Strona 1 z 2
Mosty patrolowskie
: wt paź 16, 2012 7:41 pm
autor: krystian2791
Witam
Chciałbym sie dowiedziec z jakimi przerobkami wiaze sie włozenie mostow patrola do Range classic??Słyszałem ze np do wranglera jest problem z reduktorem ze trzeba go odwrócić czy cos takiego ...
Re: Mosty patrolowskie
: wt paź 16, 2012 8:24 pm
autor: Salata123
Przeróbkami będzie się martwił ten kto będzie to szczepił. Ty tego nie będziesz robił więc nie zawracaj sobie głowy takimi informacjami.
Re: Mosty patrolowskie
: wt paź 16, 2012 8:53 pm
autor: krzysztof-scibior
nie lepiej kupić całego patrola i jeździć?
Re: Mosty patrolowskie
: wt paź 16, 2012 9:15 pm
autor: jpi
wyjścia wałów są w innych miejscach
inne mocowania
do ogarnięcia prze fachowy zakład bez problemów większych
Re: Mosty patrolowskie
: czw paź 18, 2012 6:26 am
autor: art74
Oprócz zmiany mocowań radiusów [ A-ramy ] sprężyn, amorów trza drążki jeszcze przerobić + przewody hamulcowe dostosować + przełożenia dobrać odpowiednio + wały przerobić + dostosować lift lub budę do rozstawu kół co by nie tarło itd itp. No!

Re: Mosty patrolowskie
: czw paź 18, 2012 9:23 pm
autor: LR_Olek
krystian2791 pisze:Witam
Chciałbym sie dowiedziec z jakimi przerobkami wiaze sie włozenie mostow patrola do Range classic??Słyszałem ze np do wranglera jest problem z reduktorem ze trzeba go odwrócić czy cos takiego ...
a po co?
Re: Mosty patrolowskie
: czw paź 18, 2012 11:18 pm
autor: Kabal
LR_Olek pisze:krystian2791 pisze:Witam
Chciałbym sie dowiedziec z jakimi przerobkami wiaze sie włozenie mostow patrola do Range classic??Słyszałem ze np do wranglera jest problem z reduktorem ze trzeba go odwrócić czy cos takiego ...
a po co?
To elementarne:
krystian2791 pisze:Witam
Chciałbym sie dowiedziec...

Re: Mosty patrolowskie
: pt paź 19, 2012 1:43 pm
autor: krystian2791
LR_Olek pisze:krystian2791 pisze:Witam
Chciałbym sie dowiedziec z jakimi przerobkami wiaze sie włozenie mostow patrola do Range classic??Słyszałem ze np do wranglera jest problem z reduktorem ze trzeba go odwrócić czy cos takiego ...
a po co?
Jak po co no bo kazdy wie ze mosty range nie naleza do najwytrzymalszych a jezeli range ma jezdzic w terenie opony 35" i silnik 3.9 V8 to jak ma to wytrzymac??
Re: Mosty patrolowskie
: pt paź 19, 2012 8:30 pm
autor: dikson17
bardzo prosto, wsadzasz bebechy Kam
Re: Mosty patrolowskie
: sob paź 20, 2012 6:13 pm
autor: krystian2791
dikson17 pisze:bardzo prosto, wsadzasz bebechy Kam
Jakie bebechy

Re: Mosty patrolowskie
: sob paź 20, 2012 6:15 pm
autor: Damian
trzustke i jelito grube

Re: Mosty patrolowskie
: sob paź 20, 2012 8:31 pm
autor: Igor V8
Damian pisze:trzustke i jelito grube

Dlaczego jesteś nie miły ... stara Ci nie daje czy co !?

Re: Mosty patrolowskie
: pn paź 22, 2012 8:25 am
autor: Karson
dikson17 pisze:bardzo prosto, wsadzasz bebechy Kam
i myślisz, że wytrzymają?

Re: Mosty patrolowskie
: pn paź 22, 2012 2:46 pm
autor: dikson17
Karson pisze:dikson17 pisze:bardzo prosto, wsadzasz bebechy Kam
i myślisz, że wytrzymają?

nie ma to jak wolwo 303 czy unimog,
btw urwaliscie cos w swojej zmocie w mostach?
Re: Mosty patrolowskie
: pn paź 22, 2012 5:01 pm
autor: Karson
przede wszystkim wałek i talerz KAM-a

Re: Mosty patrolowskie
: pn paź 22, 2012 8:56 pm
autor: Flor
oraz trzy przeguby HD Aschrofta
Karson pisze:przede wszystkim wałek i talerz KAM-a

i to też trzykrotnie

ale jak to się mówi ; do trzech razy sztuka

Re: Mosty patrolowskie
: wt paź 23, 2012 1:16 pm
autor: dikson17
dramat, dosraliscie na gwarancji nowy? myslicie o jakiejs innej opcji?
Re: Mosty patrolowskie
: wt paź 23, 2012 2:05 pm
autor: Karson
jeden importer uznał reklamację, pomógł w dostaniu nowej sztuki (mAutomotive), drugi powiedział, że przegub używany w sporcie nie podlega reklamacji (LandSerwis)

a wiesz, co na stronie ashcrofta napisane jest

co do KAM-a to... na pewno jedna reklamacja jest uznana, druga nie pamiętam, na trzecią czekamy. generalnie.. mosty patrola są lepsze. ale póki co nic nie robimy, jeździmy jak jest i nie przesadzamy z gazem

Re: Mosty patrolowskie
: wt paź 23, 2012 8:23 pm
autor: dikson17
Dzwonilem do Kam kilka dni temu, bo chcialem dostac dystrybucje na irl, nie wiem czy ma to sens, pchac sie w kolejny syf zeby sprzedac kilka sztuk. Moglbys mi podeslac zdjecia, zebym zapytal WTF bezposrednio u zrodla?
Dyfy od p38 I wolfow sa najmocnejsze z lr, ale to wszystko to I tak gietkie I kruche.

Re: Mosty patrolowskie
: wt paź 23, 2012 8:50 pm
autor: Karson
wysłaliśmy bebechy do importera (mAutomotive), celem reklamacji w KAM-ie. nie wiem czy mamy jakieś fotki, poszukam

Re: Mosty patrolowskie
: pt paź 26, 2012 11:12 am
autor: dikson17
rozmawialem z Davem z Kama. bebecyh kama sa na gwarancji,nie ma znaczenia czy sport, czy nie. bardzo rzadko dostaja reklamacje na dyferencjaly.
3 korony i walki to niezly pech (jak wszystko bylo dobrze ustawione). generalnie reklamacja powinna zostac uznana, badz ewentualnie rozpatrzona. nie ma takiej opcji, zeby odeslac kogos z kwitkiem bo sport...
jezeli bys znalazl fotki to by bylo super.
ps wysokosc, luzy i preload mieliscie dobrzena 100%?
Re: Mosty patrolowskie
: wt paź 30, 2012 9:36 pm
autor: krystian2791
A jezeli chodzi o kupno w ogóle ranga w teren to lepszy automat czy manual?
Re: Mosty patrolowskie
: wt paź 30, 2012 9:41 pm
autor: Igor V8
krystian2791 pisze:A jezeli chodzi o kupno w ogóle ranga w teren to lepszy automat czy manual?
Jeżeli RR to tylko ze skrzynią TCI
Re: Mosty patrolowskie
: wt paź 30, 2012 9:56 pm
autor: chera
Igor V8 pisze:krystian2791 pisze:A jezeli chodzi o kupno w ogóle ranga w teren to lepszy automat czy manual?
Jeżeli RR to tylko ze skrzynią TCI
To niby ma być ta reklama podprogowa...?

Re: Mosty patrolowskie
: śr paź 31, 2012 8:14 am
autor: LR_Olek
Igor V8 pisze:krystian2791 pisze:A jezeli chodzi o kupno w ogóle ranga w teren to lepszy automat czy manual?
Jeżeli RR to tylko ze skrzynią TCI
variomatic
