Mam pytanko odnośnie wymiany silnika w DII. Znajomy wystawił do sprzedania swoje Disko , ale że zona załatwił mu silnik (bo ostania się dotykała do auta to na nią padło

Moderator: Jerry
A to nie bedzie przeróbka z muła na ober-muła ?amster123 pisze:W sumie ciekawa opcja. Niedługo skończą się budy DI, a zostaną dobre silniki. Takie DII na sprężynach, mosty od DII, silnik od DI - ciekawa sprawa. Jakby nie było Defy jeżdżą i z TD5 i 300 pod maską.
Ciekawe co na to lr-owi szpece.
No własnie...Mroczny pisze:td5 to bardzo fajny silnik - zamienianie go na cokolwiek uważam za bezsens zupełny
Coś być musi, angole jak robią sobie jakąś karawane do bujania się po horyzonty, prawie zawsze biorą jak najświeższą budę i wciskają tam - w opcji low budget 200 lub 300, albo w opcji wypas - 2.8 TGV.brodafidela pisze:No własnie...Mroczny pisze:td5 to bardzo fajny silnik - zamienianie go na cokolwiek uważam za bezsens zupełny
Czemu TD5 - jest niby taki c.ujowy ?
GAZFAN pisze:No chyba że
Bo koszt znacznie niższy powinien być...
Albo mogło być inaczej... dajmy cenę zaporową byle się za to nie brać.
A jak klient powie, że 20 000 ok to będziem balować
Temu http://forum4x4.pl/viewtopic.php?f=8&t=92135brodafidela pisze: No własnie...
Czemu TD5 - jest niby taki c.ujowy ?
ja mam manual... a w 300 elektronika już jest i tez sie lubi zjebać...amster123 pisze:Temu http://forum4x4.pl/viewtopic.php?f=8&t=92135brodafidela pisze: No własnie...
Czemu TD5 - jest niby taki c.ujowy ?
Ogarnij to dajmy na to w Albanii, a 300-ta się doturla do domu nawet mocno uszkodzona.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości