RR Classic - mosty

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
s4e
Posty: 494
Rejestracja: śr wrz 17, 2008 11:28 pm
Lokalizacja: lubelskie

RR Classic - mosty

Post autor: s4e » pt lip 15, 2011 11:12 pm

Mosty w 3,5 V8 tam są takie jak w np disco1? (czyli gównolit) Czy są inne i da się na nich jeździć bez obaw o wybuch półośki, przegubu albo kosza?
sraczyki

Awatar użytkownika
tybero
Posty: 1950
Rejestracja: pn lut 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: brenna

Re: RR Classic - mosty

Post autor: tybero » sob lip 16, 2011 12:32 am

a co to jest dla ciebie disco 1?
bo obawiam sie, ze nie rozrozniasz modeli disco czy ranga, jak i mostow, a byly rozne... no a to elementarna wiedza o lr.
Mistrzow uprasza sie o spokoj

Awatar użytkownika
s4e
Posty: 494
Rejestracja: śr wrz 17, 2008 11:28 pm
Lokalizacja: lubelskie

Re: RR Classic - mosty

Post autor: s4e » sob lip 16, 2011 7:01 am

:o już?

Skoro pytam, to jasne, że nie rozróżniam tych mostów. Ale widzę, że Ty tą tajemną wiedzę posiadasz i pewnie mnie oświecisz. Mosty RR classic 3,5 v8 = mosty lr disco 3,9v8?
sraczyki

Awatar użytkownika
tybero
Posty: 1950
Rejestracja: pn lut 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: brenna

Re: RR Classic - mosty

Post autor: tybero » sob lip 16, 2011 11:23 am

jakie pytanie, taka odpowiedz

bo skad ja mam wiedziec co to disco 1 jest dla ciebie?
czy model 89-94 czy 94-98?
bo oba mialy inne mosty, nawet 4 typy jak dobrze pamietam, bo sam doswiadczylem, a moze i nawet jeszcze wiecej wariacji jest.
Mistrzow uprasza sie o spokoj

Awatar użytkownika
s4e
Posty: 494
Rejestracja: śr wrz 17, 2008 11:28 pm
Lokalizacja: lubelskie

Re: RR Classic - mosty

Post autor: s4e » sob lip 16, 2011 6:09 pm

:)16

Inaczej postawię pytanie.
Mosty w RR classic 3,5v8, są 4 czy 2 satelitowe? Jaka jest ich awaryjność na seryjnych bebechach przy ostrym męczeniu w terenie?
sraczyki

Awatar użytkownika
Jerry
     
     
Posty: 4554
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Józefosław-Piaseczno

Re: RR Classic - mosty

Post autor: Jerry » sob lip 16, 2011 6:24 pm

2 satelitowe.
Odporość ma mocne upalanie słaba.
Disco 300 ES

Awatar użytkownika
s4e
Posty: 494
Rejestracja: śr wrz 17, 2008 11:28 pm
Lokalizacja: lubelskie

Re: RR Classic - mosty

Post autor: s4e » sob lip 16, 2011 6:48 pm

Jerry pisze:2 satelitowe.
Odporość ma mocne upalanie słaba.
O! Widzisz tybero? :)13

Aha. No, czyli dziękuję, dobranoc. :)21
sraczyki

Awatar użytkownika
tybero
Posty: 1950
Rejestracja: pn lut 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: brenna

Re: RR Classic - mosty

Post autor: tybero » sob lip 16, 2011 8:25 pm

pytasz o most czy o dyfer?

bo dyfry owszem wszystkie dwusatelitowe, z wyjatkiem jakiejs tam wersji defa V8 z czterosatelitowymi,
ale dyfer to nie caly most.
w tym przedziale czasowym wystepowaly mosty z roznej wielkosci koronkami, polosiami 10 i 24 frezy, przegubami 23 i 32 frezy od strony polosi, roznymi przegubami, itd. ,bo pewnie jeszcze kilka wariacji jest.

kazda z tych opcji wnosi troche w temacie wytrzymalosci.

wiec sam widziasz, ze zadales pytanie z serii "ktora terenofka lepsza?"
Mistrzow uprasza sie o spokoj

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Re: RR Classic - mosty

Post autor: darkman » śr lip 20, 2011 8:38 am

wersja defa starszego normalna (V8 i dyzel) tylko, że na salisbury (grube półosie.. i o to chodzi) , a satelity i tak zdaje się 2 - średnio to pamiętam); 4 sat są w defach nominalnie dopiero od 2003, wcześniej coś tam się zdarzało jakoś wyjątkowo.
w RRC - 2 sat / standard - jak pisał jerry, słaby - dodam, że w średnim terenie też słaby = cz uważać.
RRC fajne auto i na 2 sat, raczej dziś już do odbudowy i zachowania w fajnym stanie kolekcjonerskim, to właściwie po co Ci s4e te 4 satelity ? Most od D2 sobie zaadaptuj.
Tak bym się nie obruszał znowu bardzo, bo faktycznie satelity to jeno grucha, a nie cały most - mocna półoś, przegub i frez wieloklinu rzutują na wytrzymałość bardziej niż satelity - zatem ? :wink:
Inna sprawa, że mój RRC żadnych problemów z tylnym mostem nie miał. dodam tylko, że był piękny i zielony. teraz jest jeszcze piękniejszy, bo kupił kolega z dobrą ręką do aut i go odrestaurował konkretnie.
pozdro,
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

Awatar użytkownika
s4e
Posty: 494
Rejestracja: śr wrz 17, 2008 11:28 pm
Lokalizacja: lubelskie

Re: RR Classic - mosty

Post autor: s4e » śr lip 20, 2011 9:49 pm

Do autka na rajdowanie :)21 Chyba będę wierny skośnookim jednak w temacie mostów...
sraczyki

Awatar użytkownika
suzus
 
 
Posty: 993
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 6:08 pm

Re: RR Classic - mosty

Post autor: suzus » czw sie 04, 2011 11:03 pm

jakoś nie widziałem w d2 4 satelit
landwarsztat
" i tak warto żyć"

Awatar użytkownika
suzus
 
 
Posty: 993
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 6:08 pm

Re: RR Classic - mosty

Post autor: suzus » czw sie 04, 2011 11:05 pm

ale że co w tojocie j90
niby mocniejsze
nie niemożliwe
malutkie jak w samurajku albo jimnim
landwarsztat
" i tak warto żyć"

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość