Strona 1 z 1

Problem z odpalaniem na ciepło

: pt gru 25, 2009 2:39 am
autor: jacekwr
Szanowna Lożo Szyderców,

Czy ktoś miał taki przypadek (albo ma jakiegoś pomysła) co to może być:
Cyseta, na zimno, po paru dniach postoju przy -15 pali na dotyk (znaczy się aku OK). A jak jest rozgrzana to w 30% przypadków zachowuje się jakby aku padło - ledwo kręci, problem z odpaleniem. Po zakręceniu kilka razy i odczekaniu kilku chwil pali. Wyłączenie wszystkich odbiorników prunda (radio, wentylator) trochę pomaga.

Podejrzenie padło na brak masy i innego prunda, po dołożeniu dodatkowej masy i sterowania plusem przez dodatkowy przekaźnik efekt ten sam (tzn. zdecydowanie lepiej zaczął kręcić na zimno... :)21 ).

Rozrusznik? [wyglada na dobry, ale...]
?
Nie mam pomysłów... co gorsza elektryk tyż nie... :)9
Problem spotęgował się od czasu przepłukania chłodnicy, intercoolera, i uszczelnienia dolotu powietrza do intercoolera (@jpi - mówiłeś coś o najbardziej kopcącej dyskotece na BLRMie - już wiadomo dlaczego... :)21 )

Re: Problem z odpalaniem na ciepło

: pt gru 25, 2009 8:03 am
autor: kapec
Ja kiedys mialem podobny objaw ale w innym aucie, winny byl rozrusznik. Oddalem do regeneracji i problem minal.

Re: Problem z odpalaniem na ciepło

: pt gru 25, 2009 6:43 pm
autor: LR_Olek
jacekwr pisze:Szanowna Lożo Szyderców,

Czy ktoś miał taki przypadek (albo ma jakiegoś pomysła) co to może być:
Cyseta, na zimno, po paru dniach postoju przy -15 pali na dotyk (znaczy się aku OK). A jak jest rozgrzana to w 30% przypadków zachowuje się jakby aku padło - ledwo kręci, problem z odpaleniem. Po zakręceniu kilka razy i odczekaniu kilku chwil pali. Wyłączenie wszystkich odbiorników prunda (radio, wentylator) trochę pomaga.

Podejrzenie padło na brak masy i innego prunda, po dołożeniu dodatkowej masy i sterowania plusem przez dodatkowy przekaźnik efekt ten sam (tzn. zdecydowanie lepiej zaczął kręcić na zimno... :)21 ).

Rozrusznik? [wyglada na dobry, ale...]
?
Nie mam pomysłów... co gorsza elektryk tyż nie... :)9
Problem spotęgował się od czasu przepłukania chłodnicy, intercoolera, i uszczelnienia dolotu powietrza do intercoolera (@jpi - mówiłeś coś o najbardziej kopcącej dyskotece na BLRMie - już wiadomo dlaczego... :)21 )
wyjmij rozrusznik
zawiez do regenaratorni
na wjedzie do gdanska po prawej przed wiaduktem a za rafineria jest regeneratornia
zregeneruj
zamontuj
ciesz sie sprawnym rozruchem