co robić dalej z zawieszeniem defendera ?

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

greba
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 1
Rejestracja: wt gru 16, 2008 6:02 pm

co robić dalej z zawieszeniem defendera ?

Post autor: greba » wt gru 16, 2008 6:55 pm

Mam problem. Kupiłem prawie nowego def. potem w serwisie wymieniłem całe zawieszenie na - 3" wyższe - sprężyny, amory, wahacze, polibusze. Po przejechaniu 5 tys. km przy wolnej i szybkiej jeździe z góry po nierównym terenie i na zakrętach słychać okropne stuki pukania zawieszenia, raz z przodu raz z tyłu czasem głośniej innym razem ciszej, jak delikatnie wjeżdżam na krawężniki to też puka i wali, ogólnie odnoszę wrażenie jakby landek był okropnie styrany a przecież ma przejechane lekko ponad 10 000 km, więc prawie nówka. Próbowałem wszystko rozruszać na podnośniku ale nic się nie ujawnia, wszystko poskręcane na twardo. W serwisie nie widzą problemu, dokręcają mocniej wszystkie śruby w zawieszeniu aż trzeszczy. Niestety po wyjechaniu w teren jak stukało - pukało tak puka nawet głośniej. Ja osobiście podejrzewam że to problem z gniazdami sprężyn na mostach, do których sprężyny zamocowano bezpośrenio bez żadnych poduszek poliuretanowych za pomocą zwykłego płaskownika i trzech śrub ale nie jestem pewny. Zastanawiam się w czym tkwi problem. Proszę o poradę.

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Post autor: N2O » wt gru 16, 2008 6:58 pm

Jak masz dłuższe amortyzatory to może sprężyny wypadają z górnych gniazd i pukają na nierównościach. :)21
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » wt gru 16, 2008 6:59 pm

Jedź na szarpaki albo zaparz kawę i wróż z fusów :D
:)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Re: co robić dalej z zawieszeniem defendera ?

Post autor: LR_Olek » wt gru 16, 2008 8:09 pm

greba pisze:Mam problem. Kupiłem prawie nowego def. potem w serwisie wymieniłem całe zawieszenie na - 3" wyższe - sprężyny, amory, wahacze, polibusze. Proszę o poradę.
Prosze...rada.
Jedz do w/w serwisu i spytaj,reklamuj, wydrzyj gebe,kloc sie...

Awatar użytkownika
spoco
 
 
Posty: 239
Rejestracja: sob paź 11, 2008 5:46 pm
Lokalizacja: Gda

Post autor: spoco » wt gru 16, 2008 8:09 pm

hmm +3" nie slyszalem o takim lifcie defa ale jestem swiezak... +2, +5 ale nie +3 :)

a przed liftem wjezdzales w teren... bo wiesz defki nawet nowe seryjne stukaja, pukaja i trzeszcza ;)

A z liftem powymieniali reszte podzespolow czy tylko sprezyny?

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » wt gru 16, 2008 8:21 pm

spoco pisze:
A z liftem powymieniali reszte podzespolow czy tylko sprezyny?
greba pisze: w serwisie wymieniłem całe zawieszenie na - 3" wyższe - sprężyny, amory, wahacze, polibusze. .

Awatar użytkownika
Wąż
 
 
Posty: 4688
Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
Lokalizacja: plama oleju

Post autor: Wąż » wt gru 16, 2008 9:03 pm

:o wróć do oryginalnego zawieszenia i naucz się wpierw jeździć.
Land Rover made by craftsmen-driven by psychos :)21
always look on the bright side of life :)21

Awatar użytkownika
Pepek
Posty: 2333
Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
Lokalizacja: wROCŁAW

Post autor: Pepek » wt gru 16, 2008 9:07 pm

A powyżej 2'' nie trzeba zastosować wahaczy ze zmienionym kątem ?? I tutaj może być pies pogrzebany. Wahacze pracują pod złym katem i wybiły polibusze :D
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » wt gru 16, 2008 10:18 pm

Pepek pisze:A powyżej 2'' nie trzeba zastosować wahaczy ze zmienionym kątem ?? I tutaj może być pies pogrzebany. Wahacze pracują pod złym katem i wybiły polibusze :D
przecie napisał że zmieniał wahacze :D
tylko po cholerę komuś lift -3" (słownie: minus trzy cale) :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » wt gru 16, 2008 10:19 pm

TRAWOLT pisze:
Pepek pisze:A powyżej 2'' nie trzeba zastosować wahaczy ze zmienionym kątem ?? I tutaj może być pies pogrzebany. Wahacze pracują pod złym katem i wybiły polibusze :D
przecie napisał że zmieniał wahacze :D
tylko po cholerę komuś lift -3" (słownie: minus trzy cale) :roll: :D
lowrider :)21
gangsta paradise
meksykance i czarne chlopy z kenii

Awatar użytkownika
awja
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 40
Rejestracja: ndz paź 09, 2005 5:19 pm

Post autor: awja » wt gru 16, 2008 10:20 pm

defender nie posiada zadnych podkladek pod sprezynami a 'plaskownik' jest fabryczny bo inaczej to bys sprezyny pogubil , przynajmniej tylne. przy takim lifcie oprocz przynajmniej mimosrodow do przednich wahaczy polecalbym dodatkowe mocowania przednich sprezyn i tuleje dyslokacyjne bo moze sprezyny zle wchodza w gniazda jak jezdzisz w terenie. ja tak mialem juz przy lifcie 2 calowym-plaskowniki omegi pomogly.pozdrawiam maciek htm

Awatar użytkownika
Pepek
Posty: 2333
Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
Lokalizacja: wROCŁAW

Post autor: Pepek » wt gru 16, 2008 10:51 pm

Jakoś źle doczytałem :oops: To może chociaż koła niedokręcone :wink:
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo

Awatar użytkownika
Pepek
Posty: 2333
Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
Lokalizacja: wROCŁAW

Post autor: Pepek » wt gru 16, 2008 10:59 pm

Ale tak bez ściemy to jakaś lipa jest. Jak wszystko zrobione tak jak ma być to za cholere nie ma prawa nic puknąć. Może pojedz do jakiegoś innego warkstatu na kontrolę zawieszenia.
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » wt gru 16, 2008 11:00 pm

N20 już napisał
nie ma podkładek gumowo-metalowych na sprężynach
dłuższe amorki i sprężyna lata jak żyd po pustym sklepie :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » wt gru 16, 2008 11:02 pm

Pepek pisze:Ale tak bez ściemy to jakaś lipa jest. Jak wszystko zrobione tak jak ma być to za cholere nie ma prawa nic puknąć. Może pojedz do jakiegoś innego warkstatu na kontrolę zawieszenia.
Albo wypier..l te niepotrzebne klamory z paki :)25
:)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
Pepek
Posty: 2333
Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
Lokalizacja: wROCŁAW

Post autor: Pepek » wt gru 16, 2008 11:03 pm

A w którym miejscu te podkładki niby mają być ??
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » wt gru 16, 2008 11:07 pm

jejku lata sprężyna w górnym gnieździe
a w disko są takie gumowo-metalowe podkładeczki tam jak nie motane zawieszenie :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » wt gru 16, 2008 11:51 pm

ale czesto guma jest przetarta i ...nic nie stuka :lol:
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » śr gru 17, 2008 9:09 am

gri74 pisze:ale czesto guma jest przetarta i ...nic nie stuka :lol:
jak nie stuka jak stuka
guma się przetarła to teraz
baba stuka patelnią po głowie
dawaj kase na bejbe :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Re: co robić dalej z zawieszeniem defendera ?

Post autor: darkman » śr gru 17, 2008 10:24 am

greba pisze:...
a skądeście gospodarzu? :P
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

Awatar użytkownika
Saphira
Posty: 1556
Rejestracja: śr maja 23, 2007 11:10 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Saphira » śr gru 17, 2008 4:36 pm

Darciu Ty naprawdę prowadzisz ewidencje.. :)
adhd.. LR.. teraz 110 300Tdi
..trucizna moja i wiara..

Awatar użytkownika
Troy
 
 
Posty: 3643
Rejestracja: pt sty 11, 2008 11:49 am
Lokalizacja: Baghdad

Re: co robić dalej z zawieszeniem defendera ?

Post autor: Troy » śr gru 17, 2008 4:59 pm

greba pisze:Mam problem.
Wejdz na zderzak i poskacz porzadnie, czy nie slychac stuków. Moglo sie okazac ze amorki jednak sa za krótkie, ja tak mialem. Stukanie, a czasami wyrazne podskakiwanie auta. Wymienilem amory na wiekszy skok i teraz miód...
Moze cos takiego wlasnie...
Land Rover:One Wife... Livid !
Immobilised LandRover is a moral defeat for the driver!

Awatar użytkownika
Flor
 
 
Posty: 5259
Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Flor » śr gru 17, 2008 5:48 pm

a skąd wiesz że stuka w zawieszeniu ?? przy takiej zmianie kątów może naparzać np wydech,drążki zarówno przedni jak i tylny i wiele innych rzeczy :-? wejdź pod samochód a dwóch silnych :D niech nim buja :)21 a poza tym też WITAJ :evil:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości