Zadanie, pytanie dla wszystko wiedzących o D3, tylko konkret

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
DAŁEK
Posty: 336
Rejestracja: czw mar 20, 2008 3:13 pm
Lokalizacja: Warszawa

Zadanie, pytanie dla wszystko wiedzących o D3, tylko konkret

Post autor: DAŁEK » ndz sty 25, 2009 3:43 pm

Witam

Czy może mi ktoś podpowiedzieć u kogo działa ta funkcja wersja na żądanie, a nie jak wiszę to się uaktywnia.
http://picasaweb.google.pl/Dendrouford/ ... directlink
Oraz kontynuacja wątku co zrobić żeby działało?
I czy jest spec który może zmienić prędkość przy jakiej obniża się zawieszenie do poziomu standard. Chociaż do 80km/h (na błocie wystarczy uśliżg kół i komputer walczy o zmniejszenie prędkości)
"Świat bez kobiet jest jak ogród bez kwiatów. Łatwiejszy do utrzymania"
D3 ,Y60+PTO+35``

Awatar użytkownika
alfik
Posty: 1754
Rejestracja: czw lis 03, 2005 10:04 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zadanie, pytanie dla wszystko wiedzących o D3, tylko konkret

Post autor: alfik » ndz sty 25, 2009 5:17 pm

Nie to, żebym miał D3, ale interpretuję załączony tekst instrukcji - do podwyższonej pozycji auto musi podnieść się samo w wyniku np. zakopania, a ręcznie można podnieść jeszcze wyżej, ale wtedy tylko, gdy podniesie się wpierw samo :(
Była Alfa 4x4, było Pajero, są Ssangyong i Subaru

Awatar użytkownika
DAŁEK
Posty: 336
Rejestracja: czw mar 20, 2008 3:13 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zadanie, pytanie dla wszystko wiedzących o D3, tylko konkret

Post autor: DAŁEK » ndz sty 25, 2009 6:27 pm

Nooo co ty a gdzie logika? nawet w wydaniu UK :lol:
"Świat bez kobiet jest jak ogród bez kwiatów. Łatwiejszy do utrzymania"
D3 ,Y60+PTO+35``

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: Zadanie, pytanie dla wszystko wiedzących o D3, tylko konkret

Post autor: czesław&jarząbek » ndz sty 25, 2009 8:30 pm

a którego kawałka tej instrukcji nie rozumiesz?

z pozycji zawieszenia off-road masz dodatkowy ruch w górę w przypadku emergency aktywowany przytrzymaniem guzika i nogi na hamulcu. po przekroczeniu 5km/h auto powróci do pozycji off-road
z tego co pamietam ten dodatkowy ruch to 50mm

w ustawieniach zawieszenia jest opcja automatycznego powrotu z programów terenowych po jakimś czasie do programu standard którą można zablokować.

i tyle.
#noichuj

Awatar użytkownika
chermol
Posty: 1107
Rejestracja: śr lis 21, 2001 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Zadanie, pytanie dla wszystko wiedzących o D3, tylko konkret

Post autor: chermol » ndz sty 25, 2009 8:48 pm

DAŁEK pisze: I czy jest spec który może zmienić prędkość przy jakiej obniża się zawieszenie do poziomu standard. Chociaż do 80km/h (na błocie wystarczy uśliżg kół i komputer walczy o zmniejszenie prędkości)
jest :)

Awatar użytkownika
DAŁEK
Posty: 336
Rejestracja: czw mar 20, 2008 3:13 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zadanie, pytanie dla wszystko wiedzących o D3, tylko konkret

Post autor: DAŁEK » ndz sty 25, 2009 8:59 pm

czesław&jarząbek pisze:a którego kawałka tej instrukcji nie rozumiesz?

z pozycji zawieszenia off-road masz dodatkowy ruch w górę w przypadku emergency aktywowany przytrzymaniem guzika i nogi na hamulcu. po przekroczeniu 5km/h auto powróci do pozycji off-road
z tego co pamietam ten dodatkowy ruch to 50mm

w ustawieniach zawieszenia jest opcja automatycznego powrotu z programów terenowych po jakimś czasie do programu standard którą można zablokować.

i tyle.

No to u mnie nie robi a szpejowniki z Waszyngtona powiedzieli coś w stylu od 2007/2008 fabryka na Polske wywaliła ta opcja. Qrtwa
"Świat bez kobiet jest jak ogród bez kwiatów. Łatwiejszy do utrzymania"
D3 ,Y60+PTO+35``

Awatar użytkownika
DAŁEK
Posty: 336
Rejestracja: czw mar 20, 2008 3:13 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zadanie, pytanie dla wszystko wiedzących o D3, tylko konkret

Post autor: DAŁEK » ndz sty 25, 2009 9:01 pm

chermol pisze:
DAŁEK pisze: I czy jest spec który może zmienić prędkość przy jakiej obniża się zawieszenie do poziomu standard. Chociaż do 80km/h (na błocie wystarczy uśliżg kół i komputer walczy o zmniejszenie prędkości)
jest :)
Serjozna czy Wrylii. Jak na 100% to daj na PW co i jak w której szopie.
"Świat bez kobiet jest jak ogród bez kwiatów. Łatwiejszy do utrzymania"
D3 ,Y60+PTO+35``

Awatar użytkownika
nowicjusz127
Posty: 2121
Rejestracja: czw mar 27, 2008 10:37 pm
Lokalizacja: okolice Wrocka

Re: Zadanie, pytanie dla wszystko wiedzących o D3, tylko konkret

Post autor: nowicjusz127 » ndz sty 25, 2009 9:18 pm

DAŁEK pisze:
czesław&jarząbek pisze:a którego kawałka tej instrukcji nie rozumiesz?

z pozycji zawieszenia off-road masz dodatkowy ruch w górę w przypadku emergency aktywowany przytrzymaniem guzika i nogi na hamulcu. po przekroczeniu 5km/h auto powróci do pozycji off-road
z tego co pamietam ten dodatkowy ruch to 50mm

w ustawieniach zawieszenia jest opcja automatycznego powrotu z programów terenowych po jakimś czasie do programu standard którą można zablokować.

i tyle.

No to u mnie nie robi a szpejowniki z Waszyngtona powiedzieli coś w stylu od 2007/2008 fabryka na Polske wywaliła ta opcja. Qrtwa
jeżeli już to nie fabryka wyrzuciła na Polske tylko LR Polska sobie wyspecyfikował w fabryce bez tej opcji.fabryka robi to co dany kraj sobie życzy.stąd drobne zmiany w wyposażeniach w zależności od kraju pochodzenia
W walce z głupotą nie ma wygranych,są tylko cudem ocaleni

już Polska

Awatar użytkownika
HiJack
 
 
Posty: 284
Rejestracja: pt cze 15, 2007 6:57 pm
Lokalizacja: Warszawa.......................UK

Re: Zadanie, pytanie dla wszystko wiedzących o D3, tylko konkret

Post autor: HiJack » ndz sty 25, 2009 9:26 pm

czesław&jarząbek pisze: z pozycji zawieszenia off-road masz dodatkowy ruch w górę w przypadku emergency aktywowany przytrzymaniem guzika i nogi na hamulcu. po przekroczeniu 5km/h auto powróci do pozycji off-road
z tego co pamietam ten dodatkowy ruch to 50mm
Tylko w instrukcji nie jest dokladnie powiedziane co to "emergency" znaczy... i opis tez nie jest zbyt jasny... Te dodatkwe 5cm jest dostepne tylko gdy auto osiadzie podczas jazdy/opuszczania.

Wyspiarze wykryli ze ten "super extended mode" mozna osiagnac w warunkach doswiadczalnych poprzez uniesienie auta w gore do wysokosci off-road i podlozenie drewnianych belek (dla naprzykladu, moga byc podnosniki, podporki itd.) tak zeby auto na nich sie prawie opieralo. Wtedy opuscic auto do normalnej wysokosci. Czujniki wykryja ze samochod osiadl - wyswietla sie komunikat zeby ominac przeszkode przed nastepna proba opuszczenia, auto samo wraca do wysokosci off-road

Wtedy mozna wcisnac hamulec na 5 sekund i trzymajac wcisniety hamulec przesunac i trzymac przelacznik podwyzszania zeby uzyskac dodatkowe 5cm ....

A tak to wyglada
Obrazek
D3 :)21
One wife, livid

Awatar użytkownika
HiJack
 
 
Posty: 284
Rejestracja: pt cze 15, 2007 6:57 pm
Lokalizacja: Warszawa.......................UK

Re: Zadanie, pytanie dla wszystko wiedzących o D3, tylko konkret

Post autor: HiJack » ndz sty 25, 2009 10:22 pm

DAŁEK pisze:Witam
I czy jest spec który może zmienić prędkość przy jakiej obniża się zawieszenie do poziomu standard. Chociaż do 80km/h (na błocie wystarczy uśliżg kół i komputer walczy o zmniejszenie prędkości)
No rzeczywiscie to jest denerwujace ze auto chce sie opuszczac ze stanu off-road do normalnego przy bodajze 50km/h (30mph).... Narzekaja na to szczegolne w Australii gdzie jest duzo drog gruntowych na ktorych mozna spokojnie jechac ~80km/h ale zdarzaja sie kamienie i dziury ktore moga uszkodzic samochod podrozujacy na standardowej wysokosci.

Nie slyszalem jeszcze o modyfikacji na to, ale pracuja nad tym usilnie wlasnie w kraju kangurow :wink: Trzeba jednak pamietac ze nie ma nic za darmo... podniesione auto ma tez wyzej srodek ciezkosci - czyli jest bardziej podatne na wywrotke... :-?
D3 :)21
One wife, livid

Awatar użytkownika
DAŁEK
Posty: 336
Rejestracja: czw mar 20, 2008 3:13 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zadanie, pytanie dla wszystko wiedzących o D3, tylko konkret

Post autor: DAŁEK » pn sty 26, 2009 9:28 am

Wiem wiem środek ciężkości....ale przy uślizgu jadę 10-20km/h a koła udają 50km/h i się zaczyna pipanie plumkanie i takie tam.
"Świat bez kobiet jest jak ogród bez kwiatów. Łatwiejszy do utrzymania"
D3 ,Y60+PTO+35``

Awatar użytkownika
DAŁEK
Posty: 336
Rejestracja: czw mar 20, 2008 3:13 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zadanie, pytanie dla wszystko wiedzących o D3, tylko konkret

Post autor: DAŁEK » pn sty 26, 2009 9:33 am

HiJack pisze:
czesław&jarząbek pisze: z pozycji zawieszenia off-road masz dodatkowy ruch w górę w przypadku emergency aktywowany przytrzymaniem guzika i nogi na hamulcu. po przekroczeniu 5km/h auto powróci do pozycji off-road
z tego co pamietam ten dodatkowy ruch to 50mm
Tylko w instrukcji nie jest dokladnie powiedziane co to "emergency" znaczy... i opis tez nie jest zbyt jasny... Te dodatkwe 5cm jest dostepne tylko gdy auto osiadzie podczas jazdy/opuszczania.

Wyspiarze wykryli ze ten "super extended mode" mozna osiagnac w warunkach doswiadczalnych poprzez uniesienie auta w gore do wysokosci off-road i podlozenie drewnianych belek (dla naprzykladu, moga byc podnosniki, podporki itd.) tak zeby auto na nich sie prawie opieralo. Wtedy opuscic auto do normalnej wysokosci. Czujniki wykryja ze samochod osiadl - wyswietla sie komunikat zeby ominac przeszkode przed nastepna proba opuszczenia, auto samo wraca do wysokosci off-road

Wtedy mozna wcisnac hamulec na 5 sekund i trzymajac wcisniety hamulec przesunac i trzymac przelacznik podwyzszania zeby uzyskac dodatkowe 5cm ....

A tak to wyglada
Obrazek

Testowałem to w warunkach głębokej koleiny, czyli jak pisałeś offroad, opuszczanie, czujniki wykazują że wiszę no i co najwyżej External mode i nic więcej.
"Świat bez kobiet jest jak ogród bez kwiatów. Łatwiejszy do utrzymania"
D3 ,Y60+PTO+35``

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Re: Zadanie, pytanie dla wszystko wiedzących o D3, tylko konkret

Post autor: GAZFAN » pn sty 26, 2009 9:54 am

eh.. dzieci..
EM - 7 cm :)21 bo suma liftu to 13 :)21
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

Awatar użytkownika
HiJack
 
 
Posty: 284
Rejestracja: pt cze 15, 2007 6:57 pm
Lokalizacja: Warszawa.......................UK

Re: Zadanie, pytanie dla wszystko wiedzących o D3, tylko konkret

Post autor: HiJack » pn sty 26, 2009 12:45 pm

DAŁEK pisze: Testowałem to w warunkach głębokej koleiny, czyli jak pisałeś offroad, opuszczanie, czujniki wykazują że wiszę no i co najwyżej External mode i nic więcej.

Musze przyznac ze sam tego jeszcze nie probowalem... wiec przytaczam tylko opinie innych... No ale widzialem takie auta "na szczudlach" :wink:


Zeby dodatkowe podniesienie bylo dostepne musi wyswietlic sie komunikat. W rzeczywistosci przy probie obnizenia z off-road auto nie moze sie wogole opuscic - czyli musi osiasc na poziomie off-road.
Wtedy wyswietla sie komunikat, auto podnosi sie do "extended mode" aby umozliwic wyjechanie (nie do off road jak pisalem wczesniej :oops: ) i mozliwe jest podniesienie jeszcze wyzej do "super extended" - jak opisane w instrukcji....
D3 :)21
One wife, livid

Awatar użytkownika
DAŁEK
Posty: 336
Rejestracja: czw mar 20, 2008 3:13 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zadanie, pytanie dla wszystko wiedzących o D3, tylko konkret

Post autor: DAŁEK » pn sty 26, 2009 4:55 pm

GAZFAN pisze:eh.. dzieci..
EM - 7 cm :)21 bo suma liftu to 13 :)21
To dawaj Ociec, jak to się ma do logiki.
Czy jest możliwość przygotowania się do przelotu nad bagnem czy najpierw muszę się powiesić, to wtedy fabryka dorzuci z łaski 3 może 5 cm. Ale chyba wiesz z życia że jak siedzisz to już niema znaczenia 3,5,10 czy cokolwiek. Ważny chyba jest przelot nad przeszkodą. I lądowanie telemarkiem z ew. opuszczeniem do offroad.?
I wracając do wątku początkowego, jak to myknąć żeby było w wersji na żądanie.
"Świat bez kobiet jest jak ogród bez kwiatów. Łatwiejszy do utrzymania"
D3 ,Y60+PTO+35``

Awatar użytkownika
DAŁEK
Posty: 336
Rejestracja: czw mar 20, 2008 3:13 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zadanie, pytanie dla wszystko wiedzących o D3, tylko konkret

Post autor: DAŁEK » pn sty 26, 2009 4:57 pm

Witaj
HiJack, też męczysz wątek? Szlag by trafił luki na łączach. Wywala i wywala, zaczynam kopiować posty przed wysłaniem. Czyli wątek swiatowy nie tylko moja fanaberia.
"Świat bez kobiet jest jak ogród bez kwiatów. Łatwiejszy do utrzymania"
D3 ,Y60+PTO+35``

Awatar użytkownika
HiJack
 
 
Posty: 284
Rejestracja: pt cze 15, 2007 6:57 pm
Lokalizacja: Warszawa.......................UK

Re: Zadanie, pytanie dla wszystko wiedzących o D3, tylko konkret

Post autor: HiJack » pn sty 26, 2009 5:28 pm

DAŁEK pisze:
GAZFAN pisze:eh.. dzieci..
EM - 7 cm :)21 bo suma liftu to 13 :)21
To dawaj Ociec, jak to się ma do logiki.
Czy jest możliwość przygotowania się do przelotu nad bagnem czy najpierw muszę się powiesić, to wtedy fabryka dorzuci z łaski 3 może 5 cm. Ale chyba wiesz z życia że jak siedzisz to już niema znaczenia 3,5,10 czy cokolwiek. Ważny chyba jest przelot nad przeszkodą. I lądowanie telemarkiem z ew. opuszczeniem do offroad.?
I wracając do wątku początkowego, jak to myknąć żeby było w wersji na żądanie.
No niestety to forum co chwile wywala :)11 :)11 tez kopiuje posty przed wyslaniem - w razie czego....

Niemiecka firma Matzker produkuje zestaw ktory daje wysokosc "na zadanie" - dziala to w dwie strony +50mm w gore (off road) i -35mm w dol (autostrada)...

Tanie to nie jest - ponad €1500, no i tak na prawde nie byblym taki pewny czy nie nadwyreza troche elementow samochodu ....

Oto link

http://www.matzker.de/product_info.php?products_id=750

A to opis i relacja z testowania z magazynu Land Rover Owner

http://www.matzker.de/media/content/ber ... 03_LRO.pdf
D3 :)21
One wife, livid

Awatar użytkownika
DAŁEK
Posty: 336
Rejestracja: czw mar 20, 2008 3:13 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zadanie, pytanie dla wszystko wiedzących o D3, tylko konkret

Post autor: DAŁEK » pn sty 26, 2009 7:05 pm

Dzięki :lol:
"Świat bez kobiet jest jak ogród bez kwiatów. Łatwiejszy do utrzymania"
D3 ,Y60+PTO+35``

Yoorek
Posty: 396
Rejestracja: wt wrz 16, 2003 9:45 am
Lokalizacja: Kraków / Wieliczka

Re: Zadanie, pytanie dla wszystko wiedzących o D3, tylko konkret

Post autor: Yoorek » pn sty 26, 2009 7:51 pm

No proszę, kiedyś zaparkowałem tyłem na polnej drodze.
Po powrocie do auta okazało się, że tył wisi. Po wypróbowaniu wszystkich cudownych programów, wyłączaniu ESP, załączaniu reduktora etc. w akcie desperacji postanowiłem (wówczas myślałem że bez sensu) powrócić do normalnej wysokości zwieszenia i ... auto ruszyło :D
Teraz rozumiem dlaczego, byłem tak wówczas zaaferowany (dzieci, żona, niedziela, etc.) że nie zwróciłem uwagi na to co zapewne wypisywał i że de facto się jeszcze dźwignął do góry.
"wot k.... teknika" - właśnie przyniosłem sobie jednak instrukcję do przeczytania.
pozdr
Y

Awatar użytkownika
DAŁEK
Posty: 336
Rejestracja: czw mar 20, 2008 3:13 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zadanie, pytanie dla wszystko wiedzących o D3, tylko konkret

Post autor: DAŁEK » pn sty 26, 2009 8:30 pm

:-? Dobra ale to wszystko bez sensu, a po co wisieć, ze by zadziałało? taki bonus od LR-a. niech dają od razu + 5 czy +7cm. Tylko gdzie ten czujnik, żeby go myknąć (w podbrzuszu)? Czy jest na sali chirurg?
"Świat bez kobiet jest jak ogród bez kwiatów. Łatwiejszy do utrzymania"
D3 ,Y60+PTO+35``

Awatar użytkownika
DAŁEK
Posty: 336
Rejestracja: czw mar 20, 2008 3:13 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zadanie, pytanie dla wszystko wiedzących o D3, tylko konkret

Post autor: DAŁEK » pn sty 26, 2009 8:40 pm

HiJack pisze:
DAŁEK pisze:
GAZFAN pisze:eh.. dzieci..
EM - 7 cm :)21 bo suma liftu to 13 :)21
To dawaj Ociec, jak to się ma do logiki.
Czy jest możliwość przygotowania się do przelotu nad bagnem czy najpierw muszę się powiesić, to wtedy fabryka dorzuci z łaski 3 może 5 cm. Ale chyba wiesz z życia że jak siedzisz to już niema znaczenia 3,5,10 czy cokolwiek. Ważny chyba jest przelot nad przeszkodą. I lądowanie telemarkiem z ew. opuszczeniem do offroad.?
I wracając do wątku początkowego, jak to myknąć żeby było w wersji na żądanie.
No niestety to forum co chwile wywala :)11 :)11 tez kopiuje posty przed wyslaniem - w razie czego....

Niemiecka firma Matzker produkuje zestaw ktory daje wysokosc "na zadanie" - dziala to w dwie strony +50mm w gore (off road) i -35mm w dol (autostrada)...

Tanie to nie jest - ponad €1500, no i tak na prawde nie byblym taki pewny czy nie nadwyreza troche elementow samochodu ....

Oto link

http://www.matzker.de/product_info.php?products_id=750

A to opis i relacja z testowania z magazynu Land Rover Owner

http://www.matzker.de/media/content/ber ... 03_LRO.pdf
No właśnie Niemcy zawsze mają swoją Wunder Waffen, czego nie zrobią z golfem wrzucą do D3. Niemiec ma skrajne instrukcyjną naturę, czyli jeśli miało by paść coś w USER WAGEN to oczywiście by tego nie zrobili. Ale z tym dopadaniem przegięli chyba liczą na rynek USA. Jestem prawie przekonany że z poziomu komputera tego w serwisie można tam to ustawić. Bez wydawania 1500 funtów.

Forum do du.. sie rwie wiesza i tp 8 razy to wklejam :)11
"Świat bez kobiet jest jak ogród bez kwiatów. Łatwiejszy do utrzymania"
D3 ,Y60+PTO+35``

Awatar użytkownika
HiJack
 
 
Posty: 284
Rejestracja: pt cze 15, 2007 6:57 pm
Lokalizacja: Warszawa.......................UK

Re: Zadanie, pytanie dla wszystko wiedzących o D3, tylko konkret

Post autor: HiJack » pn sty 26, 2009 9:29 pm

DAŁEK pisze::-? Dobra ale to wszystko bez sensu, a po co wisieć, ze by zadziałało? taki bonus od LR-a. niech dają od razu + 5 czy +7cm. Tylko gdzie ten czujnik, żeby go myknąć (w podbrzuszu)? Czy jest na sali chirurg?
Wydaje mi sie ze ma to cos wspolnego z wytrzymaloscia przegubow z przodu ktore przy duzym podwyzszeniu pracuja pod zwiekszonym katem...
Jednemu z facetow tutaj strzlelil przegub w sytuacji "super extended mode" + maksymalny skret kierownicy...
Co do czujnika to znow cytujac jednego z tutejszych "magikow" :wink:
"Nie ma dodatkowego czujnika zeby okreslic ze auto osiadlo... Uzywane sa czujniki cisnienia w glownym przewodzie powietrznym gdzie wykrywany jest spadek cisnienia (waga auta nie opiera sie na kolach), a takze czujniki obrotow przy kazdym kole. Po okolo 40 sekundach samochod przechodzi do extended mode ktory mozna podniesc jescze wyzej."
Temat walkowany jest w UK od dosc dawna, niewiele osob zdecydowalo sie na jakiekolwiek modyfikacje w tych okolicach.
Niektorzy jeszcze probuja walczyc z oszukiwaniem czujnikow wysokosci przy kolach poprzez ich przesuwanie tak aby calosc byla podniesiona na stale wyzej w polozeniu normalnym.
D3 :)21
One wife, livid

Awatar użytkownika
ignat36
Posty: 433
Rejestracja: pt maja 19, 2006 1:04 am
Lokalizacja: Warszawa/3city
Kontaktowanie:

Re: Zadanie, pytanie dla wszystko wiedzących o D3, tylko konkret

Post autor: ignat36 » wt sty 27, 2009 12:37 am

kiedys jak bawiłem sie D3 to było tak ze miał tryb off-road a jak sie przytrzymało przez chwilke do góry to szedł jeszcze wyzej.
Range Rover Classic 91' 3,9l
+2"Scorpion Racing, 235/85/R16 BFG AT

Awatar użytkownika
hpx4000
 
 
Posty: 1019
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
Kontaktowanie:

Re: Zadanie, pytanie dla wszystko wiedzących o D3, tylko konkret

Post autor: hpx4000 » wt sty 27, 2009 2:04 pm

Nie jest to żadna nowość, bo w P38 też jest. Nie jest to potrzebne bo samochód na ogół osiada na mostach i podniesienie na zawieszeniu o te 5cm nic nie mienia. Zapewne jak w P38 odpowiedni soft (bądź komputer diagnostyczny) można przestawić standardowe ustawienia wysokości ale niema to sensu przy zwykłej oponie, wpłynie niekorzystnie na prowadzenia auto, trwałość układu przeniesienia napędu oraz poduszek które nie są przystosowane do pracy na takim wyciągnięciu.
Na 99% nie da się zmienić prędkości przy jakich samochód się opuszcza (w p38 się nie dało)
Range Rover V8 Outsourcing IT

Awatar użytkownika
HiJack
 
 
Posty: 284
Rejestracja: pt cze 15, 2007 6:57 pm
Lokalizacja: Warszawa.......................UK

Re: Zadanie, pytanie dla wszystko wiedzących o D3, tylko konkret

Post autor: HiJack » wt sty 27, 2009 3:06 pm

hpx4000 pisze:.... Nie jest to potrzebne bo samochód na ogół osiada na mostach i podniesienie na zawieszeniu o te 5cm nic nie mienia.
No ale w D3 nie ma mostow :wink:
Zgadzam sie w calej rozciaglosci z wplywem na uklady przeniesienia napedu i poduszki w razie podnoszenia na dluzej, raczej niz w sytuacjach wyjatkowych :)2
D3 :)21
One wife, livid

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości