wszystkie serie i modele...
Moderator: Jerry
-
stasieks
-

- Posty: 102
- Rejestracja: pn kwie 16, 2007 1:58 pm
Post
autor: stasieks » wt gru 02, 2008 11:31 pm
Nie mogę dać sobie rady z wkurzającym problemem:
Kupiłem nową linkę gazu, stara wyrzuciłem - niestety - po kilku minutach jechania pojawia się wciąż ten sam problem. W miejscu podłączenia linki do pedału, linka zaczyna strasznie skrobać o mocowanie (taka tulejka na końcu). No nie mogę się tego pozbyć, albo mam za długi kabel, albo pedał w złym miejscu (ze starą linką było OK) ale jakaś trefna linka. Dziwne jest to że linka w kabinie musi się "złamać" pod kątem 90 stopni do pedała po wyjściu z grodzi. Dodam że przez to blokowanie gaz chodzi skokowo przez co auto przyspiesza skokowo a to już mnie wku**wia mocno.
Linka przesmarowana działa wyśmienicie jak ją wypnę z pedała (lekko bez oporów). Jak tak dalej pójdzie zacznę jakieś czary uprawiać żeby nie skrobało ale wkurza mnie że tak proste "awarię" psują mi krew. Ewidentnie coś jest nie tak w łączeniu pedał - linka.
Miał ktoś takie cuś
Lr 110, 1985, 2,5D.
-
Wąż
-

- Posty: 4688
- Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
- Lokalizacja: plama oleju
Post
autor: Wąż » wt gru 02, 2008 11:47 pm
Mam pedał gazu wraz z linką od 110tki, tą tulejkę gdzieś mi wcięło i dałem śrubkę z nakrętką... jeśli to ci pomoże to śrubka pochodziła z skrzyni automatycznej z doża djurnago
Tak szczerze mówiąc nie łapię jak to może coś tam obcierać i łamać się pod kątem 90, daj fotkę bo aż takiej wyobraźni nie mam.
Linka prawdopodobnie jest źle założona.
regulacja jest na drugim końcu linki, przy pompie
Land Rover made by craftsmen-driven by psychos

always look on the bright side of life

-
stasieks
-

- Posty: 102
- Rejestracja: pn kwie 16, 2007 1:58 pm
Post
autor: stasieks » wt gru 02, 2008 11:58 pm
Wąż pisze:Mam pedał gazu wraz z linką od 110tki, tą tulejkę gdzieś mi wcięło i dałem śrubkę z nakrętką... jeśli to ci pomoże to śrubka pochodziła z skrzyni automatycznej z doża djurnago
Tak szczerze mówiąc nie łapię jak to może coś tam obcierać i łamać się pod kątem 90, daj fotkę bo aż takiej wyobraźni nie mam.
Linka prawdopodobnie jest źle założona.
regulacja jest na drugim końcu linki, przy pompie
Porobię fotki może coś uda się pokombinować.
-
Wąż
-

- Posty: 4688
- Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
- Lokalizacja: plama oleju
Post
autor: Wąż » śr gru 03, 2008 12:00 am
prawie ma bank regulacja przy pompie, dwie nakrętki powinny być. Gdy regulowałem wyszło mi tak, że na samym końcu są, ale robi

Land Rover made by craftsmen-driven by psychos

always look on the bright side of life

-
stasieks
-

- Posty: 102
- Rejestracja: pn kwie 16, 2007 1:58 pm
Post
autor: stasieks » śr gru 03, 2008 12:04 am
Wąż pisze:prawie ma bank regulacja przy pompie, dwie nakrętki powinny być. Gdy regulowałem wyszło mi tak, że na samym końcu są, ale robi

Kręciłem i tez jest na maxa wykręcone. Inny problem to taki że nie wiem którędy ma ona dokładnie przebiegać.
-
Wąż
-

- Posty: 4688
- Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
- Lokalizacja: plama oleju
Post
autor: Wąż » śr gru 03, 2008 12:06 am
u mnie idzie jak tak jak wszystko.... po najmniejszej linii oporu
A co do fotek to strzel linkę przy pompie, linkę wchodzącą w gródź i wychodzącą przy pedale... będzie wszystko wiadomo.
Land Rover made by craftsmen-driven by psychos

always look on the bright side of life

-
darkman
-

- Posty: 4353
- Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
- Lokalizacja: z wojny
-
Kontaktowanie:
Post
autor: darkman » śr gru 03, 2008 12:09 am
Kuba ile razy mozna cię prosić... ? Pisze się gej.
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi
-
Wąż
-

- Posty: 4688
- Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
- Lokalizacja: plama oleju
Post
autor: Wąż » śr gru 03, 2008 12:12 am
dobra w takim razie jedna rada odnośnie geja... nie należy go kopać, trzeba operować nim delikatnie,a i nie opierać wiecznie nogi na geju sprzęgłowym

Land Rover made by craftsmen-driven by psychos

always look on the bright side of life

-
stasieks
-

- Posty: 102
- Rejestracja: pn kwie 16, 2007 1:58 pm
Post
autor: stasieks » śr gru 03, 2008 12:07 pm
Oto zdjęcia.
Uważne oko stwierdzi że nakrętka która powinna być od strony geja jest w komorze silnika - chciałem w ten sposób skrócić linkę - nie pomogło ale też nie przeszkadza więc zostało.
Tu linka idzie najkrótszą drogą
Jakby trochę luzu było - jak go wybrać. Na śrubach już nic nie popracuję.
I tu jest wg mnie pies pogrzebany - po kilku ruchach pedałem zaczyna się skrobanina. Czyżby kwestia za długiej linki przez co w jakiś magiczny sposób linka zaczyna ocierać bo jest jej "za dużo"

-
TRAWOLT
-

- Posty: 5627
- Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
- Lokalizacja: krawaciarz
Post
autor: TRAWOLT » śr gru 03, 2008 12:30 pm
LR Rendzi stajla

-
stasieks
-

- Posty: 102
- Rejestracja: pn kwie 16, 2007 1:58 pm
Post
autor: stasieks » śr gru 03, 2008 12:42 pm
TRAWOLT pisze:stasieks pisze:
a gdzie jest ten kąt 90stopni bo nie widzę

Oż się będzie czepiał. Nie ma, był ale już nie ma
Pomyliłem się i już.
-
Flor
-

- Posty: 5259
- Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
- Lokalizacja: Kielce
Post
autor: Flor » śr gru 03, 2008 12:51 pm
stasieks pisze:
ze starą linką było OK
to po co zmieniałeś

-
stasieks
-

- Posty: 102
- Rejestracja: pn kwie 16, 2007 1:58 pm
Post
autor: stasieks » śr gru 03, 2008 12:56 pm
Flor pisze:stasieks pisze:
ze starą linką było OK
to po co zmieniałeś

Było OK dopóki się nie zerwała.
Czy pomożecie czy będziemy pisać o pierdołach

-
TRAWOLT
-

- Posty: 5627
- Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
- Lokalizacja: krawaciarz
Post
autor: TRAWOLT » śr gru 03, 2008 12:58 pm
LR Rendzi stajla

-
Wąż
-

- Posty: 4688
- Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
- Lokalizacja: plama oleju
Post
autor: Wąż » śr gru 03, 2008 1:00 pm
U mnie regulacja jest dłuższa... czyli linka ta, ale jakby nie ta
ewentualnie spróbuj to jakoś zdystansować przerabiając punkt zaczepu przy pompie.
Land Rover made by craftsmen-driven by psychos

always look on the bright side of life

-
stasieks
-

- Posty: 102
- Rejestracja: pn kwie 16, 2007 1:58 pm
Post
autor: stasieks » śr gru 03, 2008 1:07 pm
Czyli jakby linka za długa. Będę czarował zobaczymy jakie z tego cuda wyjdą
Co do pierdół pisać można ale czy jest o czym

-
Wąż
-

- Posty: 4688
- Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
- Lokalizacja: plama oleju
Post
autor: Wąż » śr gru 03, 2008 1:09 pm
ha dopiero teraz zauważyłem! a gdzie jest nakrętka na linkę?
Jak masz to tak luzem to się dziwisz, że jest luz?

Land Rover made by craftsmen-driven by psychos

always look on the bright side of life

-
stasieks
-

- Posty: 102
- Rejestracja: pn kwie 16, 2007 1:58 pm
Post
autor: stasieks » śr gru 03, 2008 1:18 pm
Wąż pisze:ha dopiero teraz zauważyłem! a gdzie jest nakrętka na linkę?
Jak masz to tak luzem to się dziwisz, że jest luz?

Przy opisie zdjęć pisałem że z nakrętką było dużo gorzej i przełożyłem na drugą stronę żeby skrócić linkę
Ta nakrętka nic nie daje - tyle powiem

-
Wąż
-

- Posty: 4688
- Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
- Lokalizacja: plama oleju
Post
autor: Wąż » śr gru 03, 2008 1:20 pm
to zobacz teraz jak pracuje przy pompie czy też ma luz itd.
tu podkładka, tam coś nagniesz i będzie działać... inwencji trochę

Land Rover made by craftsmen-driven by psychos

always look on the bright side of life

-
Namdan
-

- Posty: 966
- Rejestracja: śr wrz 11, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Z Organizacji Wyzwolenia Plasteliny
Post
autor: Namdan » śr gru 03, 2008 1:45 pm
Ja to nic z tego nie rozumię ale co za problem wlać trochę oleju do pancerza i uzupełnić tą brakującą nakrętkę nad pedałem? jak ta linka może działać dobrze, jeśli nie ma tej nakrętki? To wbrew fizyce...
"Skokowe działanie" to masz dlatego, że ci linka skacze o kilka zwojów gwintu po otworze w karoserii.
Nazywam się Gordon, Gordon Shumway
-
stasieks
-

- Posty: 102
- Rejestracja: pn kwie 16, 2007 1:58 pm
Post
autor: stasieks » śr gru 03, 2008 2:02 pm
Namdan pisze:Ja to nic z tego nie rozumię ale co za problem wlać trochę oleju do pancerza i uzupełnić tą brakującą nakrętkę nad pedałem? jak ta linka może działać dobrze, jeśli nie ma tej nakrętki? To wbrew fizyce...
"Skokowe działanie" to masz dlatego, że ci linka skacze o kilka zwojów gwintu po otworze w karoserii.
Tak dobrze nie jest. Linka blokuje się i to na 100%, nie wiem czemu ale będę próbował coś robić.
-
Namdan
-

- Posty: 966
- Rejestracja: śr wrz 11, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Z Organizacji Wyzwolenia Plasteliny
Post
autor: Namdan » śr gru 03, 2008 5:13 pm
Wiesz co: ja Cię bardzo proszę: nagraj empega jak ci ta linka pracuje i umieść to na youtube. Obejrzymy, zastanowimy się... Ale przy jakiejś większej prędkości bo na postoju się nie liczy.

Nazywam się Gordon, Gordon Shumway
-
Flor
-

- Posty: 5259
- Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
- Lokalizacja: Kielce
Post
autor: Flor » śr gru 03, 2008 5:54 pm
Namdan pisze:Wiesz co: ja Cię bardzo proszę: nagraj empega jak ci ta linka pracuje... Ale przy jakiejś większej prędkości

-
Wąż
-

- Posty: 4688
- Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
- Lokalizacja: plama oleju
Post
autor: Wąż » śr gru 03, 2008 10:00 pm

No zrobić taki filmik to niezłe kung fu

u mnie za to był problem ze skokiem... geja, ale to przez seriowa gródź, wymodelowałem geja szlifierką kątową i jest git

Land Rover made by craftsmen-driven by psychos

always look on the bright side of life

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości