defender z padniętym TD5

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
tedi73
Posty: 325
Rejestracja: ndz paź 26, 2008 11:06 pm
Lokalizacja: Carlow, Ireland'ia

defender z padniętym TD5

Post autor: tedi73 » wt sie 04, 2009 10:44 am

Witam ponownie
sprzedałem swoje Disco i mam do kupienia defa 90 '02 z padniętym motorem, nie wiem dokładnie co jest uszkodzone, jutro jadę oglądać
gość pisze że problem z paliwem :), teraz pytanie, czy jeśli silnik to kompletna padaczka, to przełożenie 300ki w miejsce TD5 będzie dużym problemem?
chodzi mi o to, czy będzie to pasowało na skrzynie itp.
start panowie, możecie kasztanić :D
z góry dzięki za WSZYSTKIE :) odpowiedzi :)
było disco 300 TDI '96
był Land Rover defender 110 cysetka '94
jest Toyota SURF 2.4 TD '92 automat

Awatar użytkownika
Wiechu
 
 
Posty: 4980
Rejestracja: pn paź 27, 2003 11:28 am
Lokalizacja: Zielonka

Re: defender z padniętym TD5

Post autor: Wiechu » wt sie 04, 2009 10:48 am

na pewno będzie fajnie jeździł... :roll:
łoś też człowiek

Awatar użytkownika
tedi73
Posty: 325
Rejestracja: ndz paź 26, 2008 11:06 pm
Lokalizacja: Carlow, Ireland'ia

Re: defender z padniętym TD5

Post autor: tedi73 » wt sie 04, 2009 10:53 am

dlaczego ma fajnie nie jeździć? w sumie można poszukać silnika TD5, ale myślałem, że 300 jest prostszy, przez to jak gdyby lepszy :)

edit:
ale w sumie się nie znam, więc pytam

edit 2:
może jeszcze jedno pytanie, czy def z tego roku z TD% był pozbawiony mechanicznego diff lock'a tak jak disco 2,
sorki jeśli pomyliłem jakieś pojęcia:)
Ostatnio zmieniony wt sie 04, 2009 11:00 am przez tedi73, łącznie zmieniany 1 raz.
było disco 300 TDI '96
był Land Rover defender 110 cysetka '94
jest Toyota SURF 2.4 TD '92 automat

Awatar użytkownika
Wąż
 
 
Posty: 4688
Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
Lokalizacja: plama oleju

Re: defender z padniętym TD5

Post autor: Wąż » wt sie 04, 2009 10:59 am

wpierw się dowiedz dokładnie co nie tak z tym silnikiem, tani, ani prosty w robocie nie jest.
różnic trochę jest, inny układ paliwowy to na początek.

problem jest taki, że ten samochód nie jeździ wiec bierzesz go w ciemno, bo silnik może być tylko czubkiem góry.
Land Rover made by craftsmen-driven by psychos :)21
always look on the bright side of life :)21

Awatar użytkownika
tedi73
Posty: 325
Rejestracja: ndz paź 26, 2008 11:06 pm
Lokalizacja: Carlow, Ireland'ia

Re: defender z padniętym TD5

Post autor: tedi73 » wt sie 04, 2009 11:01 am

dokładnie wężu, zdaję sobie z tego sprawę

mam jednego, znajomego mechanika, nawet naprawia w serwisie terenówki, co prawda toyoty ale zawsze to coś, planuje go zabrać na wycieczke :),
zobaczymy co z tego wyjdzie
było disco 300 TDI '96
był Land Rover defender 110 cysetka '94
jest Toyota SURF 2.4 TD '92 automat

Awatar użytkownika
Wiechu
 
 
Posty: 4980
Rejestracja: pn paź 27, 2003 11:28 am
Lokalizacja: Zielonka

Re: defender z padniętym TD5

Post autor: Wiechu » wt sie 04, 2009 11:06 am

tedi73 pisze:dlaczego ma fajnie nie jeździć?

Sorry, jakoś się zafiksowałem, że chodzi o discoII.
Do defa, można wrzucić. Może to wyjść taniej, niż remont samej czapki w TD5.
łoś też człowiek

Awatar użytkownika
tedi73
Posty: 325
Rejestracja: ndz paź 26, 2008 11:06 pm
Lokalizacja: Carlow, Ireland'ia

Re: defender z padniętym TD5

Post autor: tedi73 » wt sie 04, 2009 11:21 am

co do skrzyni i to będzie to można spasować z 300ką?
i czy ten diff lock jest tam taki sam jak miałem w disco 1, czy coś takiego jak w disco 2, jakieś elektroniczne coś :)?
było disco 300 TDI '96
był Land Rover defender 110 cysetka '94
jest Toyota SURF 2.4 TD '92 automat

Awatar użytkownika
tedi73
Posty: 325
Rejestracja: ndz paź 26, 2008 11:06 pm
Lokalizacja: Carlow, Ireland'ia

Re: defender z padniętym TD5

Post autor: tedi73 » wt sie 11, 2009 9:52 pm

Witam
niestety ten def z padniętym TD5 został sprzedany zanim dojechałem do gościa, ale zanabyłem inny sprzęt :)
defa 110 z '94 z 300ką, wygląda lepiej niż moje disco, ale ... :)
cieknie zbiornik paliwa, efekt wagonowy to masakra, no i jeszcze parę rzeczy jest do zrobienia teraz pytanie
czy można to jakoś wyregulować i jak sprawdzić co tam tak wali?
poszukałem trochę i wiem tyle, że mogą to być krzyżaki, problemy z dyfrem lub reduktorem, najpewniej wszystko na raz :)
jak posprawdzać poszczególne możliwości?
może ktoś mi jeszcze podpowiedzieć jaka jest odległość od gruntu do krawędzi błotnika przy standardowym zawieszeniu ( pi razy dżwi :) ) i może przy lifcie 2'?
wydaje mi się że wysoko stoi, ale opony są jakieś takie zwykłe :), więc to może złudzenie
było disco 300 TDI '96
był Land Rover defender 110 cysetka '94
jest Toyota SURF 2.4 TD '92 automat

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Re: defender z padniętym TD5

Post autor: LR_Olek » wt sie 11, 2009 10:14 pm

tedi73 pisze:Witam
niestety ten def z padniętym TD5 został sprzedany zanim dojechałem do gościa, ale zanabyłem inny sprzęt :)
defa 110 z '94 z 300ką, wygląda lepiej niż moje disco, ale ... :)
cieknie zbiornik paliwa, efekt wagonowy to masakra, no i jeszcze parę rzeczy jest do zrobienia teraz pytanie
czy można to jakoś wyregulować i jak sprawdzić co tam tak wali?
poszukałem trochę i wiem tyle, że mogą to być krzyżaki, problemy z dyfrem lub reduktorem, najpewniej wszystko na raz :)
jak posprawdzać poszczególne możliwości?
może ktoś mi jeszcze podpowiedzieć jaka jest odległość od gruntu do krawędzi błotnika przy standardowym zawieszeniu ( pi razy dżwi :) ) i może przy lifcie 2'?
wydaje mi się że wysoko stoi, ale opony są jakieś takie zwykłe :), więc to może złudzenie
wstawiaj zdjecia

Awatar użytkownika
tedi73
Posty: 325
Rejestracja: ndz paź 26, 2008 11:06 pm
Lokalizacja: Carlow, Ireland'ia

Re: defender z padniętym TD5

Post autor: tedi73 » wt sie 11, 2009 10:25 pm

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

edit: na defie było jeszcze parę drobiazgów, komplet plybuszy, część jak widać była zmieniona,
szyba przednia, aluminiowa osłona na przód i te plastiki na błotniki tylko w wersji chromowanej - nówki w folii
Ostatnio zmieniony wt sie 11, 2009 11:23 pm przez tedi73, łącznie zmieniany 1 raz.
było disco 300 TDI '96
był Land Rover defender 110 cysetka '94
jest Toyota SURF 2.4 TD '92 automat

Awatar użytkownika
Broncosaurus
Posty: 1630
Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
Lokalizacja: Podkowa Lesna

Re: defender z padniętym TD5

Post autor: Broncosaurus » wt sie 11, 2009 11:10 pm

ale jakis taki badziewny tjuning blue w środku

i ta nakładka kość słoniowa na desce :)

ale zawsze 110 to 110
OneTen
Discofery 300tdi

Awatar użytkownika
tedi73
Posty: 325
Rejestracja: ndz paź 26, 2008 11:06 pm
Lokalizacja: Carlow, Ireland'ia

Re: defender z padniętym TD5

Post autor: tedi73 » wt sie 11, 2009 11:15 pm

blue w środku, bo taki miał kolor cały samochód, teraz czarny mat,
co do nakładki na zegarach, to mi się wydaje że jest oryginales :), taka pseudo alu tyle że flesz ją zmienił pod tym katem w "kość słoniową"

edit: nie iwem jaki kolor miał w oryginale, ale ten niebieski to jakaś chałupnicza robota "pedały" też pryśniete
było disco 300 TDI '96
był Land Rover defender 110 cysetka '94
jest Toyota SURF 2.4 TD '92 automat

Awatar użytkownika
Broncosaurus
Posty: 1630
Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
Lokalizacja: Podkowa Lesna

Re: defender z padniętym TD5

Post autor: Broncosaurus » wt sie 11, 2009 11:25 pm

ogumnienie tylko musisz zmienić

i hadrmadafaka wyglad osiagniesz
OneTen
Discofery 300tdi

Awatar użytkownika
tedi73
Posty: 325
Rejestracja: ndz paź 26, 2008 11:06 pm
Lokalizacja: Carlow, Ireland'ia

Re: defender z padniętym TD5

Post autor: tedi73 » wt sie 11, 2009 11:42 pm

poszukam jakichś goodrich'ow, ciekawi mnie jeszcze, czy na tych felgach nie będzie takiego rebusa jak w disco z przykręcaniem ograniczników przy kulach, jeśli tak to będzie trzeba pomyśleć o felgach (chyba) mniejszym ET, żeby opony odsunąć od wahacza
było disco 300 TDI '96
był Land Rover defender 110 cysetka '94
jest Toyota SURF 2.4 TD '92 automat

Awatar użytkownika
sbielak
 
 
Posty: 858
Rejestracja: pn sie 11, 2008 6:28 pm
Lokalizacja: kraków

Re: defender z padniętym TD5

Post autor: sbielak » śr sie 12, 2009 5:26 am

a dlaczego ta kierownica jest zepsuta ? kto daje ją z prawej strony - chyba psuje straszne jakieś :)21

na wyspach cześci do tych traktorków sa dosyć tanie , nie baw sie w remonty mostów czy reduktora - wymień w całości :)2
z ogranicznikami nie powinno być problemów
SALLDVAF8VA98:)
a dupa tam ....

Awatar użytkownika
tedi73
Posty: 325
Rejestracja: ndz paź 26, 2008 11:06 pm
Lokalizacja: Carlow, Ireland'ia

Re: defender z padniętym TD5

Post autor: tedi73 » śr sie 12, 2009 9:55 am

takie rozwiązanie było by w sumie najprostsze, ceny też nie są jakieś super wysokie (jeśli dobrze zrozumiałem), transfer box i skrzynia to jakieś 300 funtów i muszę wysłać swoje graty
było disco 300 TDI '96
był Land Rover defender 110 cysetka '94
jest Toyota SURF 2.4 TD '92 automat

Awatar użytkownika
tedi73
Posty: 325
Rejestracja: ndz paź 26, 2008 11:06 pm
Lokalizacja: Carlow, Ireland'ia

Re: defender z padniętym TD5

Post autor: tedi73 » śr sie 12, 2009 9:57 am

takie rozwiązanie było by w sumie najprostsze, ceny też nie są jakieś super wysokie (jeśli dobrze zrozumiałem), transfer box i skrzynia to jakieś 300 funtów i muszę wysłać swoje graty
było disco 300 TDI '96
był Land Rover defender 110 cysetka '94
jest Toyota SURF 2.4 TD '92 automat

Awatar użytkownika
tedi73
Posty: 325
Rejestracja: ndz paź 26, 2008 11:06 pm
Lokalizacja: Carlow, Ireland'ia

Re: defender z padniętym TD5

Post autor: tedi73 » śr sie 12, 2009 10:12 am

sorki za te sklonowane posty, coś mi forum się rozszalało, 300 funtów to chyba jednak za sam reduktor i to ponad, więc chyba jednak "sam" będę się starał wyremontować, czas pokaże
było disco 300 TDI '96
był Land Rover defender 110 cysetka '94
jest Toyota SURF 2.4 TD '92 automat

Awatar użytkownika
sbielak
 
 
Posty: 858
Rejestracja: pn sie 11, 2008 6:28 pm
Lokalizacja: kraków

Re: defender z padniętym TD5

Post autor: sbielak » śr sie 12, 2009 11:35 am

w sumie to nie jakaś wielka filozofia , ja swój remonciłem w tamtym tygodniu
poza wrzucaniem go na miejsce całkiem przyjemna praca :)21
SALLDVAF8VA98:)
a dupa tam ....

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość