
Opony do Disco I
Moderator: Jerry
- jegerborne
- jestem tu nowy...
- Posty: 93
- Rejestracja: pt lip 18, 2008 10:58 am
- Lokalizacja: Gross Born/Borne Sulinowo
Opony do Disco I
Koledzy, co możecie napisać na temat tych opon 4X4 MUD 235/70/16 MT oczywiście są to nalewki hiszpańskie z 2 letnią gwarancją muszę zmienić juz laczki w moim Landku jestem myśliwym i poruszam sie raczej w terenie żadko kiedy na szosie więc chcę kupić opony raczej na teren chciał bym poznać wasze opinie na temat tych opon nadmieniam, że to nie są
oryginały...

Landek to najlepszy kumpel myśliwego...
- jegerborne
- jestem tu nowy...
- Posty: 93
- Rejestracja: pt lip 18, 2008 10:58 am
- Lokalizacja: Gross Born/Borne Sulinowo
No liftu nie mam moja wersja w oryginale ma 235/70/16 myślałem nad 235/75/16 większe nie wejda to by podniosło trochę auto...standerus pisze:Ja się nie znam za dobrze ale moim zdaniem za małe
Miałem podobne kiedyś i były kurduplaste, ciężko było podążać koleinami za Pajero.
Ja bym brał większe, nie wiem czy masz lift, nie wiem czy 245/70(75) wejdzie.
Landek to najlepszy kumpel myśliwego...
mam 31x10,5/15 poszukaj czegoś podobnego tylko w Twoim przypadku na 16", a bieżnik to chyba podróbka bfg at będzie najlepsza przy Twoim użytkowaniu
powinny wejść bez problemu bez liftu (chyba) - Kolega Modi ma takie, jak uda mi się wpaść do garażu to sprawdzę dokładnie rozmiar
powinny wejść bez problemu bez liftu (chyba) - Kolega Modi ma takie, jak uda mi się wpaść do garażu to sprawdzę dokładnie rozmiar
jak ktoś ma pecha to i w dupie palec złamie
LR disco 200
5 o'clock offroad team
LR disco 200
5 o'clock offroad team
- jegerborne
- jestem tu nowy...
- Posty: 93
- Rejestracja: pt lip 18, 2008 10:58 am
- Lokalizacja: Gross Born/Borne Sulinowo
Dziękijpi pisze:mam 31x10,5/15 poszukaj czegoś podobnego tylko w Twoim przypadku na 16", a bieżnik to chyba podróbka bfg at będzie najlepsza przy Twoim użytkowaniu
powinny wejść bez problemu bez liftu (chyba) - Kolega Modi ma takie, jak uda mi się wpaść do garażu to sprawdzę dokładnie rozmiar
Landek to najlepszy kumpel myśliwego...
-
-
- Posty: 1319
- Rejestracja: ndz gru 17, 2006 10:00 pm
- Lokalizacja: Wrocław
kiedyś zanim podniosłem autko, jeździłem na 245/75/16 BF AT i nie tarło, no może na wykrzyżach
ale jak sobie podetniesz tylne błotniki o 1-05cm to powinno być OK. Daj wyższą oponke to Ci troszeczke łatwiej będzie na leśnych drogach, co to je traktory koleinami znaczą 


Chamstwo należy zwalczać napalmem
http://www.free-clinic.org/
http://www.free-clinic.org/
- hpx4000
-
- Posty: 1019
- Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
- Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
- Kontaktowanie:
Czy mi się wydaje czy jest temat o oponach do Disko na górze forum (w przyklejonych)
Range Rover V8 Outsourcing IT
- jegerborne
- jestem tu nowy...
- Posty: 93
- Rejestracja: pt lip 18, 2008 10:58 am
- Lokalizacja: Gross Born/Borne Sulinowo
Panowie... ziew
Była juz mowa miliard razy, że to co wchodzi max bez liftu i bez łaski w D1 to
245/75/16
wszystko co mniejsze wchodzi bez mega łaski, chyba że bardzo szerokie tedy cza krecić ogranicznik.
W zalezności od osobniczo danego egzemplaza auta, 245 bedzie siedziało ciasniej lub szerzej, tzn ilość pozostałego miejsca może się róznic. Czasem wymaga to przycięcia lekkiego nadkola w częsci tylnej lub poczekania, aż zycie samo to zweryfikuje i wówczas dopiero tniemy. W D1 z tyłu w części szczytowej nadkola - od spodu jest wręga zmacniająca łaczenie zdaje się blachy - trzeba ją sklepać młotkiem - albowiem przy wykrzyżach może powodować szarpanie grzbietu opony.
Jednocześnie 245xx.. to rozmiar zachęcający do póxniejszego liftu, przy którym również sprawuje się bdb.
Koniec transmisji.

Była juz mowa miliard razy, że to co wchodzi max bez liftu i bez łaski w D1 to
245/75/16
wszystko co mniejsze wchodzi bez mega łaski, chyba że bardzo szerokie tedy cza krecić ogranicznik.
W zalezności od osobniczo danego egzemplaza auta, 245 bedzie siedziało ciasniej lub szerzej, tzn ilość pozostałego miejsca może się róznic. Czasem wymaga to przycięcia lekkiego nadkola w częsci tylnej lub poczekania, aż zycie samo to zweryfikuje i wówczas dopiero tniemy. W D1 z tyłu w części szczytowej nadkola - od spodu jest wręga zmacniająca łaczenie zdaje się blachy - trzeba ją sklepać młotkiem - albowiem przy wykrzyżach może powodować szarpanie grzbietu opony.
Jednocześnie 245xx.. to rozmiar zachęcający do póxniejszego liftu, przy którym również sprawuje się bdb.
Koniec transmisji.
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi
-
-
- Posty: 1319
- Rejestracja: ndz gru 17, 2006 10:00 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości