RR Classic - mosty
Moderator: Jerry
RR Classic - mosty
Mosty w 3,5 V8 tam są takie jak w np disco1? (czyli gównolit) Czy są inne i da się na nich jeździć bez obaw o wybuch półośki, przegubu albo kosza?
sraczyki
Re: RR Classic - mosty
a co to jest dla ciebie disco 1?
bo obawiam sie, ze nie rozrozniasz modeli disco czy ranga, jak i mostow, a byly rozne... no a to elementarna wiedza o lr.
bo obawiam sie, ze nie rozrozniasz modeli disco czy ranga, jak i mostow, a byly rozne... no a to elementarna wiedza o lr.
Mistrzow uprasza sie o spokoj
Re: RR Classic - mosty

Skoro pytam, to jasne, że nie rozróżniam tych mostów. Ale widzę, że Ty tą tajemną wiedzę posiadasz i pewnie mnie oświecisz. Mosty RR classic 3,5 v8 = mosty lr disco 3,9v8?
sraczyki
Re: RR Classic - mosty
jakie pytanie, taka odpowiedz
bo skad ja mam wiedziec co to disco 1 jest dla ciebie?
czy model 89-94 czy 94-98?
bo oba mialy inne mosty, nawet 4 typy jak dobrze pamietam, bo sam doswiadczylem, a moze i nawet jeszcze wiecej wariacji jest.
bo skad ja mam wiedziec co to disco 1 jest dla ciebie?
czy model 89-94 czy 94-98?
bo oba mialy inne mosty, nawet 4 typy jak dobrze pamietam, bo sam doswiadczylem, a moze i nawet jeszcze wiecej wariacji jest.
Mistrzow uprasza sie o spokoj
Re: RR Classic - mosty

Inaczej postawię pytanie.
Mosty w RR classic 3,5v8, są 4 czy 2 satelitowe? Jaka jest ich awaryjność na seryjnych bebechach przy ostrym męczeniu w terenie?
sraczyki
Re: RR Classic - mosty
O! Widzisz tybero?Jerry pisze:2 satelitowe.
Odporość ma mocne upalanie słaba.

Aha. No, czyli dziękuję, dobranoc.

sraczyki
Re: RR Classic - mosty
pytasz o most czy o dyfer?
bo dyfry owszem wszystkie dwusatelitowe, z wyjatkiem jakiejs tam wersji defa V8 z czterosatelitowymi,
ale dyfer to nie caly most.
w tym przedziale czasowym wystepowaly mosty z roznej wielkosci koronkami, polosiami 10 i 24 frezy, przegubami 23 i 32 frezy od strony polosi, roznymi przegubami, itd. ,bo pewnie jeszcze kilka wariacji jest.
kazda z tych opcji wnosi troche w temacie wytrzymalosci.
wiec sam widziasz, ze zadales pytanie z serii "ktora terenofka lepsza?"
bo dyfry owszem wszystkie dwusatelitowe, z wyjatkiem jakiejs tam wersji defa V8 z czterosatelitowymi,
ale dyfer to nie caly most.
w tym przedziale czasowym wystepowaly mosty z roznej wielkosci koronkami, polosiami 10 i 24 frezy, przegubami 23 i 32 frezy od strony polosi, roznymi przegubami, itd. ,bo pewnie jeszcze kilka wariacji jest.
kazda z tych opcji wnosi troche w temacie wytrzymalosci.
wiec sam widziasz, ze zadales pytanie z serii "ktora terenofka lepsza?"
Mistrzow uprasza sie o spokoj
Re: RR Classic - mosty
wersja defa starszego normalna (V8 i dyzel) tylko, że na salisbury (grube półosie.. i o to chodzi) , a satelity i tak zdaje się 2 - średnio to pamiętam); 4 sat są w defach nominalnie dopiero od 2003, wcześniej coś tam się zdarzało jakoś wyjątkowo.
w RRC - 2 sat / standard - jak pisał jerry, słaby - dodam, że w średnim terenie też słaby = cz uważać.
RRC fajne auto i na 2 sat, raczej dziś już do odbudowy i zachowania w fajnym stanie kolekcjonerskim, to właściwie po co Ci s4e te 4 satelity ? Most od D2 sobie zaadaptuj.
Tak bym się nie obruszał znowu bardzo, bo faktycznie satelity to jeno grucha, a nie cały most - mocna półoś, przegub i frez wieloklinu rzutują na wytrzymałość bardziej niż satelity - zatem ?
Inna sprawa, że mój RRC żadnych problemów z tylnym mostem nie miał. dodam tylko, że był piękny i zielony. teraz jest jeszcze piękniejszy, bo kupił kolega z dobrą ręką do aut i go odrestaurował konkretnie.
pozdro,
w RRC - 2 sat / standard - jak pisał jerry, słaby - dodam, że w średnim terenie też słaby = cz uważać.
RRC fajne auto i na 2 sat, raczej dziś już do odbudowy i zachowania w fajnym stanie kolekcjonerskim, to właściwie po co Ci s4e te 4 satelity ? Most od D2 sobie zaadaptuj.
Tak bym się nie obruszał znowu bardzo, bo faktycznie satelity to jeno grucha, a nie cały most - mocna półoś, przegub i frez wieloklinu rzutują na wytrzymałość bardziej niż satelity - zatem ?

Inna sprawa, że mój RRC żadnych problemów z tylnym mostem nie miał. dodam tylko, że był piękny i zielony. teraz jest jeszcze piękniejszy, bo kupił kolega z dobrą ręką do aut i go odrestaurował konkretnie.
pozdro,
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi
Re: RR Classic - mosty
Do autka na rajdowanie
Chyba będę wierny skośnookim jednak w temacie mostów...

sraczyki
Re: RR Classic - mosty
ale że co w tojocie j90
niby mocniejsze
nie niemożliwe
malutkie jak w samurajku albo jimnim
niby mocniejsze
nie niemożliwe
malutkie jak w samurajku albo jimnim
landwarsztat
" i tak warto żyć"
" i tak warto żyć"
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość