Mechanizm wycieraczek 200/300 TDI

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
Kojak
Posty: 313
Rejestracja: pt lut 20, 2004 3:58 pm
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/ Wawa

Mechanizm wycieraczek 200/300 TDI

Post autor: Kojak » śr gru 17, 2008 8:22 am

A pytanie jest następujące, bo muszę zakupić coś takiego:
czy kompletny mechanizm wycieraczek z silniczkiem jest taki sam w 200TDI jaki 300TDI, czyli inaczej mówiąc czy mogę założyć do mojej dwusetki mechanizm od cysetki ?
KOJAK (Wertep Klub Wawa)
Myślami GAZ-ers, były dwa GIEZ-y, Disco 200TDI a teraz jest WJ 2,7CRD :-)

Awatar użytkownika
sbielak
 
 
Posty: 858
Rejestracja: pn sie 11, 2008 6:28 pm
Lokalizacja: kraków

Post autor: sbielak » śr gru 17, 2008 8:44 am

a co zweryfikowałeś w tym mechanizmie ?? silnik , linki czy mocowanie wycieraczek ??
SALLDVAF8VA98:)
a dupa tam ....

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: Mechanizm wycieraczek 200/300 TDI

Post autor: czesław&jarząbek » śr gru 17, 2008 9:25 am

Kojak pisze:A pytanie jest następujące, bo muszę zakupić coś takiego:
czy kompletny mechanizm wycieraczek z silniczkiem jest taki sam w 200TDI jaki 300TDI, czyli inaczej mówiąc czy mogę założyć do mojej dwusetki mechanizm od cysetki ?
...
kostka silnika jest inna. poza tym współwymienne.
#noichuj

Jefersson 00
 
 
Posty: 224
Rejestracja: pt wrz 14, 2007 2:17 pm
Lokalizacja: z bazin

Post autor: Jefersson 00 » śr gru 17, 2008 11:23 am

jak masz przemieniać koske to sie skuś na silnik z diskodwa badzie młodszy i dłużej pociągnie - przynajmniej teoretycznie ( ja taki fsadziłem do 3sety szysko pasuje tylko właśnie kostka inna

Awatar użytkownika
Kojak
Posty: 313
Rejestracja: pt lut 20, 2004 3:58 pm
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/ Wawa

Post autor: Kojak » śr gru 17, 2008 12:52 pm

No więc u mnie po pierwsze pozacierane są ośki i nie dało się ich rozruszać. Druga sprawa to styk w silniku się spsuł i teraz nie chcą wracać na miejsce...
A co do zamienników to Czesio rozumiem odpowiedział w temacie zamiany 200/300 TDI a faktycznie jest jeszcze drugi temat : podmianka 200TDI na td5 ? Czyli wszystko pasuje oprócz kostki ? bo jak tak, to nie problem. Pytanie czy elektrycznie pasuje i jak przepnę wtyczkę to czy będzie to robiło ?
KOJAK (Wertep Klub Wawa)
Myślami GAZ-ers, były dwa GIEZ-y, Disco 200TDI a teraz jest WJ 2,7CRD :-)

Awatar użytkownika
sbielak
 
 
Posty: 858
Rejestracja: pn sie 11, 2008 6:28 pm
Lokalizacja: kraków

Post autor: sbielak » śr gru 17, 2008 1:17 pm

Z ośkami raczej nie powalczysz , a ten dynks odpowiedzialny za powrót na miejsce jest rozbieralny i da się to zrobic ...
aczkolwiek to ponoć dosyć tanie ustrojstwo i jak któraś mondrala zauważyła nie opłaca się babrać :D ja tam rozebrałem i działa do tej pory .

A skoro masz pozacierane ośki to może tylko je wymień po co odrazu cały osprzęt , no chyba że ma być cycuś to i wycieraczki pozmieniaj :D
SALLDVAF8VA98:)
a dupa tam ....

Jefersson 00
 
 
Posty: 224
Rejestracja: pt wrz 14, 2007 2:17 pm
Lokalizacja: z bazin

Post autor: Jefersson 00 » śr gru 17, 2008 1:30 pm

dynks może być ułamany ten co po ścieżkach zapindala i to jest ciężki temat do naprawy, lub może być wypalona ścieżka po której zapindala właśnie dynks i to jest do zrobienia klejem przewodzącym (sztrum oczywiście) co do podłączenia to kolory kabli się zgadzają pomiędzy td5 a 300 więc podejrzewam , że do 200 też bedzie po tych samych kolorach. co do remontu to ja położylem 200 szelestów na wiodącym serwisie aukcyjnym za cały zestaw do td5 więc myśle , ze nie warto sie zastanawiać nad reanimacją osiek i silnika osobno
ps
bieg przerywany w wycieraczkach i jego regulacja to fantastyczna sprawa :D
a to ,że vipery same wracają na swoje miejsce - bezcenne :)2

Awatar użytkownika
sbielak
 
 
Posty: 858
Rejestracja: pn sie 11, 2008 6:28 pm
Lokalizacja: kraków

Post autor: sbielak » śr gru 17, 2008 2:48 pm

bieg przerywany w wycieraczkach i jego regulacja to fantastyczna sprawa :D
a to ,że vipery same wracają na swoje miejsce - bezcenne :)2[/quote]

sie kurna ludziskom luksusow sjakowyś zachciewa :D
SALLDVAF8VA98:)
a dupa tam ....

Awatar użytkownika
pezet
 
 
Posty: 12853
Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pezet » śr gru 17, 2008 8:39 pm

Ja już się nauczyłem Sam "przerywać" :)
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...

Awatar użytkownika
sbielak
 
 
Posty: 858
Rejestracja: pn sie 11, 2008 6:28 pm
Lokalizacja: kraków

Post autor: sbielak » śr gru 17, 2008 8:45 pm

tez sie tego uczyłem , ale wkońcu się wqwiłem rozebrałem i naprawiłem
okazalo się , że w mini mam taki sam wiec :D w razie W dawca byl pod reka
SALLDVAF8VA98:)
a dupa tam ....

Awatar użytkownika
czolg
 
 
Posty: 116
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 7:33 pm
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: czolg » pn gru 22, 2008 10:20 am

sbielak pisze:tez sie tego uczyłem , ale wkońcu się wqwiłem rozebrałem i naprawiłem
okazalo się , że w mini mam taki sam wiec :D w razie W dawca byl pod reka
Jezeli chodzi o Defendera i nie wracające wycieraczki, to bardziej przyczyną jest to:
http://www.lrseries.com/shop/product/li ... WITCH.html
czy to:
http://www.reedx.net/landrover/maint/wiperparking/

Muszę przyznać, że po zmianie z Discovery na Defendera, niektóre rzeczy robią na mnie wrażenie - np. woda spływająca z dachu po przedniej szybie jak sie zatrzymuje na skrzyżowaniu to niezła zabawa - no ale przy skuteczności spryskiwaczy, to z drugiej strony doskonały patent na czyste szyby :-)

Pozdrawiam
p.
Defender`98

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Post autor: darkman » pn gru 22, 2008 11:19 am

patent" też fajny na lekko przytopiony śnieg z dachu, spływa w zasadzie jednorazowo.
co do samych piór, to założyłem nieco dłuższe z teflonem, co zwiększyło powierzchnię oczyszczania szyb.
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

Awatar użytkownika
Kojak
Posty: 313
Rejestracja: pt lut 20, 2004 3:58 pm
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/ Wawa

Re: Mechanizm wycieraczek 200/300 TDI

Post autor: Kojak » sob maja 09, 2009 7:11 pm

Szanowne Koleżeństwo
Odgrzebuję temat bo już zdecydowanie znudziło mi się smarowanie pozacieranych osi wycieraczek oraz zatrzymywanie się ich w połowie szyby :)11
I chciałbym doprecyzować:
1. Czy poza różnymi wtykami, sam mechanizm + rozstaw śrub mocujących silniczek jest taki sam w 200/300/td5 ???
2. Czy angliki miały też odwócony mechanizm wycieraczek, innymi słowy - czy pasuje od anglika 200/300/td5 ???
KOJAK (Wertep Klub Wawa)
Myślami GAZ-ers, były dwa GIEZ-y, Disco 200TDI a teraz jest WJ 2,7CRD :-)

Awatar użytkownika
Kojak
Posty: 313
Rejestracja: pt lut 20, 2004 3:58 pm
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/ Wawa

Re: Mechanizm wycieraczek 200/300 TDI

Post autor: Kojak » ndz maja 10, 2009 8:47 pm

Kojak pisze:Szanowne Koleżeństwo
Odgrzebuję temat bo już zdecydowanie znudziło mi się smarowanie pozacieranych osi wycieraczek oraz zatrzymywanie się ich w połowie szyby :)11
I chciałbym doprecyzować:
1. Czy poza różnymi wtykami, sam mechanizm + rozstaw śrub mocujących silniczek jest taki sam w 200/300/td5 ???
2. Czy angliki miały też odwócony mechanizm wycieraczek, innymi słowy - czy pasuje od anglika 200/300/td5 ???
Kurcze nikt nic nie wie ??? :)16
KOJAK (Wertep Klub Wawa)
Myślami GAZ-ers, były dwa GIEZ-y, Disco 200TDI a teraz jest WJ 2,7CRD :-)

Awatar użytkownika
Kojak
Posty: 313
Rejestracja: pt lut 20, 2004 3:58 pm
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/ Wawa

Re: Mechanizm wycieraczek 200/300 TDI

Post autor: Kojak » wt maja 12, 2009 9:14 am

Kojak pisze:Szanowne Koleżeństwo
Odgrzebuję temat bo już zdecydowanie znudziło mi się smarowanie pozacieranych osi wycieraczek oraz zatrzymywanie się ich w połowie szyby :)11
I chciałbym doprecyzować:
1. Czy poza różnymi wtykami, sam mechanizm + rozstaw śrub mocujących silniczek jest taki sam w 200/300/td5 ???
2. Czy angliki miały też odwócony mechanizm wycieraczek, innymi słowy - czy pasuje od anglika 200/300/td5 ???
Nie no , co to jakaś zbiorowa zmowa ? Sabotaż czy co ? :)16
Gdzie się podziały wszystkowiedzące i wszystkomające Czesławy i inne Boćki ???
KOJAK (Wertep Klub Wawa)
Myślami GAZ-ers, były dwa GIEZ-y, Disco 200TDI a teraz jest WJ 2,7CRD :-)

Jefersson 00
 
 
Posty: 224
Rejestracja: pt wrz 14, 2007 2:17 pm
Lokalizacja: z bazin

Re: Mechanizm wycieraczek 200/300 TDI

Post autor: Jefersson 00 » wt maja 12, 2009 9:55 am

Kojak pisze:Szanowne Koleżeństwo
Odgrzebuję temat bo już zdecydowanie znudziło mi się smarowanie pozacieranych osi wycieraczek oraz zatrzymywanie się ich w połowie szyby :)11
I chciałbym doprecyzować:
1. Czy poza różnymi wtykami, sam mechanizm + rozstaw śrub mocujących silniczek jest taki sam w 200/300/td5 ???
2. Czy angliki miały też odwócony mechanizm wycieraczek, innymi słowy - czy pasuje od anglika 200/300/td5 ???
ad 1 TAK
ad 2 TAK ad 2.1 NIE

Awatar użytkownika
sbielak
 
 
Posty: 858
Rejestracja: pn sie 11, 2008 6:28 pm
Lokalizacja: kraków

Re: Mechanizm wycieraczek 200/300 TDI

Post autor: sbielak » wt maja 12, 2009 10:06 am

ale ten mały jebaniutki mechanizm ustalający pozycje pewnie pasuje :)17
aczkolwiek nie jestem pewien bo to była wersja 3,5 w beznzynie
ale warto zadziałać w temacie bo ponoc deszczowe lato nas czeka
SALLDVAF8VA98:)
a dupa tam ....

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości