o paliwie i polskiej uprzejmosci

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

herflikd

o paliwie i polskiej uprzejmosci

Post autor: herflikd » wt lip 06, 2010 10:12 am

Witam...
chcialbym poruszyc dwa tematy:
1) polskie paliwo: wybralem sie pare dni temu do kraju germanow moim renault kangoo 1,5 dci 82 KM :) w Polsze zatankowalem do pelna na neste i pelen optymizmu wyruszylem w trase. przed Dreznem postatowilem dotankowac ponownie do pelna na Aralu. Spalanie w tym momencie wynioslo 6,91 (z klima caly czas wlączoną). We frankfurcie (n. M.) postnowilem zalac ponownie celem sprawdzenia ile tym razem spalil. Jakiez moje zdziwienie bylo gdy spalanie wynioslo ... 5,4... hmm albo polskie paliwo jest takie gowniane albo jazda bez swiatel w Niemczech tak na spalanie wplywa...
2) polska uprzejmosc: wracajac z frankfurtu 40 km przed dreznem samochod odmowil posluszenstwa... :/ jako ze kiepski jestem mechanik postanowilem ze sprobuje zatrzymac jakis polski samochod - moze ktos pomoze. Pewien mieszkaniec okolic Warszawy zatrzymal sie ale o dieslach nic nie wiedzial to nie pomogl. Generalnie co 10 auto na tej autostradzie to polski samochod...nikt oprocz tego Warszawiaka sie nie zatrzymal. A Niemcy z warsztatu sluzyli radą, tłumaczeniem i wozili mnie do banku hotelu i warsztatu swoim prywatnym samochodem.... ale za naprawe wzieli sporo :)))

dziekuje
D2 TD5 Było

Awatar użytkownika
Wiechu

Re: o paliwie i polskiej uprzejmosci

Post autor: Wiechu » wt lip 06, 2010 10:21 am

bo Polacy już wiedzą, że na autostradzie nie wolno się zatrzymywać.
:)21
łoś też człowiek

rafi 109

Post autor: rafi 109 » wt lip 06, 2010 10:27 am

nie pierwszy jesteś który dostrzega różnice między polskim a niemieckim ON,
koledzy laweciarze też twierdzą że niemieckie paliwo jest jakby lepciejsze... :)2
oczywiście - jazda bez świateł też swoje robi, pracujący altek obciąża silnik dodatkowo,