





Pozdrawiam i czekam na sugestie
Moderator: Jerry
ideał wyprawowyHDjOk pisze:Witam.Mam na oku zadbanego Defendera z UK ale LHD za male pieniadze.Wersja Td5.Auto ma byc wyprawowe ale chce kola 35 " i mocniejszy silnik , myslalem nad : mosty patrole + reduktor z skrzynia z Hdj80
Koro pisze:eeee... defender to wogule słaby na wyprawy jest ( małe silniki słabe mosty opona 32cale... wjeje i jest niewygodny) - mysle że anglia nie jest już kolonialna własnie przez defendery![]()
Szukaj Patrola i wsadzaj V8 6.5L - to jest wyprawówka![]()
w defenderze bedzie Ci źle. I defenderowi z tobą też.
Dokładnie.Większa dzielność i możliwości terenowe 110-tki a co za tym idzie bezstresowość i komfort kierownika.GAZFAN pisze:Po co Ci 35" na wyprawę? do podróżowania?
Szukam rozwiązania co będzie ładnie współgrać z dużymi kołami ,masą uzbrojonego defa i większą mocą silniczkaJerry pisze:I te mosty i reduktor?
Chciałbym się zbliżyć do ideału właśnie w DefieDamian pisze:ideał wyprawowyHDjOk pisze:Witam.Mam na oku zadbanego Defendera z UK ale LHD za male pieniadze.Wersja Td5.Auto ma byc wyprawowe ale chce kola 35 " i mocniejszy silnik , myslalem nad : mosty patrole + reduktor z skrzynia z Hdj80
Stąd ten wątek co byśmy się lepiej z Defem polubili .Patrol 6,5 nie wątpliwie dzielny,mocny ale chcę Defa hehe.Koro pisze:eeee... defender to wogule słaby na wyprawy jest ( małe silniki słabe mosty opona 32cale... wjeje i jest niewygodny) - mysle że anglia nie jest już kolonialna własnie przez defendery![]()
Szukaj Patrola i wsadzaj V8 6.5L - to jest wyprawówka![]()
w defenderze bedzie Ci źle. I defenderowi z tobą też.
Właśnie dla mnie buda jest chyba największym atutem.alfik pisze:Jeśli się zmieni silnik, reduktor i mosty to z LR zostaje buda - a ta nie jest udana, chyba bym wolał nadwozie z Wołgi kombi. Mało szczelna, mała szansa na klimę, specyficzna ergonomia...
Po to sąWojtek_W pisze:Niech robi. Trzeba realizowac marzenia.
GAZFAN pisze:Postaram się jasno:
Odpuść sobie.
Proszę.
to jaka jest recepta na 110 tkęWąż pisze:ja też radzę spasowć,
jechałeś ty kiedyś 110tką?
na większy dystansie?
Jak dobrze zmulisz tedepiątkę, nie wymienisz filtra, zalejesz byle badziew i obłożysz go ołowiem to może będzie równie dobry i mocny co 4.2HDjOk pisze:A silnik moze jakis inny pasuje,co by byl rownie dobry i mocny co 4.2
Zostawić jak jestHDjOk pisze:
to jaka jest recepta na 110 tkę
hmm chyba o innym 4.2 mówimyGalik pisze:Jak dobrze zmulisz tedepiątkę, nie wymienisz filtra, zalejesz byle badziew i obłożysz go ołowiem to może będzie równie dobry i mocny co 4.2HDjOk pisze:A silnik moze jakis inny pasuje,co by byl rownie dobry i mocny co 4.2
dokładnie im bliżej fabryki tym lepiej się zachowujeadas bombowiec pisze:Zostawić jak jestHDjOk pisze:
to jaka jest recepta na 110 tkę
Rozsądek.HDjOk pisze: to jaka jest recepta na 110 tkę
adas bombowiec pisze:Zostawić jak jestHDjOk pisze:
to jaka jest recepta na 110 tkę
Kolego byłęm i niestety nie z staruszkiem.Damian pisze:ja pierdlll
kolego, byłeś na jakiejś wyprawie (albo czy tata był)?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości