Strona 1 z 1
blokady do mostów w disco I 2,5 tdi
: pn lut 02, 2009 6:42 pm
autor: st.Medard
Witam kolegów z forum Land Rovera.
Mam w planach przeszczep mostów od disco I 2,5 tdi do samuraia i mam kilka pytań.
Interesuje mnie temat blokad. Jest niezły wybór rozwiązań do disco w tym temacie. Zastanawiam się nad tym jak sprawuje się w off roadzie na tyle blokada Detroit Truetrac (typu torsen). Czy nie kombinować i montować blokady na przód i tył arb.
Za każde info będę wdzięczny

Re: blokady do mostów w disco I 2,5 tdi
: pn lut 02, 2009 9:15 pm
autor: TRAWOLT
jak mówi taki jeden: "strutrak to nie blokada"

Re: blokady do mostów w disco I 2,5 tdi
: pn lut 02, 2009 9:15 pm
autor: LR_Olek
maxi drive

Re: blokady do mostów w disco I 2,5 tdi
: pn lut 02, 2009 11:02 pm
autor: suzus
mam 2 araby
i można kozaczyć
Re: blokady do mostów w disco I 2,5 tdi
: pn lut 02, 2009 11:06 pm
autor: Namdan
A myślałem, że do suzuk trendi jest założyć mosty gelandy
Re: blokady do mostów w disco I 2,5 tdi
: pn lut 02, 2009 11:14 pm
autor: Patry
suzus pisze:mam 2 araby
i można kozaczyć
a jak używasz tych arabów w terenie ? pchają, ciągną, pod koła się kładą ?

Re: blokady do mostów w disco I 2,5 tdi
: pn lut 02, 2009 11:18 pm
autor: Namdan
Patry pisze:suzus pisze:mam 2 araby
i można kozaczyć
a jak używasz tych arabów w terenie ? pchają, ciągną, pod koła się kładą ?

wymieniają waluty i robią bomby

Re: blokady do mostów w disco I 2,5 tdi
: pn lut 02, 2009 11:24 pm
autor: TRAWOLT
suzus pisze:mam 2 araby
i można kozaczyć
a kompresor masz wysoko czy zabepieczony jakoś przed wodą?
Re: blokady do mostów w disco I 2,5 tdi
: wt lut 03, 2009 6:06 pm
autor: st.Medard
suzus pisze:mam 2 araby
i można kozaczyć
A te araby wraz z mostami są w Maji czy użyłem skrótu myślowego?
Re: blokady do mostów w disco I 2,5 tdi
: wt lut 03, 2009 6:40 pm
autor: Jefersson 00
TRAWOLT pisze:suzus pisze:mam 2 araby
i można kozaczyć
a kompresor masz wysoko czy zabepieczony jakoś przed wodą?
a ja pszepraszam ze sie wtronce
kompresor pozbawilem fabrycznego filterka i za pomocą ciezarófkowych rurek powietrznych i złączek dedykowanych (fi 10) podłączyłem do airboxa genuinowego landroverowego , ktory to zabezpieczon jest i zasnorkelowan.
Re: blokady do mostów w disco I 2,5 tdi
: wt lut 03, 2009 7:52 pm
autor: TRAWOLT
Jefersson 00 pisze:kompresor pozbawilem fabrycznego filterka i za pomocą ciezarófkowych rurek powietrznych i złączek dedykowanych (fi 10) podłączyłem do airboxa genuinowego landroverowego , ktory to zabezpieczon jest i zasnorkelowan.
to generalnie wiem - sam kiedyś poruszałem taki wątek
zostaje jeszcze elektryka - ponoć te elektrozaworki są słabe
co do zasysu czy to znaczy że podłączyłeś do puchy filtra?
wiesz w manualu nie polecają tego rozwiązania
te "dedykowane złączki fi10" to skąd wziąłeś - kuźwa nie mam czasu latać po sklepach i szukać
Re: blokady do mostów w disco I 2,5 tdi
: wt lut 03, 2009 8:28 pm
autor: Ma-Rysia
st.Medard pisze:suzus pisze:mam 2 araby
i można kozaczyć
A te araby wraz z mostami są w Maji czy użyłem skrótu myślowego?
"Maji" ma swoje a dysko ma swoje bo łon bogaty je i stać Jacusia
Re: blokady do mostów w disco I 2,5 tdi
: wt lut 03, 2009 8:54 pm
autor: Wąż
Patent na blokadę do disco?
podest budowlany i pilot nie wiedzący czym jest strach

Re: blokady do mostów w disco I 2,5 tdi
: śr lut 04, 2009 12:24 am
autor: suzus
Maryś tanie były to zem sie szarpnął
araby zasila mega zestaw viaira
nawet pneumat na tym śmiga
a do samuraja najlepsze są mosty z samuraja po małej ingerencji
szelestów

Re: blokady do mostów w disco I 2,5 tdi
: śr lut 04, 2009 4:09 pm
autor: st.Medard
suzus pisze:Maryś tanie były to zem sie szarpnął
araby zasila mega zestaw viaira
nawet pneumat na tym śmiga
a do samuraja najlepsze są mosty z samuraja po małej ingerencji
szelestów

Niestety z tego samuraia została sama rama i reduktor z 6.51:1 bo silnik ze skrzynią od omegi a w temacie mostów to padło na landkowe razem z przeszczepem zawieszenia.

niestety troche się zapędziłem
