NIE DZIAŁA TYLNA SZYBA I WYCIERACZKA
Moderator: Jerry
NIE DZIAŁA TYLNA SZYBA I WYCIERACZKA
Witam.Jestem tu nowy,kupiłem ostatnio FREELANDERA Z 2003r. 2,0 TD.Mam taki problem że nie moge otworzyć tylnych drzwi ponieważ szyba niechce się opuścic i jest zablokowana,nie chodzi również tylna wycieraczka.Mechanik poiwedział mi że to musi byc jakiś czujnik.ALe nie zna nazwy;/ Chciałbym się zapytać może wy coś wiecie na ten temat,jeśli tak bede wdzieczny za każdą pomoc.
Kto nie ryzykuje ten niema:D
Re: NIE DZIAŁA TYLNA SZYBA I WYCIERACZKA
oj żebyś nie wypowiedział tego w złą godzinęjubej pisze: wdzieczny za każdą pomoc.

Land Rover Discovery 300tdi 96 r - zielony 

Re: NIE DZIAŁA TYLNA SZYBA I WYCIERACZKA
Mam nadzieję że to była dobra godzina 8)
Kto nie ryzykuje ten niema:D
Re: NIE DZIAŁA TYLNA SZYBA I WYCIERACZKA
nie wiadomo, bo przyjdzie malinowy olo i rzeknie:
jedź do warsztatu

jedź do warsztatu

Land Rover Discovery 300tdi 96 r - zielony 

Re: NIE DZIAŁA TYLNA SZYBA I WYCIERACZKA
Nadzieja matką głupich :)2 Bede żył nadzieją
Kto nie ryzykuje ten niema:D
Re: NIE DZIAŁA TYLNA SZYBA I WYCIERACZKA
Spróbuj odpiąć plusową klemę akumulatora na chwile.
Po ponownym podłączeniu szyba powinna zjechać na sam dół, po czym przyciskając przycisk powinna krótkimi skokami dojechać do góry. Jak będzie na szczycie przytrzymasz chwilę (2-3 sek.) przycisk i powinno być OK.
Jeżeli szyba nie zjedzie na dół po odłączeniu klemy, szukałbym przyczyny elektrycznej/mechanicznej w mechanizmie szyby.
Po ponownym podłączeniu szyba powinna zjechać na sam dół, po czym przyciskając przycisk powinna krótkimi skokami dojechać do góry. Jak będzie na szczycie przytrzymasz chwilę (2-3 sek.) przycisk i powinno być OK.
Jeżeli szyba nie zjedzie na dół po odłączeniu klemy, szukałbym przyczyny elektrycznej/mechanicznej w mechanizmie szyby.
LR Defender 90 300Tdi
- nowicjusz127
- Posty: 2121
- Rejestracja: czw mar 27, 2008 10:37 pm
- Lokalizacja: okolice Wrocka
Re: NIE DZIAŁA TYLNA SZYBA I WYCIERACZKA
dość modna ostatnio usterka.wykluczając błahostki typu mikrostyki,bezpieczniki,przerwany obwód mam dla ciebie złe wiesci-nam zdiagnozowanie 3 frelków z ta przypadłoscią zajęło dwa dni,auta były dokładnie rozbebeszone,poszukiwania bardzo intensywne.ze swojej strony mogę życzyc powodzenia-sprawa nie wygląda za różowo
W walce z głupotą nie ma wygranych,są tylko cudem ocaleni
już Polska
już Polska
Re: NIE DZIAŁA TYLNA SZYBA I WYCIERACZKA
Bo Różowy Olo gdzieś zaginąłnowicjusz127 pisze:sprawa nie wygląda za różowo


Re: NIE DZIAŁA TYLNA SZYBA I WYCIERACZKA
Może....pojechał do warsztatu i jeszcze nie wróciłzaloguj pisze:Bo Różowy Olo gdzieś zaginąłnowicjusz127 pisze:sprawa nie wygląda za różowo![]()

Re: NIE DZIAŁA TYLNA SZYBA I WYCIERACZKA
nie jezdzi chyba gdzie po niemcowni
- nowicjusz127
- Posty: 2121
- Rejestracja: czw mar 27, 2008 10:37 pm
- Lokalizacja: okolice Wrocka
Re: NIE DZIAŁA TYLNA SZYBA I WYCIERACZKA
cos bąkał o wyjezdzie do Berlina,pewnie sie zgubił na Berliner Ring 

W walce z głupotą nie ma wygranych,są tylko cudem ocaleni
już Polska
już Polska
Re: NIE DZIAŁA TYLNA SZYBA I WYCIERACZKA
moze mu niemcy ukradli różowego lra
i nie ma jak wrocic

i nie ma jak wrocic

- nowicjusz127
- Posty: 2121
- Rejestracja: czw mar 27, 2008 10:37 pm
- Lokalizacja: okolice Wrocka
Re: NIE DZIAŁA TYLNA SZYBA I WYCIERACZKA
on sie renówką wybierał.zabytkowym 300 tdi sie do stolicy Rzeszy juz chyba nie wjedzie-do centrum na pewno juz nie 

W walce z głupotą nie ma wygranych,są tylko cudem ocaleni
już Polska
już Polska
Re: NIE DZIAŁA TYLNA SZYBA I WYCIERACZKA
Wjechac mozna, tyle ze jak sie nie ma naklejki to kara jest finansowa 
A tak apropo. Czy silnik w czysecie wyprodukowanej w roku 1997 nie spelnia norm euro 2? Cos niemce tu pisza:
http://www.berlin-tourist-information.d ... risten.pdf
tyle ze nie za bardzo potrafie to rozszyfrowac.
A od 1.01.2010 do Umweltzone mozna bedzie wjechac wylacznie z euro4 ;(
http://www.berlin.de/formularserver/formular.php?86832

A tak apropo. Czy silnik w czysecie wyprodukowanej w roku 1997 nie spelnia norm euro 2? Cos niemce tu pisza:
http://www.berlin-tourist-information.d ... risten.pdf
tyle ze nie za bardzo potrafie to rozszyfrowac.
A od 1.01.2010 do Umweltzone mozna bedzie wjechac wylacznie z euro4 ;(
http://www.berlin.de/formularserver/formular.php?86832
Kapec, disco 300TDi '97,
- Damian
-
- Posty: 21581
- Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: mokotów/legionowo
- Kontaktowanie:
Re: NIE DZIAŁA TYLNA SZYBA I WYCIERACZKA
w pirenejach jest zakaz wjazdu do tuneli (tych najdłuższych) przez auta Euro-0 (2,5N/A ma Euro1?)
w alpach zresztą też...
niedługo naszymi sztruclami nie wjedziemy do żadnego większego miasta EU
eko-terror w imię interesów korporacji
eko-ściema
eko-chuje
a o Olka się nie martwcie, obraził się na forum i robi sobie detox
w alpach zresztą też...
niedługo naszymi sztruclami nie wjedziemy do żadnego większego miasta EU
eko-terror w imię interesów korporacji
eko-ściema
eko-chuje

a o Olka się nie martwcie, obraził się na forum i robi sobie detox

the lifestyle you've ordered is currently out of stock.
LR
LR
Re: NIE DZIAŁA TYLNA SZYBA I WYCIERACZKA
jedziemy spuścić olej pod sejmem?Damian pisze: eko-terror w imię interesów korporacji
eko-ściema
eko-chuje
![]()


2,5NA powstało gdy normy euro były tylko w zamysłach pisarzy SF snujących wizję totalitarnego pseudodemokratycznego raju na ziemi

Land Rover made by craftsmen-driven by psychos 
always look on the bright side of life

always look on the bright side of life

- nowicjusz127
- Posty: 2121
- Rejestracja: czw mar 27, 2008 10:37 pm
- Lokalizacja: okolice Wrocka
Re: NIE DZIAŁA TYLNA SZYBA I WYCIERACZKA
Wężu zauważ że 2,5N/A udaje sie w większości przypadków tam gdzie jego miejsce-n a złom.jesteś już chyba jedną z nielicznych osób co wciąż sie podniecają 40-to letnią konstrukcją
czas poszedł do przodu,pojawiło sie 200,300 tdi,TD5,nowe 2,4D.....przetrzyj oczka,popatrz jak swiat się zmienił i skończ płynąć pod prąd 


W walce z głupotą nie ma wygranych,są tylko cudem ocaleni
już Polska
już Polska
Re: NIE DZIAŁA TYLNA SZYBA I WYCIERACZKA
podniecać się nie podniecam,ale jeśli choć trochę liznąłeś starszych LRów to powinieneś wiedzieć, że 200/300tdi powszechnie uważane za najlepsze silniki jakie wypuścił LR w prostej drodze wywodzą się z 2,25... bloki niewiele się różnią(porównując pięciopodporowe), wałek rozrządu ten sam, te same popychacze i dużo drobnicy...
ot aluminiowe głowice i wtrysk bezpośredni... to jedyne nowości... no i ten nieszczęsny pasek od 2,5NA upychany
jeśli moja konwersja się powiedzie to na bank będzie do powtórzenia w 2,5TD... na temat 200/300 się nie wypowiem jeszcze musiałbym bloki obejrzeć, ale podejrzewam, że też
A jeśli moje podejrzenia są słuszne to... patrz pierwsze zdanie tego postu 
ot aluminiowe głowice i wtrysk bezpośredni... to jedyne nowości... no i ten nieszczęsny pasek od 2,5NA upychany

jeśli moja konwersja się powiedzie to na bank będzie do powtórzenia w 2,5TD... na temat 200/300 się nie wypowiem jeszcze musiałbym bloki obejrzeć, ale podejrzewam, że też


Land Rover made by craftsmen-driven by psychos 
always look on the bright side of life

always look on the bright side of life

- nowicjusz127
- Posty: 2121
- Rejestracja: czw mar 27, 2008 10:37 pm
- Lokalizacja: okolice Wrocka
Re: NIE DZIAŁA TYLNA SZYBA I WYCIERACZKA
może i tak jednak ja unikam ich z prostego powodu-są nudne jak flaki z olejem można zasnąć mając coś takiego na podnośniku i także powoli udają sie na wieczny odpoczynek.wolę silniki bardziej skomplikowane przy których można pogrzebać i naprawa których sprawia satysfakcję,ze sie znalazło.regulacja zaworów i demontaż zatartych pomp wtryskowych pełnych opiłków to nie jest prawdziwa mechanikaWąż pisze: jeśli choć trochę liznąłeś starszych LRów to powinieneś wiedzieć, że 200/300tdi powszechnie uważane za najlepsze silniki jakie wypuścił LR

W walce z głupotą nie ma wygranych,są tylko cudem ocaleni
już Polska
już Polska
Re: NIE DZIAŁA TYLNA SZYBA I WYCIERACZKA
ja jestem userem z niewielkimi podstawami w zakresie mechaniki i paroma płaskimi kluczami robiącymi 3/4 rzeczy pod chmurką,
ty jesteś pracownikiem ASO z pełnym dostępem do narzędzi, komputera serwisowego i podnośnika kolumnowego...
to co dla ciebie jest brakiem wyzwań dla mnie jest zbawieniem gdy coś się zdupczy
i pod tym względem chyba pasuje do 3/4 użytkowników LRów
edit fakt dużo tych silników ostatnio się sypie... a duża podaż tanich podzespołów z angoli i rozbitków tylko zalecza tą sytuację, ludzie nie czują przywiązania do samochodów(których ceny pospadały ostatnio do naprawdę b. niskiego poziomu), i nie chcą inwestować bo poco, taniej następny kupić?
Po co robić remont za 10kzł jak można kompletne używki wyrawć za 2kzł... to zalecza sytuacje bo po 2 latach ta używka będzie w podobnym stanie.
większość tych silników ma nabite potężne przebiegi, często nie fachowo serwisowane lub zaniedbywane przez właścicieli... po prostu się sypią... od paru lat koczuje w warsztacie i obserwuję przekrój samochodów... kiedyś gdy chłopaki zaczynali królowały serie i classiki, potem, za mojej kadencji 200/300tdi..., rok temu na 10 300tek przypadała jedna td5, teraz jest pół na pół, zaś 200tdi to raz na 15 samochodów.
Jeśli naród się nie opamięta to niedługo nie będzie czym jeździć... a serie, seria ma tą zaletę że remont silnika jeśli chodzi o fanty to 1/3 kosztów fantów do remontu 200tdi
ty jesteś pracownikiem ASO z pełnym dostępem do narzędzi, komputera serwisowego i podnośnika kolumnowego...
to co dla ciebie jest brakiem wyzwań dla mnie jest zbawieniem gdy coś się zdupczy

i pod tym względem chyba pasuje do 3/4 użytkowników LRów

edit fakt dużo tych silników ostatnio się sypie... a duża podaż tanich podzespołów z angoli i rozbitków tylko zalecza tą sytuację, ludzie nie czują przywiązania do samochodów(których ceny pospadały ostatnio do naprawdę b. niskiego poziomu), i nie chcą inwestować bo poco, taniej następny kupić?
Po co robić remont za 10kzł jak można kompletne używki wyrawć za 2kzł... to zalecza sytuacje bo po 2 latach ta używka będzie w podobnym stanie.
większość tych silników ma nabite potężne przebiegi, często nie fachowo serwisowane lub zaniedbywane przez właścicieli... po prostu się sypią... od paru lat koczuje w warsztacie i obserwuję przekrój samochodów... kiedyś gdy chłopaki zaczynali królowały serie i classiki, potem, za mojej kadencji 200/300tdi..., rok temu na 10 300tek przypadała jedna td5, teraz jest pół na pół, zaś 200tdi to raz na 15 samochodów.
Jeśli naród się nie opamięta to niedługo nie będzie czym jeździć... a serie, seria ma tą zaletę że remont silnika jeśli chodzi o fanty to 1/3 kosztów fantów do remontu 200tdi

Land Rover made by craftsmen-driven by psychos 
always look on the bright side of life

always look on the bright side of life

- nowicjusz127
- Posty: 2121
- Rejestracja: czw mar 27, 2008 10:37 pm
- Lokalizacja: okolice Wrocka
Re: NIE DZIAŁA TYLNA SZYBA I WYCIERACZKA
mimo wszystko przyznasz,że słowo "remont silnika" w Twoim wykonaniu nabiera zupełnie nowego znaczenia...Wąż pisze:
remont silnika


W walce z głupotą nie ma wygranych,są tylko cudem ocaleni
już Polska
już Polska
Re: NIE DZIAŁA TYLNA SZYBA I WYCIERACZKA
czy ja wiem, po prostu jestem tak ściśnieniowany na jeżdżenie, że ten remont trwa od 3 lat... pół roku jeżdżenia pół roku remontu i tak cały czas
zdaje sobie sprawę, że jak bym rozebrał wszystko do ostatniej śrubki zrobił sumienie, przez rok dajmy na to, to miałbym na parę lat spokój, ale co ja bym wtedy począł? musiałbym następny śmietnik do dłubania znaleźć

zdaje sobie sprawę, że jak bym rozebrał wszystko do ostatniej śrubki zrobił sumienie, przez rok dajmy na to, to miałbym na parę lat spokój, ale co ja bym wtedy począł? musiałbym następny śmietnik do dłubania znaleźć

Land Rover made by craftsmen-driven by psychos 
always look on the bright side of life

always look on the bright side of life

- nowicjusz127
- Posty: 2121
- Rejestracja: czw mar 27, 2008 10:37 pm
- Lokalizacja: okolice Wrocka
Re: NIE DZIAŁA TYLNA SZYBA I WYCIERACZKA
odpowiedź pokrętna,ale w pewnym niewielkim stopniu akceptowalna.w polityce byś sie odnalazł.Kurski by tego lepiej nie wymyślił 

W walce z głupotą nie ma wygranych,są tylko cudem ocaleni
już Polska
już Polska
Re: NIE DZIAŁA TYLNA SZYBA I WYCIERACZKA
widzę, że prościej trzeba: nie chodzi o to by króliczka złapać, tylko by go gonić 

Land Rover made by craftsmen-driven by psychos 
always look on the bright side of life

always look on the bright side of life

- nowicjusz127
- Posty: 2121
- Rejestracja: czw mar 27, 2008 10:37 pm
- Lokalizacja: okolice Wrocka
Re: NIE DZIAŁA TYLNA SZYBA I WYCIERACZKA
nie trzeba prościej ale dzięki za troskę
poz tym stare wyświechtane slogany Panie Wężu.... 


W walce z głupotą nie ma wygranych,są tylko cudem ocaleni
już Polska
już Polska
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości