
1.wymienić uszczelkę i zapomnieć?
2.wymienić uszczelkę i pojeździć trochę jak się powtórzy szukać dziury w przewodach?
3.jak powyższe nie dadzą rady wymienić pompę?
4.coś innego.jechać do warsztatu.
no.
Moderator: Jerry
Hmm to masz klopot ale o tym to pewnie sam wieszgruszkin pisze:odpowietrzone. dalej tak samo
nieszczelności brak. przeleciałem cały układ 2 razy. jak co z tymi szczękami z tyłu?jak je regulować? bo piękna pogoda jest i nie wiem czy olać to do po świętach czy poświęcić teraz trochę czasu i zapomniećkpeugeot pisze:wg mnie raczej nieszczelność układu
chyba że z tyłu są szczęki to wtedy najpierw je podregulować
jeden wyjazd w teren może spowodować brak hamulców z tyłu a co za tym idzie objawy jak wyżej
ale stawiam na nieszczelność
przecie to nie ja napisałemgruszkin pisze:priwiet. ... szczęki też chyba były wymieniane niedawno najdalej 2 lata temu. ....
no.
vsgruszkin pisze:chociaż ostatnio dolewałem bo go ubywało
cudagruszkin pisze:nieszczelności brak. przeleciałem cały układ 2 razy
TRAWOLT pisze:vsgruszkin pisze:chociaż ostatnio dolewałem bo go ubywałocudagruszkin pisze:nieszczelności brak. przeleciałem cały układ 2 razy![]()
a nie, cieplej się zrobiło i szybko paruje![]()
ale do zmiany też trza tarczę zdjąćkpeugeot pisze:przy cenach rzędu 150 zł/tarczę toczenie jest chyba bez sensu, więcej pracy kosztuje zdjęcie tarcz z auta
Prosty wniosek - nie korzystaj z auta w niedzielę, tylko we czwartek.w czwartek było wszystko ok, a w niedziele już dupa
Nie chodzi o grubość tarcz.Karson pisze:Jak pedał nie pulsuje, tarcze nie są cienkie
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość