Strona 1 z 1

aku/alternator disco 300tdi

: śr lut 23, 2011 1:16 am
autor: wojtek_Kam
witam!
Problem następujący mnie dopadł : po postoju syfa kilka dni na mrozie odpalił z trudem ale odpalił natomiast kontrolka od ładowania nie znikła (swiatła też jakies takie przygasnięte więc chyba ładowania brak) pogrzał sie chwilę i kontrolka zgasła - ładowanie jest (sprawdzone miernikiem).
Dodam że zdarza się to już którys raz po mocniejszym rozładowaniu aku.
To wina aku (z wyciągarką współpracuje bezproblemowo, prądu nie brakuje) ??
Objaw taki jak by mocno rozładowany aku (optima) nie przyjmował prądu :roll:

Objaw drugi tej samej wycieczki :)21 to problemy z zasilaniem w paliwko tak jak by zamarzło (no ale w końcu odpalił i przejechał z 15km??) odstojnik i filtr sprawdzone!! O co kaman?

Re: aku/alternator disco 300tdi

: śr lut 23, 2011 8:11 am
autor: LR_Olek
nie moge..

nie moge...

nie moge...

niech mi ktos odpowie po co takie pytania zadawac na forum?

przeciez to tak samo jakby zapytac dlaczego zamarzl mi letni plyn do spryskiwacza?


a w ogole,to te problemy z pradem wynikaja z amatorszczyzny obslugujacego pojazd, gdyz wychechla akumulator do cna...i odstawi auto na kilka dni na mrozie.

a w ogole problemy z paliwem wynikaja z amatorszczyzny obslugujacego pojazd, gdyz zamrozi paliwo lub wytraci parafine z oleju napedowego,a pozniej sie dziwi ze ma zatory paliwowe po odstawieniu auta na kilka dni na mrozie

Re: aku/alternator disco 300tdi

: śr lut 23, 2011 11:43 am
autor: wojtek_Kam
Chyba przesadzasz...
Przed odstawieniem aku naładowany mocno po długiej trasie a i akcja nie ładowania od razu tylko po 5 minutach nie zdarzyła mi się nawet po odpalaniu innych trucheł z kabli z zupełnie zdechniętym aku...
Co do paliwa to ewentualnie zamarzło gdzies w przewodach bo odstojnik i filtr ok. Przysniło mi się wczoraj :)21 :)21 że to zatkany odpowietrznik w korku od baku i problemy z zaciągnięciem paliwa - zbadamy zobaczymy :lol:

Re: aku/alternator disco 300tdi

: śr lut 23, 2011 11:48 am
autor: Damian
co to znaczy sprawdzone? filtr założony nowy, a odstojnik dobrze wyczyszczony?
sprawdź jeszcze przewody przelewowe wtrysków