Strona 1 z 1

Seria w wersji militarnej FFR 24V

: wt gru 23, 2008 5:49 pm
autor: rafi 109
Witam, poszukuję UŻYTKOWNIKÓW serii w wersji militarnej z instalacją 24V (generalnie zapłonową), - jak się sprawdza w użytkowaniu, regulacja , dobór świec zapłonowych i ich oznaczenia (mam świece typu RSN 12Y i RSN 13P) te pierwsze były w aucie a drugie kosztowały fortunę na e-bay )

: śr gru 24, 2008 12:29 am
autor: Wąż
jest lepiej, ale drożej, a jak coś się zdupczy to prawie nigdy niema nic od ręki.
To tak w telegraficznym skrócie :)21

: śr gru 24, 2008 12:46 am
autor: rafi 109
:lol: wężu, ameryki to nie odkryłeś, ale mam już parę kompletów części zamiennych do tego, ustrojstwa , tak więc dla mnie ten temat nie jest problemem, - problem jest w braku sensownych informacji na temat regulacji tego układu- np tak jak pisałem - świece , standard to RSN 12 Y,
a co to są za RSN 13 P ? wyglądają inaczej elektrody, może są do 101 V8 ? , a może nie - ale do serii pasują ( to P w oznaczeniu raczej wskazuje na platynę ) , kolejne pytanko- w aparacie brak regulatora podciśnieniowego , jest tylko odśrodkowy, jak go sprawdzić? jakie ma parametry, jaka przerwa na przerywaczu? To są pytania na które szukam odpowiedzi- to że jest lepiej to już widzę , przynajmiej jak dotąd no problem z wilgocią i wodą- choć te nie instalacja wodoszczelna, a tylko ekranowana- Jak coś wiesz to daj znać, będę wdzięczny

: śr gru 24, 2008 4:42 am
autor: Wąż
:lol:
wsadziłem diesla by tego wszyskiego nie musieć wiedzieć... jestem teraz szczęśliwym człowiekiem :)21
od półtóra tygodnia maski nie podnosiłem, a jeżdżę prawie codzienie :)2

mnie przerastała zwykła cywilna instalacja :roll:

Jak byś kiedyś był w wawie to mogę ci powiedzieć gdzie ci info na temat takej instalacji udzielą 8)
A póki co to mam parts cataloga od 101ki i coprawda nie ma tam symboli świec(producentów), ale za to każda ma inny numer katalogowy więc... :)23

: śr gru 24, 2008 8:32 am
autor: robert_smoldzino
Tu spytaj:
http://forums.lr4x4.com/index.php?showforum=13
zawartosc kasztanow w tresci w proporcji dokladnie odwrotnej jak tutaj
no i operator non-profi co nie bez znaczenia jest (podpowiedza Ci najlepiej a nie zgodnie z oficjalna wykladnia)
powodzenia

: śr gru 24, 2008 9:44 am
autor: piotr borowiec
No nie, co za nie dopatrzenie. Trzeba te proporcje szybko wyrównać, bo zaraz ludzie na świecie mogą pomyśleć, że LR-ami same sztywniaki i krawaciarze jeżdżą.
Panowie szable w dłoń!! !! !!

: śr gru 24, 2008 10:15 am
autor: robert_smoldzino
:D
@piotr :)2

: śr gru 24, 2008 11:22 am
autor: rafi 109
:cry: No ta- perfekt englisz , dzięki za linka, ale tam też nie znalazłem tego co chciałem - może dobrze poszukać, ale miałem nadzieję że Szanowne grono coś wie na ten temat przystępnymi słowy

: śr gru 24, 2008 11:41 am
autor: rafi 109
:)4 a tak a-propos kto ma numery katalogowe(LR) do takiej instalacji, ja mam katalog do 88lw i tam jest rozrysowany ten aparat zapłonowy, są numery NATO, RAF i niby LR ale u angoli nijak nie wchodzą w sklepach internetowych, znalazłem palec rozdzielacza, czy cewkę - ale po nazwie,
a numery kat. do tego przypisane są zupełnie inne,

: śr gru 24, 2008 11:46 am
autor: rafi 109
Jak byś kiedyś był w wawie to mogę ci powiedzieć gdzie ci info na temat takej instalacji udzielą -
Wężu w warszawce bywam rzadko ( za daleko ) ale za namiary będe wdzięczny

: czw gru 25, 2008 2:13 pm
autor: moto
Świece ma czasami paddock za 10 funciaków i były to RSN, reszte całego szpeju znajdziesz u P.B> blanchard tam jest wszystko i w sumie reparaturki niektóre w dobrej cenie....

u paddocka był kiedyś cały aparat zapłonowy , trzeba zapytac , bo to limitowany towar.

Co do ustawienia ....jeździłem na czymś takim 2 lata, przerwa na aparacie wg cywila, podciśnienia brak, działało wyśmienicie, ale był spory problem ze świecami.....wiec założyłem duceliera,

reszta instalacji 24v działa nadal :wink:

: czw gru 25, 2008 2:16 pm
autor: moto
Numery katalogowe w specyfikacji MOD nie pokrywają się z cywilami

jakich części nr. potrzebujesz??

: czw gru 25, 2008 2:59 pm
autor: rafi 109
Witaj, wreszcie jakieś konkrety, a straciłm już nadzieję
Potrzebuję nr. kat. sprężynek regulatora odśrodkowego, przewodu wys. nap. z cewki zapłonowej do kopółki, uszczelki-oring co jest pod kopółką,
No i sprawa tych świec - standard to RSN 12Y, a czy mogą być RSN 13P?
silnik pracuje ok. ale wizualnie są ZUPEŁNIE inne elektrody, gdzieś wyczytałem że P oznacza tu platynę - więc teoretycznie powinny być lepsze - ale czy mam rację?
No i za cholerę nie wiem nic n/t ustawienia naciągu sprężynek w regulatorze odśrodkowym (u mnie coś było tu kombinowane - jest dorobiona sprężynka) - a to może kosztować problemy z pracą całego układu, jak coś wiesz to daj znać