Strona 1 z 6

droga redakcjo , pomocy

: czw sie 06, 2009 9:02 pm
autor: SzczesnyLR
gdy wysiadam ze swojego RRS i chce złożyć lusterka to włącza mi się tylna wycieraczka , czy producent przewidział że parkuje przodem do ściany i ma to ułatwić widoczność przy wyjeżdzie , czy po prostu nie mam wycieraczek we wstecznych lusterkach ( RRS składak z włocha francuza i z RHD na LHD ) ?
pomocy :wink:

Re: droga redakcjo , pomocy

: czw sie 06, 2009 9:04 pm
autor: nowicjusz127
błagam powiedz,że zartujesz :lol: bawisz się w takie cuś?mam nadzieje,że rachunek będzie słony :lol:

Re: droga redakcjo , pomocy

: czw sie 06, 2009 9:07 pm
autor: Wąż
koś musi, w końcu taki samochód kupę szmalu kosztuje :)21
powiedz klientowi, że moja seria lepiej od jego rrs rokuje :)21

Re: droga redakcjo , pomocy

: czw sie 06, 2009 9:12 pm
autor: nowicjusz127
Wąż pisze:
moja seria lepiej od jego rrs rokuje :)21
raczej szczerze wątpię :lol: tam elektryka nie jest w stanie szczątkowym..... :lol:
kasa dotarła motur Twój. :lol:

Re: droga redakcjo , pomocy

: czw sie 06, 2009 9:16 pm
autor: Wąż
że mój to wiem od dawna 8)
transport będzie na dniach uzgadniany :D

a co do elektryki to powiem ci, że podobne przypadłości moją serią targają, z tablicy działa tylko kontrolka ładowania i ciśnienia oleum, a lampka w kabinie pali się tylko gdy włączę wycieraczki :)21

Re: droga redakcjo , pomocy

: czw sie 06, 2009 9:18 pm
autor: nowicjusz127
czyli rozumiem,że ogrzewanie przedniej szyby,el. lusterka,grzanie foteli i kierownicy już ogarnąłeś? :lol:

Re: droga redakcjo , pomocy

: czw sie 06, 2009 9:19 pm
autor: SzczesnyLR
no robie to robie , jaja jak berety
przynajmniej sztampy nie ma
jak sterujesz prawym lusterkiem to włącza oświetlenie wnętrza :)9
ale jaja :)21

Re: droga redakcjo , pomocy

: czw sie 06, 2009 9:20 pm
autor: SzczesnyLR
nowicjusz127 pisze:czyli rozumiem,że ogrzewanie przedniej szyby,el. lusterka,grzanie foteli i kierownicy już ogarnąłeś? :lol:
wąż włączył wszystkie włączniki i nadal się drut nie grzeje :)21

Re: droga redakcjo , pomocy

: czw sie 06, 2009 9:26 pm
autor: SzczesnyLR
aaa
i jeszcze miał roolover i już nie ma :)21

Re: droga redakcjo , pomocy

: czw sie 06, 2009 9:27 pm
autor: Wąż
to nie jest śmieszne seria musi być na chodzie 5 dni w tygodniu, a niemal codziennie wychodzą kwiatki :roll:
w ten weekend zrzucam bak w celu udrożnienia odpowietrzeń :)21

Re: droga redakcjo , pomocy

: czw sie 06, 2009 9:29 pm
autor: SzczesnyLR
Wąż pisze:to nie jest śmieszne seria musi być na chodzie 5 dni w tygodniu, a niemal codziennie wychodzą kwiatki :roll:
w ten weekend zrzucam bak w celu udrożnienia odpowietrzeń :)21
jak ci sie uda , :wink: to napewno jesteś wężem

Re: droga redakcjo , pomocy

: czw sie 06, 2009 9:34 pm
autor: czesław&jarząbek
to jest nic...

dziś miałem siedem godzin rozrywki najwyższej próby.

kumpel mój dobry który mi sterowniki robi dał się wkręcić jakiemuś swojemu klientowi w L322 3.0
jakieś tam pierdoły z zawieszeniem, wahacze, łączniki, ple ple...
auto zaczęło fochować na tle zawieszeniowym. przyjechał się kiedyś podpiąć i wyszło że kompresor kaput. ta wersja droższa z całym "żółwiem".
inwestor trochę cwaniaczył ale kompresor zamówił.
chłopaki wymienili i dziś przyjechał pokasować błędy bo auto nie widziało zmiany i zawieszenie wisiało.
jakoś tak wcześniej przyjechał nim dojechałem do roboty to go chłopaki spytali czy chce autologica żeby się samemu obsłużyć. jasne siur, bedzie szybciej.
to mu dali sprzęta. podpiął się, zawias odwiesił ale...auto umarło...
:)21
oczywiście na środku placu.
pełne, totalne, wypasione nichuja :)21

jak przyjechałem to już miał przećwiczone wszystkie możliwe warianty ratunkowe które można z laptoka zastosować i posprawdzane zasilania.
:)21

jak mnie już śmiechawka puściła to podłubałem po swojemu i dalej lipa. telefon konsultacyjny wykonałem który niewiele wniósł.
klucz widział, immo rozbrojone, sterwniki ok, starter motor disabled :)21
właściciel został telefonicznie wezwany do dostarczenia natychmiast drugiego klucza a my zaczęliśmy sprawdzać opcje z kosmosu idąc tripem beemkowym.
walnięcie sterownika silnika wyeliminowaliśmy-głównym przekaznikiem strował prawidłowo.
drugi klucz dostarczony nic nie wniósł.
ale...znalezliśmy ślady naszych w wiązce sterownika silnika akurat na kablu sygnałowym z immo :)21
to to prujemy...
dostepu do gtr'a nie mam więc lokalizację modułu określiłem mniej więcej na podstawie micro-cata :)21
najpierw spruliśmy boki deski idąć uparcie tripem bmw-immo brak. ale przy okazji udało się wykryć pięknie zapleśniałe złącza can'u. potem spruliśmy górę deski i środek-immo brak.
dopiero na końcu trafiliśmy dobrze.
diagnoza: brak zasilania na przekazniku wysokoprądowym w module immo.
mostkowanie ani bajpasowanie nic nie dało.
znaczy uwalona wiązka...gdzieś...
:)21
akcja o tyle śmieszna, że auto miało być bezwypadkowe, a okazało się trochę tłuczone, z lepionymi wiązkami i letką różnicą przebiegu zapisanego w instrumentach a tym drugim module :)21
właściciel nieco posmutniał.
:)21

w efekcie finalnym syfa udało się odpalić nie przywracając zasilania w immo i zmusić do tego żeby jechał myśląc że nie jedzie...
:)21
z minusów ujemnych których nie dało się na szybko wyeliminować to brak wyświetlacza biegów, świecąca kontrolka ładowania i konieczność odpalania go zworką pod maską.

a najśmieszniejsze jest w całej akcji to, że nie przytrafiło się to mnie.
:)21

Re: droga redakcjo , pomocy

: czw sie 06, 2009 9:35 pm
autor: Wąż
zrzut to pestka, wrzucić... eh 3 razy wrzucałem...
za pierwszym razem półtorej godziny, kanał i dwie osoby do pomocy...
za drugim kanał, sam wrzucałem(3 lewarki) dwie godziny walki...
za trzecim sam na mrozie bez kanału w pół godziny :)21

bo to pomyśleć trzeba i być wężem(warunki fizyczne) :)21

Re: droga redakcjo , pomocy

: czw sie 06, 2009 9:39 pm
autor: SzczesnyLR
kumpel mój dobry który mi sterowniki , a to ten sam któremu eka dla ciebie ściągam
:)21

Re: droga redakcjo , pomocy

: czw sie 06, 2009 9:39 pm
autor: nowicjusz127
czesław&jarząbek pisze:lokalizację modułu określiłem mniej więcej na podstawie micro-cata

:)21
ale ja Cię bardzo proszę.masz serwisówkę do L322 nawet nie raczyłeś zajrzeć?po kiego ja to uploadowałem hę?a tyle tam ciekawych rzeczy.... :D

Re: droga redakcjo , pomocy

: czw sie 06, 2009 9:41 pm
autor: czesław&jarząbek
[cenzura]
zabiłeś mnie.
faktycznie gdzieś to mam.

dżizaskarwajapierdole...

:)21

Re: droga redakcjo , pomocy

: czw sie 06, 2009 9:42 pm
autor: nowicjusz127
żeby mnie to było przedostatni raz :lol:

Re: droga redakcjo , pomocy

: czw sie 06, 2009 9:43 pm
autor: czesław&jarząbek
SzczesnyLR pisze:kumpel mój dobry który mi sterowniki , a to ten sam któremu eka dla ciebie ściągam
:)21
nie.

eka do p38 tylko sporadycznie potrzebuję, ale to robi darek s.

wszystko poza tym robię gdzie indziej.

Re: droga redakcjo , pomocy

: czw sie 06, 2009 9:44 pm
autor: czesław&jarząbek
nowicjusz127 pisze:żeby mnie to było przedostatni raz :lol:
jawohl
:)21

Re: droga redakcjo , pomocy

: czw sie 06, 2009 9:45 pm
autor: SzczesnyLR
czesław&jarząbek pisze:
SzczesnyLR pisze:kumpel mój dobry który mi sterowniki , a to ten sam któremu eka dla ciebie ściągam
:)21
nie.

eka do p38 tylko sporadycznie potrzebuję, ale to robi darek s.

wszystko poza tym robię gdzie indziej.
a myślisz że z kąd je ma :)21

Re: droga redakcjo , pomocy

: czw sie 06, 2009 9:47 pm
autor: czesław&jarząbek
well...

generalnie ta czasoprzestrzeń jest dość ograniczona i nie trudno się domyślić.

:)21

widocznie jesteś trudny i fochujący bo czasem muszę z innego źródła mu eka wyciągać...
:)21

Re: droga redakcjo , pomocy

: czw sie 06, 2009 9:50 pm
autor: SzczesnyLR
czesław&jarząbek pisze:well...

generalnie ta czasoprzestrzeń jest dość ograniczona i nie trudno się domyślić.

:)21

widocznie jesteś trudny i fochujący bo czasem muszę z innego źródła mu eka wyciągać...
:)21
he he , fochujący , dobre :)2

Re: droga redakcjo , pomocy

: czw sie 06, 2009 9:55 pm
autor: SzczesnyLR
a tak notabene 127 spróbuj wyłączyć aktywne stabilizatory w RRs lub D3 :)2
i oby git wszystko było
tak dla treningu umysłu :)21

Re: droga redakcjo , pomocy

: czw sie 06, 2009 10:04 pm
autor: nowicjusz127
popróbuję,choć nigdy nie miałem powodu.wiem,że ciekną,wiem że wymiana to zajefajna zabawa bo trzeba dygnąć budę od ramy ale odłączać.... :lol: Ty się lepiej podszkol w kalibracji XY sensor w manualnych skrzyniach D3 RRS bo bez tego się nie wyświetla na którym biegu jedziesz :lol:

Re: droga redakcjo , pomocy

: czw sie 06, 2009 10:06 pm
autor: SzczesnyLR
xy są opanowane , ale ....
wiesz jakie jaja są po wymianie transfer case ?