Po co w RRC idzie podciśnienie do nagrzewnicy przez taką gulę jeszcze plastikową?
I skąd wziąść je jak teraz mam gaźnik?
(mam 3 wyjścia - jedno jest do serwo hamulca, drugie jest to rozdzielacza, a trzecie chciałem zostawić do blokad, moge któreś rozgałęzić ale nie wiem czy tak można i które?)
RRC - podciśnienie do nagrzewnicy
Moderator: Jerry
- petercapri
- Posty: 629
- Rejestracja: wt wrz 28, 2004 7:37 pm
- Lokalizacja: Poznań
Re: RRC - podciśnienie do nagrzewnicy
Gdzie??MichalM pisze:Po co w RRC idzie podciśnienie do nagrzewnicy
Podcisnienie zawsze sie bierze z kolektora ssacegoI skąd wziąść je jak teraz mam gaźnik?
Rozgalezic mozesz kazde podcisnienie.(mam 3 wyjścia - jedno jest do serwo hamulca, drugie jest to rozdzielacza, a trzecie chciałem zostawić do blokad, moge któreś rozgałęzić ale nie wiem czy tak można i które?)
To do rozdzielacza to nie podcisnienie z kolektora tylko znad przepustnicy - to zostaw w spokoju.
Re: RRC - podciśnienie do nagrzewnicy
w dyskotece v8 podciśnieniem sterowało się otwieranie i zamykanie obiegu wewnętrznego wentylacji - właśnie poprzez taki śmiszny "akumulator" podciśnienia ....
Re: RRC - podciśnienie do nagrzewnicy
tak samo jest w RRC przy nagrzewnicy(obudowie wentylatora)TadeuszK pisze:w dyskotece v8 podciśnieniem sterowało się otwieranie i zamykanie obiegu wewnętrznego wentylacji - właśnie poprzez taki śmiszny "akumulator" podciśnienia ....
Range Rover Classic 91' 3,9l
+2"Scorpion Racing, 235/85/R16 BFG AT
+2"Scorpion Racing, 235/85/R16 BFG AT
- petercapri
- Posty: 629
- Rejestracja: wt wrz 28, 2004 7:37 pm
- Lokalizacja: Poznań
Re: RRC - podciśnienie do nagrzewnicy
A, to ciekawe. Nie wiedzialem.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość