

i czy ogolnie latwo cos spier**c?

Moderator: Jerry
Colicab pisze:Co nieoczekiwanego moze mnie spotkac przy wymianie uszczelki pod miska w classicu 3.9v8? Ze mi endżin na łeb spadnie raczej wykluczamI ze olej spuścić sie musi do konca, tez wiem
![]()
i czy ogolnie latwo cos spier**c?
nie drutuje aut na sprzedaz, nie plakuje i nie sprzedaje ze swiecaca rezerwaLR_Olek pisze:Colicab pisze: przeciez go sprzedajesz,to po co naprawiasz?![]()
wiesz dla sportu zawsze można, tylko poskładać potem trzeba porządnieN2O pisze:Najlepiej jakby była metalowo-gumowa. A i wbrew radom tasiemca nie dotykaj panewek jeśli nic się nie dzieje. Dokręcać zgodnie ze specyfikacją.
ok,Colicab pisze:nie drutuje aut na sprzedaz, nie plakuje i nie sprzedaje ze swiecaca rezerwaLR_Olek pisze:Colicab pisze: przeciez go sprzedajesz,to po co naprawiasz?![]()
Rownie dobrze moglem nie robic przegladu, bo sprzedaje
kto mi kupi bez gazu?LR_Olek pisze: ok,![]()
to kup nowe mteki bfgoodrich, zaloz zawieche old man emu, wywal instalacje gazowa, wywal te zderzaczki...
aha i jeszcze w sumie zrob kapitalke silnika ,to sie mozeskusze za wywolawcza
Colicab pisze:kto mi kupi bez gazu?LR_Olek pisze: ok,![]()
to kup nowe mteki bfgoodrich, zaloz zawieche old man emu, wywal instalacje gazowa, wywal te zderzaczki...
aha i jeszcze w sumie zrob kapitalke silnika ,to sie mozeskusze za wywolawcza![]()
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości