Mechanizm wycieraczek 200/300 TDI
Moderator: Jerry
Mechanizm wycieraczek 200/300 TDI
A pytanie jest następujące, bo muszę zakupić coś takiego:
czy kompletny mechanizm wycieraczek z silniczkiem jest taki sam w 200TDI jaki 300TDI, czyli inaczej mówiąc czy mogę założyć do mojej dwusetki mechanizm od cysetki ?
czy kompletny mechanizm wycieraczek z silniczkiem jest taki sam w 200TDI jaki 300TDI, czyli inaczej mówiąc czy mogę założyć do mojej dwusetki mechanizm od cysetki ?
KOJAK (Wertep Klub Wawa)
Myślami GAZ-ers, były dwa GIEZ-y, Disco 200TDI a teraz jest WJ 2,7CRD
Myślami GAZ-ers, były dwa GIEZ-y, Disco 200TDI a teraz jest WJ 2,7CRD

- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
Re: Mechanizm wycieraczek 200/300 TDI
kostka silnika jest inna. poza tym współwymienne.Kojak pisze:A pytanie jest następujące, bo muszę zakupić coś takiego:
czy kompletny mechanizm wycieraczek z silniczkiem jest taki sam w 200TDI jaki 300TDI, czyli inaczej mówiąc czy mogę założyć do mojej dwusetki mechanizm od cysetki ?
...
#noichuj
-
-
- Posty: 224
- Rejestracja: pt wrz 14, 2007 2:17 pm
- Lokalizacja: z bazin
No więc u mnie po pierwsze pozacierane są ośki i nie dało się ich rozruszać. Druga sprawa to styk w silniku się spsuł i teraz nie chcą wracać na miejsce...
A co do zamienników to Czesio rozumiem odpowiedział w temacie zamiany 200/300 TDI a faktycznie jest jeszcze drugi temat : podmianka 200TDI na td5 ? Czyli wszystko pasuje oprócz kostki ? bo jak tak, to nie problem. Pytanie czy elektrycznie pasuje i jak przepnę wtyczkę to czy będzie to robiło ?
A co do zamienników to Czesio rozumiem odpowiedział w temacie zamiany 200/300 TDI a faktycznie jest jeszcze drugi temat : podmianka 200TDI na td5 ? Czyli wszystko pasuje oprócz kostki ? bo jak tak, to nie problem. Pytanie czy elektrycznie pasuje i jak przepnę wtyczkę to czy będzie to robiło ?
KOJAK (Wertep Klub Wawa)
Myślami GAZ-ers, były dwa GIEZ-y, Disco 200TDI a teraz jest WJ 2,7CRD
Myślami GAZ-ers, były dwa GIEZ-y, Disco 200TDI a teraz jest WJ 2,7CRD

Z ośkami raczej nie powalczysz , a ten dynks odpowiedzialny za powrót na miejsce jest rozbieralny i da się to zrobic ...
aczkolwiek to ponoć dosyć tanie ustrojstwo i jak któraś mondrala zauważyła nie opłaca się babrać
ja tam rozebrałem i działa do tej pory .
A skoro masz pozacierane ośki to może tylko je wymień po co odrazu cały osprzęt , no chyba że ma być cycuś to i wycieraczki pozmieniaj
aczkolwiek to ponoć dosyć tanie ustrojstwo i jak któraś mondrala zauważyła nie opłaca się babrać

A skoro masz pozacierane ośki to może tylko je wymień po co odrazu cały osprzęt , no chyba że ma być cycuś to i wycieraczki pozmieniaj

SALLDVAF8VA98:)
a dupa tam ....
a dupa tam ....
-
-
- Posty: 224
- Rejestracja: pt wrz 14, 2007 2:17 pm
- Lokalizacja: z bazin
dynks może być ułamany ten co po ścieżkach zapindala i to jest ciężki temat do naprawy, lub może być wypalona ścieżka po której zapindala właśnie dynks i to jest do zrobienia klejem przewodzącym (sztrum oczywiście) co do podłączenia to kolory kabli się zgadzają pomiędzy td5 a 300 więc podejrzewam , że do 200 też bedzie po tych samych kolorach. co do remontu to ja położylem 200 szelestów na wiodącym serwisie aukcyjnym za cały zestaw do td5 więc myśle , ze nie warto sie zastanawiać nad reanimacją osiek i silnika osobno
ps
bieg przerywany w wycieraczkach i jego regulacja to fantastyczna sprawa
a to ,że vipery same wracają na swoje miejsce - bezcenne
ps
bieg przerywany w wycieraczkach i jego regulacja to fantastyczna sprawa

a to ,że vipery same wracają na swoje miejsce - bezcenne

Jezeli chodzi o Defendera i nie wracające wycieraczki, to bardziej przyczyną jest to:sbielak pisze:tez sie tego uczyłem , ale wkońcu się wqwiłem rozebrałem i naprawiłem
okazalo się , że w mini mam taki sam wiecw razie W dawca byl pod reka
http://www.lrseries.com/shop/product/li ... WITCH.html
czy to:
http://www.reedx.net/landrover/maint/wiperparking/
Muszę przyznać, że po zmianie z Discovery na Defendera, niektóre rzeczy robią na mnie wrażenie - np. woda spływająca z dachu po przedniej szybie jak sie zatrzymuje na skrzyżowaniu to niezła zabawa - no ale przy skuteczności spryskiwaczy, to z drugiej strony doskonały patent na czyste szyby

Pozdrawiam
p.
Defender`98
Re: Mechanizm wycieraczek 200/300 TDI
Szanowne Koleżeństwo
Odgrzebuję temat bo już zdecydowanie znudziło mi się smarowanie pozacieranych osi wycieraczek oraz zatrzymywanie się ich w połowie szyby
I chciałbym doprecyzować:
1. Czy poza różnymi wtykami, sam mechanizm + rozstaw śrub mocujących silniczek jest taki sam w 200/300/td5
?
2. Czy angliki miały też odwócony mechanizm wycieraczek, innymi słowy - czy pasuje od anglika 200/300/td5
?
Odgrzebuję temat bo już zdecydowanie znudziło mi się smarowanie pozacieranych osi wycieraczek oraz zatrzymywanie się ich w połowie szyby

I chciałbym doprecyzować:
1. Czy poza różnymi wtykami, sam mechanizm + rozstaw śrub mocujących silniczek jest taki sam w 200/300/td5

2. Czy angliki miały też odwócony mechanizm wycieraczek, innymi słowy - czy pasuje od anglika 200/300/td5

KOJAK (Wertep Klub Wawa)
Myślami GAZ-ers, były dwa GIEZ-y, Disco 200TDI a teraz jest WJ 2,7CRD
Myślami GAZ-ers, były dwa GIEZ-y, Disco 200TDI a teraz jest WJ 2,7CRD

Re: Mechanizm wycieraczek 200/300 TDI
Kurcze nikt nic nie wieKojak pisze:Szanowne Koleżeństwo
Odgrzebuję temat bo już zdecydowanie znudziło mi się smarowanie pozacieranych osi wycieraczek oraz zatrzymywanie się ich w połowie szyby![]()
I chciałbym doprecyzować:
1. Czy poza różnymi wtykami, sam mechanizm + rozstaw śrub mocujących silniczek jest taki sam w 200/300/td5?
2. Czy angliki miały też odwócony mechanizm wycieraczek, innymi słowy - czy pasuje od anglika 200/300/td5?


KOJAK (Wertep Klub Wawa)
Myślami GAZ-ers, były dwa GIEZ-y, Disco 200TDI a teraz jest WJ 2,7CRD
Myślami GAZ-ers, były dwa GIEZ-y, Disco 200TDI a teraz jest WJ 2,7CRD

Re: Mechanizm wycieraczek 200/300 TDI
Nie no , co to jakaś zbiorowa zmowa ? Sabotaż czy co ?Kojak pisze:Szanowne Koleżeństwo
Odgrzebuję temat bo już zdecydowanie znudziło mi się smarowanie pozacieranych osi wycieraczek oraz zatrzymywanie się ich w połowie szyby![]()
I chciałbym doprecyzować:
1. Czy poza różnymi wtykami, sam mechanizm + rozstaw śrub mocujących silniczek jest taki sam w 200/300/td5?
2. Czy angliki miały też odwócony mechanizm wycieraczek, innymi słowy - czy pasuje od anglika 200/300/td5?

Gdzie się podziały wszystkowiedzące i wszystkomające Czesławy i inne Boćki

KOJAK (Wertep Klub Wawa)
Myślami GAZ-ers, były dwa GIEZ-y, Disco 200TDI a teraz jest WJ 2,7CRD
Myślami GAZ-ers, były dwa GIEZ-y, Disco 200TDI a teraz jest WJ 2,7CRD

-
-
- Posty: 224
- Rejestracja: pt wrz 14, 2007 2:17 pm
- Lokalizacja: z bazin
Re: Mechanizm wycieraczek 200/300 TDI
ad 1 TAKKojak pisze:Szanowne Koleżeństwo
Odgrzebuję temat bo już zdecydowanie znudziło mi się smarowanie pozacieranych osi wycieraczek oraz zatrzymywanie się ich w połowie szyby![]()
I chciałbym doprecyzować:
1. Czy poza różnymi wtykami, sam mechanizm + rozstaw śrub mocujących silniczek jest taki sam w 200/300/td5?
2. Czy angliki miały też odwócony mechanizm wycieraczek, innymi słowy - czy pasuje od anglika 200/300/td5?
ad 2 TAK ad 2.1 NIE
Re: Mechanizm wycieraczek 200/300 TDI
ale ten mały jebaniutki mechanizm ustalający pozycje pewnie pasuje
aczkolwiek nie jestem pewien bo to była wersja 3,5 w beznzynie
ale warto zadziałać w temacie bo ponoc deszczowe lato nas czeka

aczkolwiek nie jestem pewien bo to była wersja 3,5 w beznzynie
ale warto zadziałać w temacie bo ponoc deszczowe lato nas czeka
SALLDVAF8VA98:)
a dupa tam ....
a dupa tam ....
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości