RR clasic 3,9 problemy z odpaleniem
: śr wrz 02, 2009 12:46 pm
Witam forumowiczów
i proszę o pomoc w uruchomieniu wiejta ad 91.
Objawy były następujace:
w trakcie normalnej jazdy - silnik gasł, po paru minutach "oddechu" odpalał i po jakimś czasie gasł ponownie.
Potem przestał odpalać.
Wymieniłem pompę paliwa i filtr - bz
Zmierzyłem napięcie zasilania na pompie paliwa po właczeniu zapłonu - 4,5 V
Na łączówce w lewym nadkolu - 4,5 V
Czy ktoś z szanownych forumowiczów może mi podpowiedzieć co można zrobić a zwłaszcza:
- czy to może być wina kompa ?
- czy gdyby była padnięta sonda lambda albo inny osprzęt to czy odcina pompę ?
- wg Hyessa w obwodzie jest pompy jest jeszcze wyłącznik bezwładnościowy pod siedzeniem kierowcy - fakt że pełno tam dudów od elektryki ale wsio od abs-a, a wyłącznika nie widzę gdzie go można znaleźć i jak rozpoznać.
Nb po podaniu 12 V bezpośrednio na pompę - odpala.
Będę wdzięczny za każdą podpowiedź która pomoże uruchomić mi pojazd.
Pozdrawiam
Ryszard
i proszę o pomoc w uruchomieniu wiejta ad 91.
Objawy były następujace:
w trakcie normalnej jazdy - silnik gasł, po paru minutach "oddechu" odpalał i po jakimś czasie gasł ponownie.
Potem przestał odpalać.
Wymieniłem pompę paliwa i filtr - bz
Zmierzyłem napięcie zasilania na pompie paliwa po właczeniu zapłonu - 4,5 V
Na łączówce w lewym nadkolu - 4,5 V
Czy ktoś z szanownych forumowiczów może mi podpowiedzieć co można zrobić a zwłaszcza:
- czy to może być wina kompa ?
- czy gdyby była padnięta sonda lambda albo inny osprzęt to czy odcina pompę ?
- wg Hyessa w obwodzie jest pompy jest jeszcze wyłącznik bezwładnościowy pod siedzeniem kierowcy - fakt że pełno tam dudów od elektryki ale wsio od abs-a, a wyłącznika nie widzę gdzie go można znaleźć i jak rozpoznać.
Nb po podaniu 12 V bezpośrednio na pompę - odpala.
Będę wdzięczny za każdą podpowiedź która pomoże uruchomić mi pojazd.
Pozdrawiam
Ryszard