co robić dalej z zawieszeniem defendera ?
Moderator: Jerry
co robić dalej z zawieszeniem defendera ?
Mam problem. Kupiłem prawie nowego def. potem w serwisie wymieniłem całe zawieszenie na - 3" wyższe - sprężyny, amory, wahacze, polibusze. Po przejechaniu 5 tys. km przy wolnej i szybkiej jeździe z góry po nierównym terenie i na zakrętach słychać okropne stuki pukania zawieszenia, raz z przodu raz z tyłu czasem głośniej innym razem ciszej, jak delikatnie wjeżdżam na krawężniki to też puka i wali, ogólnie odnoszę wrażenie jakby landek był okropnie styrany a przecież ma przejechane lekko ponad 10 000 km, więc prawie nówka. Próbowałem wszystko rozruszać na podnośniku ale nic się nie ujawnia, wszystko poskręcane na twardo. W serwisie nie widzą problemu, dokręcają mocniej wszystkie śruby w zawieszeniu aż trzeszczy. Niestety po wyjechaniu w teren jak stukało - pukało tak puka nawet głośniej. Ja osobiście podejrzewam że to problem z gniazdami sprężyn na mostach, do których sprężyny zamocowano bezpośrenio bez żadnych poduszek poliuretanowych za pomocą zwykłego płaskownika i trzech śrub ale nie jestem pewny. Zastanawiam się w czym tkwi problem. Proszę o poradę.
Re: co robić dalej z zawieszeniem defendera ?
Prosze...rada.greba pisze:Mam problem. Kupiłem prawie nowego def. potem w serwisie wymieniłem całe zawieszenie na - 3" wyższe - sprężyny, amory, wahacze, polibusze. Proszę o poradę.
Jedz do w/w serwisu i spytaj,reklamuj, wydrzyj gebe,kloc sie...
lowriderTRAWOLT pisze:przecie napisał że zmieniał wahaczePepek pisze:A powyżej 2'' nie trzeba zastosować wahaczy ze zmienionym kątemI tutaj może być pies pogrzebany. Wahacze pracują pod złym katem i wybiły polibusze
![]()
tylko po cholerę komuś lift -3" (słownie: minus trzy cale)![]()

gangsta paradise
meksykance i czarne chlopy z kenii
defender nie posiada zadnych podkladek pod sprezynami a 'plaskownik' jest fabryczny bo inaczej to bys sprezyny pogubil , przynajmniej tylne. przy takim lifcie oprocz przynajmniej mimosrodow do przednich wahaczy polecalbym dodatkowe mocowania przednich sprezyn i tuleje dyslokacyjne bo moze sprezyny zle wchodza w gniazda jak jezdzisz w terenie. ja tak mialem juz przy lifcie 2 calowym-plaskowniki omegi pomogly.pozdrawiam maciek htm
Albo wypier..l te niepotrzebne klamory z pakiPepek pisze:Ale tak bez ściemy to jakaś lipa jest. Jak wszystko zrobione tak jak ma być to za cholere nie ma prawa nic puknąć. Może pojedz do jakiegoś innego warkstatu na kontrolę zawieszenia.


Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
Re: co robić dalej z zawieszeniem defendera ?
a skądeście gospodarzu?greba pisze:...

Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi
Re: co robić dalej z zawieszeniem defendera ?
Wejdz na zderzak i poskacz porzadnie, czy nie slychac stuków. Moglo sie okazac ze amorki jednak sa za krótkie, ja tak mialem. Stukanie, a czasami wyrazne podskakiwanie auta. Wymienilem amory na wiekszy skok i teraz miód...greba pisze:Mam problem.
Moze cos takiego wlasnie...
Land Rover:One Wife... Livid !
Immobilised LandRover is a moral defeat for the driver!
Immobilised LandRover is a moral defeat for the driver!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości