Pompa paliwa jaka ? -> 3.5L + Edelbrock + Weber

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
MichalM
 
 
Posty: 174
Rejestracja: wt mar 01, 2005 7:43 pm
Lokalizacja: Poznań

Pompa paliwa jaka ? -> 3.5L + Edelbrock + Weber

Post autor: MichalM » ndz gru 07, 2008 11:11 pm

Jest taki ładny zestaw przerabiajacy 3.5 V8 z wtrysku na gaźnik Webera. Orginalna pompa do wtrysków dawała większe ciśnienie oraz miała większa wydajność.

Jakie parametry powinna mieć pompa do systemu gaźnikowego? :-?

Taka byłaby ok?
http://www.pompy.net/sklep,2130,,,03,,p ... 770,0.html

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

Post autor: Student » ndz gru 07, 2008 11:14 pm

Ta Ci wyda spokojnie...

a czemu wywalasz wtrysk?

Awatar użytkownika
MichalM
 
 
Posty: 174
Rejestracja: wt mar 01, 2005 7:43 pm
Lokalizacja: Poznań

Post autor: MichalM » ndz gru 07, 2008 11:16 pm

Bo nazywa się LUCAS :D

Awatar użytkownika
Wąż
 
 
Posty: 4688
Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
Lokalizacja: plama oleju

Post autor: Wąż » ndz gru 07, 2008 11:21 pm

Jakieś konkretne doświadczenia, czy tylko legenda ludowa? :)21
Land Rover made by craftsmen-driven by psychos :)21
always look on the bright side of life :)21

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

Post autor: Student » ndz gru 07, 2008 11:41 pm

MichalM pisze:Bo nazywa się LUCAS :D
acha...

a on ten wtrysk działający jest i kompletny?

w sensie - wiązka, komp, kolektor i cała ta reszta?

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

Post autor: Student » ndz gru 07, 2008 11:43 pm

bo jak tak, to chętnie Ci dam moją pompę do gaźników i co tam sobie jeszcze zażyczysz :wink: :roll: :)21

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » ndz gru 07, 2008 11:58 pm

oryginalna pompa do gaznikowego v8 marki facet wystarczy.
#noichuj

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

Post autor: Student » pn gru 08, 2008 12:30 am

no właśnie mam taką...

cicho, nie przeszkadzaj :)21

Awatar użytkownika
MichalM
 
 
Posty: 174
Rejestracja: wt mar 01, 2005 7:43 pm
Lokalizacja: Poznań

Post autor: MichalM » wt gru 09, 2008 12:52 am

Ogólnie coś się mu nie podobało jak sie rozgrzał silnik, na zimno chodził ok. Różni próbowali ale nie doszli o co biega. Coś tam kolektor przepuszczał niby, ale po wymianie nie wiele pomogło. Nie koniecznie to była wina wtrysku (raczej zaworów i głowicy ponoć) ale w toku remontu stwierdziłem, że go wywalę. Alternatwą był gaźnik lub wtrysk który dało by się programować i diagnozować (np. MegaSquirt - ktoś to opisywał). Ale wybrałem śrubokręt = gaźnik, zamiast kabelków = wtrysku :D

Co do pompy to zmieniłem bak i musze mieć zewnętrzną - właściwie 2 szt. na 2 baki (orginalna była chyba w zatapiana, przynajmniej przy efi).

Co do ustrojstwa które zostało mi, muszę odkopać co tam jeszcze mam. W weekend będe na miejscu, to dam znać. :)2

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

Post autor: Student » wt gru 09, 2008 12:25 pm

spoko.

pompa w gaźnikowym jest na ramie... tak pod dupą kierowcy circa.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość