Witam
wiem wiem że wkladam kij w mrowisko ale...
mam zamiar do defendera przeznaczonego tylko do rajdów przeprawowych zamontować jakiś mocniejszy silnik najlepiej V8
i tak pod uwage biore dwa typy
silnik z RR 4,6 wraz ze skrzynią i reduktorem lub silnik z BMW 4,0 V8 wraz ze skrzynią manualną i do tego reduktor robur.
Na tą chwile w defekterze siedzi niezawodna ale slabiutka "300" i mosty Volvo
jak wygląda sytuacja z niezawodnością silnika 4,6 z RR
czy reduktor lub sama przystawka pasują z defendera
generalnie nigdy nie mialem styczności z silnikiem V8 więc wszystkie info będą dla mnie bezcenne
Silnik z RR 4,6 V8 czy od BMW 4,0 V8
Moderator: Jerry
Silnik z RR 4,6 V8 czy od BMW 4,0 V8
Defekter 90 mosty Patrol Worn 8274 i Star
Re: Silnik z RR 4,6 V8 czy od BMW 4,0 V8
Lepiej BMW chyba, przynajmniej tanio kupisz.


Re: Silnik z RR 4,6 V8 czy od BMW 4,0 V8
Szczerze?
Zajeździłem już kilka bemek V8 Największą wadą jest paliwożerność.
Coraz większy jest problem z dostępnością tanich V8. Kilka lat temu słupek można było dostać za 1200zł.
Dzisiaj się cenią, bo jest tego coraz mniej.
Zastanów się nad trzylitrowym dieslem uturbionym lub biturbo.
Bardzo dobre osiągi moment o niebo lepszy niż w benzynie V8
Poczytaj temat o dyzlu w patrolu.... da Ci pewien rys
No i spalanie.....
Zajeździłem już kilka bemek V8 Największą wadą jest paliwożerność.
Coraz większy jest problem z dostępnością tanich V8. Kilka lat temu słupek można było dostać za 1200zł.
Dzisiaj się cenią, bo jest tego coraz mniej.
Zastanów się nad trzylitrowym dieslem uturbionym lub biturbo.
Bardzo dobre osiągi moment o niebo lepszy niż w benzynie V8
Poczytaj temat o dyzlu w patrolu.... da Ci pewien rys
No i spalanie.....
Czysta dusza, silna ręka.
Pamiętaj, żelazo nie klęka!!! V8
Pamiętaj, żelazo nie klęka!!! V8

Re: Silnik z RR 4,6 V8 czy od BMW 4,0 V8
v8 bmw jest dużo ale są i będą w cenie, scena driftingowa ma swoje potrzeby
Na M60 4.0 temat się nie kończy, jest M62 4.4 tyle że skrzynie manualne do tego są drogie. Jaka skrzynia miałaby być z tym spięta?
Jest kilka rzeczy na które trzeba uważać przy tych jednostkach, niektóre rzeczy z osprzętu nie są najtańsze jk np. cewki a jest ich osiem.
4.6 RR ponoć mało przyjemne odklejanie się tulei po przegrzaniu, części i osprzęt z używki raczej mniej dostępne niż z bmw.

Na M60 4.0 temat się nie kończy, jest M62 4.4 tyle że skrzynie manualne do tego są drogie. Jaka skrzynia miałaby być z tym spięta?
Jest kilka rzeczy na które trzeba uważać przy tych jednostkach, niektóre rzeczy z osprzętu nie są najtańsze jk np. cewki a jest ich osiem.
4.6 RR ponoć mało przyjemne odklejanie się tulei po przegrzaniu, części i osprzęt z używki raczej mniej dostępne niż z bmw.
"jestem tu nowy" od 2008 

Re: Silnik z RR 4,6 V8 czy od BMW 4,0 V8
tak sie zastanawiam, czy ktos motoal zmote tylko z gratow lr i ma jakies dosiwadczenia w przeprawach z 3.5 na gazniku?
wszystko co bylo powyzej 3.5 jest na pelnej elektryce wiec na ciezkie warunkli nie wiem czy to dobry pomysl, jakie wy macie doswiaczenia?
wszystko co bylo powyzej 3.5 jest na pelnej elektryce wiec na ciezkie warunkli nie wiem czy to dobry pomysl, jakie wy macie doswiaczenia?

Re: Silnik z RR 4,6 V8 czy od BMW 4,0 V8
ehh ,to wszyscy na efi i megasquircie jada
trafil mi sie weber 500, zobaczymy jak szybko sie zaleje

trafil mi sie weber 500, zobaczymy jak szybko sie zaleje

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości