Strona 1 z 1
szybkie pytanie
: wt wrz 01, 2009 8:53 pm
autor: leszek torbicki
witam - czy wymiana silnika 200 na 300 tdi niesie za sobą wymiane skrzyni biegów
Re: szybkie pytanie
: wt wrz 01, 2009 8:58 pm
autor: jpi
niesie - raczej
ale lt77 (chyba) tyż ponoć pasuje
Re: szybkie pytanie
: wt wrz 01, 2009 9:06 pm
autor: leszek torbicki
dzięki za odp ale raczej i chyba to mnie nie zadawala , muszę wiedzieć na pewniaka czy lt77 będzie pasowała bo wymiana skrzynki to już odpada
Re: szybkie pytanie
: wt wrz 01, 2009 9:24 pm
autor: rafi 109
ja nie wiem,
ale w ostateczności można zawsze walczyć z przerobieniem osłony koła zamachowego, i dopasować silnik do posiadanej skrzyni, u angoli widziałem różne takie kombinacje, gdzie do skrzyni LR-a montowali silniki i LR, Forda, Perkinsa, czy żabojada i japońca - dasz radę

Re: szybkie pytanie
: wt wrz 01, 2009 10:19 pm
autor: leszek torbicki
na chłopa rozum to powinien pasować , niby to te same silniki
Re: szybkie pytanie
: wt wrz 01, 2009 10:40 pm
autor: sbielak
w 200 silnik masz przy samej grodzi
w 300 oduniety jest do przodu o conajmniej 15 cm , więc teoretycznie pokombinujesz przy łapach i powinno byc cycuś

Re: szybkie pytanie
: wt wrz 01, 2009 11:58 pm
autor: gri74
skrzynie obie pasują , wiem, bo mam tak w aucie 200 z r380
Re: szybkie pytanie
: śr wrz 02, 2009 8:21 pm
autor: leszek torbicki
pomysł wymiany silnika urodził się z powodu wycieku oleju przez przedni zimering wału , w tym roku drugi zimer i pasek rozrządu po kilku tysiącach km znów to samo , może ktoś miał podobne objawy
Re: szybkie pytanie
: śr wrz 02, 2009 8:29 pm
autor: gri74
luz poosiowy wału

Re: szybkie pytanie
: śr wrz 02, 2009 8:32 pm
autor: nowicjusz127
gri74 pisze:luz poosiowy wału

nie no napewno.....
raczej wyżłobiony wał w miejscu przylegania uszczelniacza do jego powierzchni
Re: szybkie pytanie
: śr wrz 02, 2009 9:16 pm
autor: czesław&jarząbek
ja też obstawiam luz poosiowy.
przyroda zna takie zespoły przyczynowo-objawowo-skutkowe.
w każdym razie trzeba to zweryfikować.
Re: szybkie pytanie
: śr wrz 02, 2009 9:44 pm
autor: andrzej:)
konsylium

Re: szybkie pytanie
: śr wrz 02, 2009 9:55 pm
autor: Wiechu
W razie W, proponowałbym jednak zostać przy 200tdi.
Raz, że zostanie Ci stary na taile, dwa, że żwawszy jest.

Re: szybkie pytanie
: czw wrz 03, 2009 7:16 am
autor: jpi
Wiechu pisze:W razie W, proponowałbym jednak zostać przy 200tdi.
Raz, że zostanie Ci stary na taile, dwa, że żwawszy jest.

przynajmniej z 2 lekkich padaków zrobi jeden dobry, a tak dwa złomy
ps
i proponuję dozbierać kasy i sobie angola ściągnąć - całego, jeszcze Ci się zakup zwróci
Re: szybkie pytanie
: czw wrz 03, 2009 7:52 am
autor: leszek torbicki
tak jak szanowne grono pisze muszę zweryfikować ten luz poosiowy ale pomysł z anglikiem trzeba będzie przyspieszyć w czasie , jest ktoś z naszych co zajmuje się ściąganiem angoli do kraju
Re: szybkie pytanie
: czw wrz 03, 2009 8:15 am
autor: PIENIO
u mnie stoi jeden anglik jak chcesz odsprzedam

z dostawą do domu

(troszke niekompletna 300)

Re: szybkie pytanie
: sob wrz 05, 2009 11:06 pm
autor: suzus
ja mam lt77 w 300
ale o ile pamiętam to dzwon musiałem zostawić z r 380
Re: szybkie pytanie
: sob wrz 05, 2009 11:16 pm
autor: Student
Ojciec kumpeli miał kiedyś nyse. I szacowny ten furgon miał zajebistą przypadłość - jak się nadusiło sprzęgło to gasł natychmiastowo
Po wnikliwym badaniu okazało się że luz poosiowy na wale jest tak zajebisty, że przy wciśnięciu sprzęgła kantują się korby i całość staje dęba
Niezła zagadka była przez chwilę

Re: szybkie pytanie
: ndz wrz 06, 2009 10:33 am
autor: czesław&jarząbek
nysy miały piękny luz poosiowy wału.
zawsze.
jak był mały to wypadały półksiężyce do miski i już w oka mgnieniu był na tyle wielki że sprzęgło potrafiło przestać działać.

Re: szybkie pytanie
: ndz wrz 06, 2009 11:04 am
autor: SzczesnyLR
tia...
bolid nysan...
to było coś

Re: szybkie pytanie
: wt wrz 08, 2009 3:18 pm
autor: leszek torbicki
wstępne badanie luzu na napiętych paskach nic nie pokazało , czyli trzeba wszystko rozebrać i przyjrzeć się temu z bliska co tam kurna żre tego zimeringa
