D2 - V8 - problem

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
Piernik
Posty: 589
Rejestracja: czw sie 21, 2003 2:38 pm
Lokalizacja: Toruń

D2 - V8 - problem

Post autor: Piernik » czw sie 13, 2009 6:27 am

problem jest taki:
silnik rozgrzany, po ok 5 - 10 min. nie daje się uruchomić. Silnik zimny, oraz "natychmiast" po wyłączeniu - nie ma najmniejszego problemu. Jak jest uruchomiony - hula "idealnie".
Jak dobrze przestygnie - odpala bez problemu.
Zdiagnozowane: w momencie gdy nie chce się uruchamiać - brak iskry, nie włącza się pompa paliwa.
To co mogłem zdiagnozować przez OBD (diagnoskop BOSCH) - jest zdiagnozowane. Wartości rzeczywiste na czujnikach temp., lambda, obroty, przepływomierz, temp. powietrza, przepustnica.. - wyglądają na prawidłowe. System nie łapie żadnych usterek, ani jak pracuje, ani w czasie daremnych prób uruchamiania.
Jakieś konstruktywne pomysły, zanim "pojedzie do warsztatu" ?
"warsztat" oddalony jest ode mnie ciut drogi..
Ja Wam mówię jest dobrze, jest dobrze, jest dobrze
ale nie najgorzej jest
13-13
OffPoje TEAM

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: D2 - V8 - problem

Post autor: gri74 » czw sie 13, 2009 7:26 am

...co to znaczy wygladają na prawidłowe ??

Boschem to ...raczej nic nie zrobisz :lol:
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
Piernik
Posty: 589
Rejestracja: czw sie 21, 2003 2:38 pm
Lokalizacja: Toruń

Re: D2 - V8 - problem

Post autor: Piernik » czw sie 13, 2009 7:35 am

podejrzewałem problemy z czujnikiem temperatury silnika (lub wiązką). na odczytach wartości rzeczywistych pokazywały się realne wielkości. podobnie z odczytem prędkości obrotowej - czujnik położenia wału, etc.
Ja Wam mówię jest dobrze, jest dobrze, jest dobrze
ale nie najgorzej jest
13-13
OffPoje TEAM

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: D2 - V8 - problem

Post autor: czesław&jarząbek » czw sie 13, 2009 7:43 am

w amerykańskiej wersji ekologię czyli dane z silnika zrobi boschem a nawet chińczykiem z allegro.

jeżeli masz te wiązki posprawdzane uczciwie to pozostaje metoda podkładania komponentów. inny czujnik temperatury, inny sterownik silnika...itd.

takie akcje występujace przy określonych temperaturach trafiają się gdy walnięty jest sterownik silnika. ale jego zawsze zdążysz kupić...
trzeba wyeliminować inne przyczyny.

w nastawach bcm'a i security nie było przypadkiem grzebane?
woda nie cieknie na przednie dywaniki z podszybia?
#noichuj

Awatar użytkownika
Piernik
Posty: 589
Rejestracja: czw sie 21, 2003 2:38 pm
Lokalizacja: Toruń

Re: D2 - V8 - problem

Post autor: Piernik » czw sie 13, 2009 7:52 am

jeśli chodzi o bcm i security - tego nie wiem, nie wiem jak sprawdzić. Woda nie zacieka - onego czasu zalało z klimatyzacji prawą stronę - zatkany był wężyk odpływowy.
Czy sterownik silnika mogę wypiąć z instalacji, czy potem już totalnie nie uruchomię?
Ostatnio zmieniony czw sie 13, 2009 7:54 am przez Piernik, łącznie zmieniany 1 raz.
Ja Wam mówię jest dobrze, jest dobrze, jest dobrze
ale nie najgorzej jest
13-13
OffPoje TEAM

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: D2 - V8 - problem

Post autor: czesław&jarząbek » czw sie 13, 2009 7:54 am

Piernik pisze:onego czasu zalało z klimatyzacji prawą stronę - zatkany był wężyk odpływowy.
och jej...
:)21

najbliższy komputer masz gdańsku u krzysia bednarskiego. popatrzcie na to przez sprzęt dedykowany.
#noichuj

Awatar użytkownika
Piernik
Posty: 589
Rejestracja: czw sie 21, 2003 2:38 pm
Lokalizacja: Toruń

Re: D2 - V8 - problem

Post autor: Piernik » czw sie 13, 2009 7:55 am

ok.
Ja Wam mówię jest dobrze, jest dobrze, jest dobrze
ale nie najgorzej jest
13-13
OffPoje TEAM

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości