TD4

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

herflikd
Posty: 549
Rejestracja: ndz gru 06, 2009 12:59 pm
Lokalizacja: Grosswallstadt / DE

TD4

Post autor: herflikd » pt sty 06, 2012 7:31 pm

Hej Panowie,
wiecie moze cos o tym motórze? jak toto jeździ? na co zwracać uwaga przy zakupie defektora z tym silnikiem. co się jebie, co jest 'niezajebliwe'. jednym słowe jakieś krótkie acz treściwe podsumowanie ;)

pzdr

P.S.> i co to za 6-biegowa skrzynia jest ??
D2 TD5 Było

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Re: TD4

Post autor: GAZFAN » pt sty 06, 2012 7:35 pm

Mało jestem wiarygodny pewnie ale cóż:
Silnik lubię bardzo. fajnie jeździ, daje radę, dla mnie system antyzdławieniowy jest dobrym rozwiązaniem.
Skrzynia dobrze zestopniowana, te 6 biegów pomaga i ładnie jedzie.

Sam niestety zrobiłem tylko 120 tysi km jednym i drugim teraz mam 25 tysi najechane.... :)21
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

herflikd
Posty: 549
Rejestracja: ndz gru 06, 2009 12:59 pm
Lokalizacja: Grosswallstadt / DE

Re: TD4

Post autor: herflikd » pt sty 06, 2012 7:37 pm

kurde, te, ktore sa w moim zasiegu finansowania maja około 140 tysi najechane. do 120 tysiecy cos sie sra??
Ostatnio zmieniony pt sty 06, 2012 7:54 pm przez herflikd, łącznie zmieniany 1 raz.
D2 TD5 Było

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Re: TD4

Post autor: GAZFAN » pt sty 06, 2012 7:43 pm

W moim pierwszym łacznie do 120 tysi z ważnych rzeczy to sprzęgło się posypało. i raz dyfer ale sam go zwybuchowałem.
i luzy w układzie napędowym trzeba było zrobić... zabieraki, krzyżaki wywalone były.

ale trzeba przyznać że obsługiwał szkolenia, jazdy dziennikarskie, pokazy itp. więc eksploatacja ponadnormatywna.


Kup sote auto a nie superhipertunnigpierd.
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

herflikd
Posty: 549
Rejestracja: ndz gru 06, 2009 12:59 pm
Lokalizacja: Grosswallstadt / DE

Re: TD4

Post autor: herflikd » pt sty 06, 2012 7:47 pm

:)21
D2 TD5 Było

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: TD4

Post autor: czesław&jarząbek » pt sty 06, 2012 7:52 pm

miałem prawie cztery lata, byłem zadowolony.
wady:
to jest land rover :)21
zalety:
to jest land rover :)21

który karwa matoł ten post tak na szerokość rozciągnął bez sensu?
#noichuj

herflikd
Posty: 549
Rejestracja: ndz gru 06, 2009 12:59 pm
Lokalizacja: Grosswallstadt / DE

Re: TD4

Post autor: herflikd » pt sty 06, 2012 7:54 pm

tera lepiej ?? :)21
D2 TD5 Było

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: TD4

Post autor: czesław&jarząbek » pt sty 06, 2012 8:02 pm

ta.
#noichuj

Awatar użytkownika
Jaaareeek !
 
 
Posty: 1070
Rejestracja: ndz wrz 26, 2004 6:41 pm
Lokalizacja: Katowice

Re: TD4

Post autor: Jaaareeek ! » pt sty 06, 2012 9:44 pm

silnik mi się jeszcze nie z.j.ebał. :)2
tylko :wink:

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: TD4

Post autor: czesław&jarząbek » pt sty 06, 2012 10:17 pm

szybko odpukaj.
szybko.

:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
QL
Posty: 718
Rejestracja: pt kwie 28, 2006 8:42 am
Lokalizacja: slask/beskidy

Re: TD4

Post autor: QL » pt sty 06, 2012 10:57 pm

herflikd pisze: wiecie moze cos o tym motórze? jak toto jeździ?

Nie znam takiego motóra :)21 nie pomogę, sorrrryyy.
Praca na warsztacie jest zdrowa. Spaceruje się w poszukiwaniu narzędzi które przed chwilą tu były...

Awatar użytkownika
rafał29
 
 
Posty: 4849
Rejestracja: śr cze 30, 2004 11:33 am
Lokalizacja: beskidy

Re: TD4

Post autor: rafał29 » pt sty 06, 2012 11:06 pm

sprzegło przy 40 tys , dwa wtryski 10 tys dalej, no ten czujnik od obrotów, w skrzyni dwojke slysze, plus jak to czesław kiedyś napisał - nie trzeba zwlaniac do 40km/h by użyć spryskiwaczy, ciepło, nawet upalnie, szpary gwiżdzą, dyfer tył wyje, generalnie ciągle za drogo jak na wygląd i komfort traktora ale nie zmienie na inne.

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Re: TD4

Post autor: GAZFAN » pt sty 06, 2012 11:16 pm

Ja tak sobie myślę że cenę trzeba by podzielić przez lata użytkowania
:)21
Niemniej wydaje mi się że dużo nim jeżdżę... robię jakieś 50-60 tysi rocznie więc jakoś tam mógłbym go ocenić.
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

herflikd
Posty: 549
Rejestracja: ndz gru 06, 2009 12:59 pm
Lokalizacja: Grosswallstadt / DE

Re: TD4

Post autor: herflikd » pt sty 06, 2012 11:17 pm

urwa, brzmi uroczo :D na niemieckim forum rządzą wymiany misek olejowych :)9 sprzegiel, pompy vakuum, dyfer
D2 TD5 Było

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Re: TD4

Post autor: GAZFAN » pt sty 06, 2012 11:23 pm

To tak:
1. w pierwszych Defach był problem z miską olejową... bo przy obciążeniu przedni wał się z nią stykał wnikając w jej przestrzeń. Dla nich była akcja serwisowa wymiany. W kolejnych już nie ma problemu.
2. Sprzęgło u mnie umarło koło 80 tysi. wymienione na gwarancji.
3. Pompa vaku ciekła w pierwszych produktach.. rozwiązane i nie cieknie w następnych.
4. Dyfer... cóż... umiera przy ostrym użyciu.. sam zmieliłem jeden.. ale to moja głupota i napierdala.. była. a tak żył.
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

Grabo
Posty: 1977
Rejestracja: czw gru 25, 2003 10:57 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: TD4

Post autor: Grabo » pt sty 06, 2012 11:30 pm

GAZFAN pisze:To tak:
1. w pierwszych Defach był problem z miską olejową... bo przy obciążeniu przedni wał się z nią stykał wnikając w jej przestrzeń. Dla nich była akcja serwisowa wymiany. W kolejnych już nie ma problemu.
Zawsze mnie ciekawiło, jak to jest że nie przewidziano wystąpienia takiej kolizji :-?

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Re: TD4

Post autor: GAZFAN » pt sty 06, 2012 11:35 pm

Mnie też.. ale faktycznie tak było.
Wyszło w wojsku angielskim... bo się działo tak właśnie.
Z resztą kolega suzus, kiedyś na pucharze polski też takiej integracji wałowo-miskowej dokonał. :)21
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

herflikd
Posty: 549
Rejestracja: ndz gru 06, 2009 12:59 pm
Lokalizacja: Grosswallstadt / DE

Re: TD4

Post autor: herflikd » pt sty 06, 2012 11:38 pm

czyli raczej przy zakupie uzywanego problem z miska wystapic nie powinien. posluchac czy dyfry nie wyja, czy pompa podcisnienia szczelna...a co z tym odpowietrzeniem zbiornika paliwa?? jak z systemem paliwowym ??
D2 TD5 Było

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Re: TD4

Post autor: GAZFAN » pt sty 06, 2012 11:41 pm

Żyje ten układ.
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

Awatar użytkownika
rafał29
 
 
Posty: 4849
Rejestracja: śr cze 30, 2004 11:33 am
Lokalizacja: beskidy

Re: TD4

Post autor: rafał29 » sob sty 07, 2012 9:38 am

no tak zapomniałem - pompa vaku tez wymieniona ,

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: TD4

Post autor: czesław&jarząbek » sob sty 07, 2012 11:55 am

nie wiem co wy z tymi sprzęgłami robicie...

mnie się nic nie działo.

aczkolwiek nowoposiadacz po dwóch tygodniach utopił auto w jakimś żomplu i sprzegło skatował.

pompa próżniowa też mi nie wybuchła. ani pompa wysokiego ciśnienia.
wył tylny dyfer-wymieniony na gwarancji.
ciekła przekładnia kierownicza-wymieniona na gwarancji.
sterownik klimatyzacji-wymieniony na gwarancji.
dwa krzyżaki, uszczelnaicz kuli, gumy trójkątne, gumy stabilizatorów, gumy amortyzatorów-też gwarancja.
odrzucili mi jedynie amortyzatory ale to bardziej dlatego, że serwis je dupowato opisał, w sposób nie trzymający się kupy co pewnikiem zostało wyłapane.
#noichuj

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Re: TD4

Post autor: GAZFAN » sob sty 07, 2012 11:58 am

czesław&jarząbek pisze: odrzucili mi jedynie amortyzatory ale to bardziej dlatego, że serwis je dupowato opisał, w sposób nie trzymający się kupy co pewnikiem zostało wyłapane.
Dokładnie.. i wałek na zdjęciach zrobili :)21
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: TD4

Post autor: czesław&jarząbek » sob sty 07, 2012 12:01 pm

czy wałek to nie wiem bo zdjęć nie widziałem.

opisały barany, że ciekną. a one wcale nie ciekły tylko stukały i zanikło tłumienie. zaszkodziło im 35stopni mrozu poprzedniej zimy-zamarzły i już nic nie było jak dawniej.
#noichuj

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Re: TD4

Post autor: GAZFAN » sob sty 07, 2012 12:01 pm

Taka zima... :)21
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: TD4

Post autor: czesław&jarząbek » sob sty 07, 2012 12:21 pm

noo...

co ciekawe znacznie starsze, także genuinowe amortyzatory w dyskotece nie zamarzły wtedy i jeszcze długo miały się świetnie.
#noichuj

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość