Swap 300 w Td5

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
standerus
 
 
Posty: 946
Rejestracja: czw mar 31, 2005 8:13 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Swap 300 w Td5

Post autor: standerus » śr cze 30, 2010 3:09 pm

W defie.
Da się (wiem że wszystko da się, jedynie kwestia środków).
Dzwoniłem do Czesława, mówił o wymianie chłodnic (choć nie wiem czy interkuler nie będzie robić 300 lepiej?)
Inne łapy do silnika.
Po co to robić - dla mniejszego spalania, większej idioto-odporności, tolerancji na złe paliwo, wodę itd.

Dodatkowo jak słyszałem bak w Td5 jest w innym miejscu, w 300 z boku. Czy da się dorzucić drugi bak z 300 aby wydłużyć ew zasięg? Wymaga to jakiś pomp etc? czy przelewa się grawitacyjnie?
Jak z układem paliwowym, bo chyba jest zupełnie inny? Inna pompa, system powrotu ciepłego paliwa etc?
Jak ze sprzęgłem? Ponoć w Td5 było lepiej, ale nie wiem czy nie jedynie w disco? ten sam zestaw czy wymiana?
Jak ze skrzynią biegów? Ponoć ta sama, z Td5 chyba ulepszona, ale czy z 300 będzie mielić?

Na coś jeszcze trzeba ew zwracać uwagę planując ew zmotę?

A Td5 to taka dyskoteka, porastająca trawa by wciągneła była.
Od kiedy biorę prozac świat jest piękny
'94 Defender 90SW 300tdi, dużo do zrobienia

Awatar użytkownika
moto
Posty: 508
Rejestracja: pn wrz 19, 2005 10:15 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Swap 300 w Td5

Post autor: moto » śr cze 30, 2010 3:15 pm

idź dalej, kup nowe 2.8 , potem mi opowiesz jak robi z manualem w perspektywie 100kkm ...i wtedy ja zakupie :)21
Seria IIA '62, Seria III 109 FFR ,Disco , def 110 SW
M-72 MW-750

Awatar użytkownika
standerus
 
 
Posty: 946
Rejestracja: czw mar 31, 2005 8:13 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: Swap 300 w Td5

Post autor: standerus » śr cze 30, 2010 3:34 pm

Dorzuć mi jeszcze różnicę ceny między używanym 300tdi a nowym 2,8 i obiecuję przeprowadzić osobiście taki test i updateować Ciebie o progresie :lol:
Od kiedy biorę prozac świat jest piękny
'94 Defender 90SW 300tdi, dużo do zrobienia

Awatar użytkownika
brodafidela
 
 
Posty: 8529
Rejestracja: czw cze 05, 2008 2:22 pm
Lokalizacja: kraków

Re: Swap 300 w Td5

Post autor: brodafidela » śr cze 30, 2010 3:43 pm

Nie za słabe to do DII ? "Prentki" dyliżansik ? :)21
II TD5, LK (10,2): „Tak więc ten, któremu się wydaje, że stoi, niech uważa, aby nie upadł”.

Awatar użytkownika
standerus
 
 
Posty: 946
Rejestracja: czw mar 31, 2005 8:13 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: Swap 300 w Td5

Post autor: standerus » śr cze 30, 2010 3:48 pm

le ooo so chodzi :o
300 (lub jak kolega ufunduje 2,8) do krótkiego defa co miał Td5, Td5 z defa do disko2, z jego komputerem i ustawione na 130ileś kucy nie 122.
Wilk syty, disco jeździ
Od kiedy biorę prozac świat jest piękny
'94 Defender 90SW 300tdi, dużo do zrobienia

Awatar użytkownika
standerus
 
 
Posty: 946
Rejestracja: czw mar 31, 2005 8:13 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: Swap 300 w Td5

Post autor: standerus » śr cze 30, 2010 3:56 pm

One more kłeszczyn - turbo od Td5 robi z 300?
:lol:
Od kiedy biorę prozac świat jest piękny
'94 Defender 90SW 300tdi, dużo do zrobienia

jacek_36
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 5
Rejestracja: czw cze 24, 2010 9:49 am

Re: Swap 300 w Td5

Post autor: jacek_36 » czw lip 01, 2010 12:13 pm

standerus pisze:One more kłeszczyn - turbo od Td5 robi z 300?
:lol:
w zasadzie nie bo w Td5 wastgate sterowany jest z komputera
i odwrotnie też nie bo przy zbyt wysokim ciśnieniu doładowania komputer odcina wtrysk (znaczy w Td5 z D2)

Mick
Posty: 503
Rejestracja: ndz wrz 27, 2009 8:33 pm
Lokalizacja: Swansea/Wales

Re: Swap 300 w Td5

Post autor: Mick » czw lip 01, 2010 6:34 pm

jacek_36 pisze: w zasadzie nie bo w Td5 wastgate sterowany jest z komputera
Nie w kazdym silniku :)21
Ktos na wyspach juz "wczarowal" turbine z td5 do 300. Generalnie duzo zabawy z obudowa po stronie niskiego cisnienia :wink:

Awatar użytkownika
standerus
 
 
Posty: 946
Rejestracja: czw mar 31, 2005 8:13 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: Swap 300 w Td5

Post autor: standerus » czw lip 01, 2010 8:17 pm

Temat się wyjaśnił, poszukałem po brytyjskich forach.
Generalnie zgadzają się z Czesławem - a na siusiak taki pomnik :lol:
Ilość dinksów do ogarnięcia ogólnie przekracza logikę takiego projektu, i jak już sadzić to 2,8 only :)15
Ale jeszcze coś wyczytałem - że ponoć w disco Td5 dość często pada 1 garnek, i ze są na to sety naprawcze?? Ogólnie to radzą wymienić tłok i pierścienie i nie ściemniać że coś jest wypukane - ma pomóc :)9
Od kiedy biorę prozac świat jest piękny
'94 Defender 90SW 300tdi, dużo do zrobienia

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: Swap 300 w Td5

Post autor: czesław&jarząbek » czw lip 01, 2010 8:35 pm

set naprawczy na jeden cylinder to wiesz...se możesz...w motorowerze ogar albo jawce pancerce...
#noichuj

Awatar użytkownika
standerus
 
 
Posty: 946
Rejestracja: czw mar 31, 2005 8:13 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: Swap 300 w Td5

Post autor: standerus » czw lip 01, 2010 9:06 pm

ok, to jak podejść do tematu?
Wymieniać cały motór?
Od kiedy biorę prozac świat jest piękny
'94 Defender 90SW 300tdi, dużo do zrobienia

Awatar użytkownika
sbielak
 
 
Posty: 858
Rejestracja: pn sie 11, 2008 6:28 pm
Lokalizacja: kraków

Re: Swap 300 w Td5

Post autor: sbielak » czw lip 01, 2010 9:15 pm

kup se tłoki , a blok zawiez do tulejowania
SALLDVAF8VA98:)
a dupa tam ....

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: Swap 300 w Td5

Post autor: czesław&jarząbek » czw lip 01, 2010 9:52 pm

wymienić, sprzedać, zapomnieć.
#noichuj

Awatar użytkownika
standerus
 
 
Posty: 946
Rejestracja: czw mar 31, 2005 8:13 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: Swap 300 w Td5

Post autor: standerus » czw lip 01, 2010 10:12 pm

Dobra idea :lol:
Od kiedy biorę prozac świat jest piękny
'94 Defender 90SW 300tdi, dużo do zrobienia

Awatar użytkownika
majch
Posty: 388
Rejestracja: wt maja 17, 2005 9:22 am
Lokalizacja: 100lica

Re: Swap 300 w Td5

Post autor: majch » pt lip 02, 2010 2:52 pm

Nie zaczynaj kombinować ze swapami, setami naprawczymi i magią voodoo. To się zawsze tak samo kończy. Miałeś pecha, dopadła Cię awaria, znalazłeś się w dupie więc wyłaź z niej najkrótszą drogą. Jak zaczniesz kombinować to będzie drożej.
A i tak wszystko to ch*j w porównaniu z prędkością światła...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość