Specyfikacja ROW(rest of the world)
Moderator: Jerry
Specyfikacja ROW(rest of the world)
Witam,
czy auto z taką specyfikacją tj ROW można kupić będac mieszkancem UE? Z reguły napisane jest "PLEASE NOTE THAT THESE VEHICLES ARE FOR SALE IN NON E.U. COUNTRIES , REST OF THE WORLD SPEC" ale jednocześnie jest dodany przy cenie tekst "subject to UK VAT unless sold outside of the EU". To można czy nie?
Zarejestrowac takie auto jest trudno, to wiem bo Czesław o tym wspomniał ale jeśli ktoś z Kolegów(np. Czesław) mógłby bardziej szczegółowo objaśnić na czym te problemy polegaja i czy są wogóle do przejścia oraz jakie koszty sie z tym wiążą. Będę zobowiązany za rzeczowe podejście do tematu.
czy auto z taką specyfikacją tj ROW można kupić będac mieszkancem UE? Z reguły napisane jest "PLEASE NOTE THAT THESE VEHICLES ARE FOR SALE IN NON E.U. COUNTRIES , REST OF THE WORLD SPEC" ale jednocześnie jest dodany przy cenie tekst "subject to UK VAT unless sold outside of the EU". To można czy nie?
Zarejestrowac takie auto jest trudno, to wiem bo Czesław o tym wspomniał ale jeśli ktoś z Kolegów(np. Czesław) mógłby bardziej szczegółowo objaśnić na czym te problemy polegaja i czy są wogóle do przejścia oraz jakie koszty sie z tym wiążą. Będę zobowiązany za rzeczowe podejście do tematu.
Re: Specyfikacja ROW(rest of the world)
jako osoba fizyczna możesz kupić bez problemu ,płacisz akcyzę i vat i juzcij pisze:Witam,
czy auto z taką specyfikacją tj ROW można kupić będac mieszkancem UE? Z reguły napisane jest "PLEASE NOTE THAT THESE VEHICLES ARE FOR SALE IN NON E.U. COUNTRIES , REST OF THE WORLD SPEC" ale jednocześnie jest dodany przy cenie tekst "subject to UK VAT unless sold outside of the EU". To można czy nie?
Zarejestrowac takie auto jest trudno, to wiem bo Czesław o tym wspomniał ale jeśli ktoś z Kolegów(np. Czesław) mógłby bardziej szczegółowo objaśnić na czym te problemy polegaja i czy są wogóle do przejścia oraz jakie koszty sie z tym wiążą. Będę zobowiązany za rzeczowe podejście do tematu.



Re: Specyfikacja ROW(rest of the world)
Mi chodzi o defa 300tdi, tak więc ceny nowego nie uświadczysz. Do tego nie spełnia obowiazujacych obecnie norm emisji spalin. Takiego w specyfikacji ROW tez mozna zarejestrować? A i auto nie było rejestrowane, bez przebiegu.
Ostatnio zmieniony sob lip 11, 2009 10:53 pm przez cij, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Specyfikacja ROW(rest of the world)
a co chcesz kupić
jeżeli LR to możemy jakąś spółdzielnie zamotać 


Re: Specyfikacja ROW(rest of the world)
cena nowego(do akcyzy ) nie dotyczy niestety 300 tylko nowego defacij pisze:Mi chodzi o defa 300tdi, tak więc ceny nowego nie uświadczysz. Do tego nie spełnia obowiazujacych obecnie norm emisji spalin. Takiego w specyfikacji ROW tez mozna zarejestrować?


Re: Specyfikacja ROW(rest of the world)
jak poszukasz w sieci to znajdziesz moje pytania dotyczące tego samochodu






Re: Specyfikacja ROW(rest of the world)
no to fuck'tycznie ta opcja finansowo wygląda "zachęcająco".
Re: Specyfikacja ROW(rest of the world)
dzięki za linka, a skad wiesz, że akcyza jest od ceny nowego defa tj 150 tys a nie od FV.Flor pisze:http://lr.pl/smf/index.php?topic=346.0
Re: Specyfikacja ROW(rest of the world)
ustalałem fakty w urzędzie celnymcij pisze:dzięki za linka, a skad wiesz, że akcyza jest od ceny nowego defa tj 150 tys a nie od FV.Flor pisze:http://lr.pl/smf/index.php?topic=346.0


Re: Specyfikacja ROW(rest of the world)
Nawet licząc akcyze i vat po FV wychodzi ze trzeba by dodac do auta ponad 30 tys zł. Ale to za mało z tego co piszesz.
Przy takich sytuacjach zaczynam sie zastanawiać za co te myto i po co istnieje ten kraj? szczegolnie ze kiedy 2 lata temu miałem wypadek to za własną kase musiałem zrobić operacje pomimo płacenia w owym czasie monstrualnych składek zdrowotnych. Mogłem czekać wprawdzie 3-4 miesiecy w kolejce i ryzykowac trwałe uszkodzenia lub grzecznie zapłacić kilkanaście tys i zrobić to we właściwym czasie zgodnie z obowiazujacymi procedurami postepowania w takich przypadkach. Ten system niue moze liczyc na moja lojaność.
Przy takich sytuacjach zaczynam sie zastanawiać za co te myto i po co istnieje ten kraj? szczegolnie ze kiedy 2 lata temu miałem wypadek to za własną kase musiałem zrobić operacje pomimo płacenia w owym czasie monstrualnych składek zdrowotnych. Mogłem czekać wprawdzie 3-4 miesiecy w kolejce i ryzykowac trwałe uszkodzenia lub grzecznie zapłacić kilkanaście tys i zrobić to we właściwym czasie zgodnie z obowiazujacymi procedurami postepowania w takich przypadkach. Ten system niue moze liczyc na moja lojaność.
-
-
- Posty: 11514
- Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Długa Szlachecka
- Kontaktowanie:
Re: Specyfikacja ROW(rest of the world)
Bo takie są przepisy... i tyle. A w ogóle akcyza jest liczona od ceny netto pełne.cij pisze:dzięki za linka, a skad wiesz, że akcyza jest od ceny nowego defa tj 150 tys a nie od FV.Flor pisze:http://lr.pl/smf/index.php?topic=346.0
Aha pamiętaj jeszcze o dwóch kwestiach.
brak szansy na leasing bo musisz zakupić jako osoba prywatna.... (rezakup i resprzedaż do leasingu nie wchodzi tu w grę - brak firmy).
brak gwarancji na auto w jakimkolwiek przypadku. (telefonicznie mogę ci to rozwinąć).
i brak assistance.
Suma ceny powoduje niekalkulację zdarzenia.
I tyla..

Coś jeszcze?
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 

Re: Specyfikacja ROW(rest of the world)
GAZFAN pisze: brak gwarancji na auto w jakimkolwiek przypadku.
i brak assistance.
a na czlona gwarancja do trzysetki?
jesli by ja wyhaczyc bardzo tanio,to po grzyba gwarancja? toc to kazdy mechaniks naprawi

Re: Specyfikacja ROW(rest of the world)
W przypadku Land Rovera kwestie te mają kluczowe znaczenie....GAZFAN pisze: Aha pamiętaj jeszcze o dwóch kwestiach.....
...brak gwarancji na auto w jakimkolwiek przypadku....i brak assistance.

-
-
- Posty: 11514
- Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Długa Szlachecka
- Kontaktowanie:
Re: Specyfikacja ROW(rest of the world)
Bo na gwaracji nawet w patrolu osadzą z powrotem głowicę 
Olo...
Po to że w kalkulacji Td4-300 jest to jeden z elementów przy zakupie nowego samochodu.
Jakoś wolałbym za darmo wymieniać różne rzeczy

Olo...
Po to że w kalkulacji Td4-300 jest to jeden z elementów przy zakupie nowego samochodu.
Jakoś wolałbym za darmo wymieniać różne rzeczy

Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 

Re: Specyfikacja ROW(rest of the world)
GAZFAN pisze:Bo na gwaracji nawet w patrolu osadzą z powrotem głowicę
Olo...
Po to że w kalkulacji Td4-300 jest to jeden z elementów przy zakupie nowego samochodu.
Jakoś wolałbym za darmo wymieniać różne rzeczy
no w sumie racja...

ale zeby tak od razu myslec o usterkach...,ee,nie pasi, lepiej myslec jakie to cudowne auto
-
-
- Posty: 11514
- Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Długa Szlachecka
- Kontaktowanie:
Re: Specyfikacja ROW(rest of the world)
To Kazik śpiewał:
"miej świadomość... "

"miej świadomość... "


Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 

Re: Specyfikacja ROW(rest of the world)
dalej było:GAZFAN pisze:To Kazik śpiewał:
"miej świadomość... "![]()
..."mozesz robić co chcesz"...

-
-
- Posty: 11514
- Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Długa Szlachecka
- Kontaktowanie:
Re: Specyfikacja ROW(rest of the world)
Wolność wyboru się kłania... losujta losy 

Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 

Re: Specyfikacja ROW(rest of the world)
masakra bez względu na wbór jakiego dokonamy...GAZFAN pisze:Wolność wyboru się kłania... losujta losy
Ps. Gazfan przeczytałem na forum, że miałeś problemy ze zdrowiem.
Mam nadzieję, ze już lepiej się czujesz.
Pozdrawiam
Re: Specyfikacja ROW(rest of the world)
dobra to rozwinę też temat w innym kierunku, też exmod
http://www.mod-sales.com/direct/vehicle ... drover.htm
jeżeli dobrze rozumiem to przy kupnie używki tylko opłacam UKowy vat?
bez żadnych akcyz itd?
gwarancji oczywiście nie oczekuje
http://www.mod-sales.com/direct/vehicle ... drover.htm
jeżeli dobrze rozumiem to przy kupnie używki tylko opłacam UKowy vat?
bez żadnych akcyz itd?
gwarancji oczywiście nie oczekuje

Land Rover made by craftsmen-driven by psychos 
always look on the bright side of life

always look on the bright side of life

Re: Specyfikacja ROW(rest of the world)
Ździwiło mnie, ze mają dziwną wersję 127 ni to 110 ni to 130? Roizumiem, że ucieli budę w karetce ale ramę z wałem?
http://www.mod-sales.com/direct/vehicle ... drover.htm
No i ten genetycznie połączony Jeep z serią
co to za przeszczep? Po nazwie można stwierdzic faktycznie cygański wynalazek
http://www.mod-sales.com/direct/vehicle ... _Gypsy.htm
http://www.mod-sales.com/direct/vehicle ... drover.htm
No i ten genetycznie połączony Jeep z serią

http://www.mod-sales.com/direct/vehicle ... _Gypsy.htm
Re: Specyfikacja ROW(rest of the world)
127 jest protoplastą 130tki
a austin, to austin
a austin, to austin

Land Rover made by craftsmen-driven by psychos 
always look on the bright side of life

always look on the bright side of life

Re: Specyfikacja ROW(rest of the world)
15tyś GBP... kurde, niezła cena. Jeśli się mieszka rok po za PL to można ominąć akcyzę i vat, ja tak zrobiłem ze swoim disco
Od kiedy biorę prozac świat jest piękny
'94 Defender 90SW 300tdi, dużo do zrobienia
'94 Defender 90SW 300tdi, dużo do zrobienia
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość