
czy też coś niesympatycznego spotkało element nr 41 - na obrazku nr 2 ?

jakby się panom mechanikom chciało odpowiedzieć na te pytania, to byłoby miło

Moderator: Jerry
ten nr 7 ? bo se przeanalizowałem rysuneksbielak pisze:a nie lepiej wlyz pod afto odkręcić srubunek na elemencie nr 1 wyciągnąć na powierzchnie i pomacaćhę
toż to ze 20 minut roboty
oki dzieks se powalcze jutrodikson17 pisze:rozrec jedynke i przeczysc drobnym papierem 4, jak bedzie syf w srodku wymien 3, zanim to zrobisz odlacz 38, i sprawdz recznie jak chodzi 4, uzyj mlotka zeby wbic low i srubokretem odepchniesz na high, ja bym przesmarowal tak czy siak 37,38 40,41. jak juz zdejmiesz 1 to sprawdz srubokretem jak dziala 20, ktora wchodzi w 19, jak kapa to daj znac,
zatarło się dzień po, i to własnie mnie niepokoi, psiokryncsbielak pisze:a zatarło się od nieużywania
a teraz popsikaj konkretnym smarem - bo po wd-40 za chwile Ci się zatrze na amensbb pisze:jaki tam psuja jak sam naprawiłem własnie
jak zobaczyłem jakie tam jest dojście...
konsultacja u frącka uświadomiła mi, ze jednak trzebaby zwalic reduktor
to se odpuściłem i jedyne co mogłem zrobic to popsikać wd40
i zadziałało![]()
tez mi się nie chciało wierzyć że w 2 dni się popsuje
dzieki wszystkim za podpowiedzi ale ja jako wybitny jebaka w temacie naprawy samochodów, po przeanalizowaniu wszystkiego jednak sam bym i tak nie gmerał
ale działa i oki
też se o tym pomyślałem ale nie kce mi się znowu tam włazićJarekK pisze: a teraz popsikaj konkretnym smarem - bo po wd-40 za chwile Ci się zatrze na amen
za, nie dotarłem, przed, sie jakoś udałodikson17 pisze:wd40 niszczy oringi, takze nie sikaj za bardzo na walek z 1, z reszta na pewno jest dobry z tego co opisales
niezły link ale to dwuseta jest a umnie letko inaczej
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość