Seria w wersji militarnej FFR 24V
Moderator: Jerry
Seria w wersji militarnej FFR 24V
Witam, poszukuję UŻYTKOWNIKÓW serii w wersji militarnej z instalacją 24V (generalnie zapłonową), - jak się sprawdza w użytkowaniu, regulacja , dobór świec zapłonowych i ich oznaczenia (mam świece typu RSN 12Y i RSN 13P) te pierwsze były w aucie a drugie kosztowały fortunę na e-bay )
LR 109 S III 2,25>2.5>300tdi
LR Disco 3 2,7 TDI
LR Disco 3 2,7 TDI

a co to są za RSN 13 P ? wyglądają inaczej elektrody, może są do 101 V8 ? , a może nie - ale do serii pasują ( to P w oznaczeniu raczej wskazuje na platynę ) , kolejne pytanko- w aparacie brak regulatora podciśnieniowego , jest tylko odśrodkowy, jak go sprawdzić? jakie ma parametry, jaka przerwa na przerywaczu? To są pytania na które szukam odpowiedzi- to że jest lepiej to już widzę , przynajmiej jak dotąd no problem z wilgocią i wodą- choć te nie instalacja wodoszczelna, a tylko ekranowana- Jak coś wiesz to daj znać, będę wdzięczny
LR 109 S III 2,25>2.5>300tdi
LR Disco 3 2,7 TDI
LR Disco 3 2,7 TDI

wsadziłem diesla by tego wszyskiego nie musieć wiedzieć... jestem teraz szczęśliwym człowiekiem

od półtóra tygodnia maski nie podnosiłem, a jeżdżę prawie codzienie

mnie przerastała zwykła cywilna instalacja

Jak byś kiedyś był w wawie to mogę ci powiedzieć gdzie ci info na temat takej instalacji udzielą

A póki co to mam parts cataloga od 101ki i coprawda nie ma tam symboli świec(producentów), ale za to każda ma inny numer katalogowy więc...

Land Rover made by craftsmen-driven by psychos 
always look on the bright side of life

always look on the bright side of life

- robert_smoldzino
- Posty: 625
- Rejestracja: ndz lip 08, 2007 6:30 pm
- Lokalizacja: Smoldzino
- Kontaktowanie:
Tu spytaj:
http://forums.lr4x4.com/index.php?showforum=13
zawartosc kasztanow w tresci w proporcji dokladnie odwrotnej jak tutaj
no i operator non-profi co nie bez znaczenia jest (podpowiedza Ci najlepiej a nie zgodnie z oficjalna wykladnia)
powodzenia
http://forums.lr4x4.com/index.php?showforum=13
zawartosc kasztanow w tresci w proporcji dokladnie odwrotnej jak tutaj
no i operator non-profi co nie bez znaczenia jest (podpowiedza Ci najlepiej a nie zgodnie z oficjalna wykladnia)
powodzenia
-
-
- Posty: 1319
- Rejestracja: ndz gru 17, 2006 10:00 pm
- Lokalizacja: Wrocław
No nie, co za nie dopatrzenie. Trzeba te proporcje szybko wyrównać, bo zaraz ludzie na świecie mogą pomyśleć, że LR-ami same sztywniaki i krawaciarze jeżdżą.
Panowie szable w dłoń!!

Panowie szable w dłoń!!


Chamstwo należy zwalczać napalmem
http://www.free-clinic.org/
http://www.free-clinic.org/
- robert_smoldzino
- Posty: 625
- Rejestracja: ndz lip 08, 2007 6:30 pm
- Lokalizacja: Smoldzino
- Kontaktowanie:

a numery kat. do tego przypisane są zupełnie inne,
LR 109 S III 2,25>2.5>300tdi
LR Disco 3 2,7 TDI
LR Disco 3 2,7 TDI
Świece ma czasami paddock za 10 funciaków i były to RSN, reszte całego szpeju znajdziesz u P.B> blanchard tam jest wszystko i w sumie reparaturki niektóre w dobrej cenie....
u paddocka był kiedyś cały aparat zapłonowy , trzeba zapytac , bo to limitowany towar.
Co do ustawienia ....jeździłem na czymś takim 2 lata, przerwa na aparacie wg cywila, podciśnienia brak, działało wyśmienicie, ale był spory problem ze świecami.....wiec założyłem duceliera,
reszta instalacji 24v działa nadal
u paddocka był kiedyś cały aparat zapłonowy , trzeba zapytac , bo to limitowany towar.
Co do ustawienia ....jeździłem na czymś takim 2 lata, przerwa na aparacie wg cywila, podciśnienia brak, działało wyśmienicie, ale był spory problem ze świecami.....wiec założyłem duceliera,
reszta instalacji 24v działa nadal

Seria IIA '62, Seria III 109 FFR ,Disco , def 110 SW
M-72 MW-750
M-72 MW-750
Witaj, wreszcie jakieś konkrety, a straciłm już nadzieję
Potrzebuję nr. kat. sprężynek regulatora odśrodkowego, przewodu wys. nap. z cewki zapłonowej do kopółki, uszczelki-oring co jest pod kopółką,
No i sprawa tych świec - standard to RSN 12Y, a czy mogą być RSN 13P?
silnik pracuje ok. ale wizualnie są ZUPEŁNIE inne elektrody, gdzieś wyczytałem że P oznacza tu platynę - więc teoretycznie powinny być lepsze - ale czy mam rację?
No i za cholerę nie wiem nic n/t ustawienia naciągu sprężynek w regulatorze odśrodkowym (u mnie coś było tu kombinowane - jest dorobiona sprężynka) - a to może kosztować problemy z pracą całego układu, jak coś wiesz to daj znać
Potrzebuję nr. kat. sprężynek regulatora odśrodkowego, przewodu wys. nap. z cewki zapłonowej do kopółki, uszczelki-oring co jest pod kopółką,
No i sprawa tych świec - standard to RSN 12Y, a czy mogą być RSN 13P?
silnik pracuje ok. ale wizualnie są ZUPEŁNIE inne elektrody, gdzieś wyczytałem że P oznacza tu platynę - więc teoretycznie powinny być lepsze - ale czy mam rację?
No i za cholerę nie wiem nic n/t ustawienia naciągu sprężynek w regulatorze odśrodkowym (u mnie coś było tu kombinowane - jest dorobiona sprężynka) - a to może kosztować problemy z pracą całego układu, jak coś wiesz to daj znać
LR 109 S III 2,25>2.5>300tdi
LR Disco 3 2,7 TDI
LR Disco 3 2,7 TDI
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość