odkręciłem wał i teraz mam pod górkę bo żeby wymienić zimering trzeba zbić flanszę do której się dokręca przedni wał a ona za CHRL nie chce zejść


czy jest jakiś patent na zbicie tej flanszy

Moderator: Jerry
No myślałem że zbija się flanszę i wyrywa uszczelnienie i zakłada nowe, tak jest w większości terenówek, ale bite było dość mocno i jedna osobą która ma schemat budowy reduktora stwierdziła że jest w środku zeger i trzeba rozpruwać reduktor, przeraża mnie ta robota ale wolę się upewnićgri74 pisze:a jak myślisz ... ?
uszczelnienia nie są wieczne i konstruktor przewidział ich wymianę
ona już płaczę, może zacząć ryczećSalata123 pisze:Lepiej flanszy nie bić bo będzie ją bolało i będzie płakać.
SzczesnyLR pisze:To jest błąd w instrukcji , zabezpieczenie jest za łożyskiem .
Trzeba rozebrać reduktor ,w środku zdemontować pompę oleju właśnie na tym wałku i pierścień zabezpieczający .
Pierścień powinien być nowy ! tzn. jednorazowy
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości