszy od defa 110?
Aha (żeby nie było) - ja ważę ok 70

: śr lis 19, 2008 8:48 pm
autor: bigos
pezet pisze:No qrka, to czemu moje disco,
zatankowane,
ze mną w środku,
bez dodatków,
odchudzone o wykładziny wewnętrzne,
ze szpejami w bagażniku - ok 50kg,
na Misialkowej wadze,
- ważył 2250?
Powinien być przecież lżejszy od defa 110?
Aha (żeby nie było) - ja ważę ok 70

jakbym ja tam siedział to było by 2255 wiec nie masz sie czym martwic
