Witam .
Jeżdżę P38 2,5TDS i jestem bardzo zadowolony, no może prócz pszyśpieszenia.
Tak z mechanikiem zastanawiamy się czy dało by radę włożyć
w niego 3,0 od nowszego modelu silnik rodem z BMW.
Jest ktoś kto się na to porwał.
Pozdrawiam
Damian
P38 Słyszeliście żeby ktoś tam wstawił 3,0 od BMW
Moderator: Jerry
- damian 007
- jestem tu nowy...
- Posty: 49
- Rejestracja: pt gru 09, 2011 5:13 pm
Re: P38 Słyszeliście żeby ktoś tam wstawił 3,0 od BMW
Byli tacy co się na to porywali, ale z różnymi skutkami.


Re: P38 Słyszeliście żeby ktoś tam wstawił 3,0 od BMW
W Patrolu to zaden problem...Koncze kompletowanie wszystkiego do Pumy.P38 szukam dla żony i tam pewnie tez wyladuje ten silnik
Bedzie ryrac 


Gr 850Nm mi sie marzy :)
Re: P38 Słyszeliście żeby ktoś tam wstawił 3,0 od BMW
mozna wstawic 3.0 td6 i 2.7tdv6. musisz tylko troche utopic kasy w elektronike od simteka.
temat przerabiany, spawanie i wkladanie silnika do pikus, problem to becm i ecu.
temat przerabiany, spawanie i wkladanie silnika do pikus, problem to becm i ecu.
Re: P38 Słyszeliście żeby ktoś tam wstawił 3,0 od BMW
Simtek owszem ale do 2.7 TDV6
No chyba ze wrzucisz ,,wyczyszczony,, i przeprogramowany sterownik
a z EWS`em (immo) od TD6 bym sie niemartwil.
Chlopaki od elektroniki w bmw temat dawno maja ogarniety, (w szczegolnosci do swapow M60)
Becm bedzie wysylal sygnały od immo w kosmos a silnik odpali i bez tego. wszycho.
Jedyna mina to generowanie sygnału do becm`a o obrotach silnika i temp....
Mozna by pokusic sie o wrzucenie oryginalnego sterownika od tds`a jako ,,drugi,, tylko po to by czytał impulsy z koła zamachowego i z dodatkowego czujnika temperatury, i przerzucał po szynie do becma.Potrzebujesz sygnał obrotów do easy, klimy its. bedzie mial duzo bledow ale bedzie działać, bedziesz jednak miał wtedy dwa kompy. Jeden do sterowania a drugi do zczytywania impulsow i komunikacji z becm
wszystko mozna ominąć, trzeba tylko chcieć.
Ja o mały włos bym do L322 wsadził S62.
Jaguara AJ34S miałem juz przykreconego do 5hp24
Ale odpuściłem.... potrzebuje auto do jazdy a nie pomnik
No chyba ze wrzucisz ,,wyczyszczony,, i przeprogramowany sterownik
a z EWS`em (immo) od TD6 bym sie niemartwil.
Chlopaki od elektroniki w bmw temat dawno maja ogarniety, (w szczegolnosci do swapow M60)
Becm bedzie wysylal sygnały od immo w kosmos a silnik odpali i bez tego. wszycho.
Jedyna mina to generowanie sygnału do becm`a o obrotach silnika i temp....
Mozna by pokusic sie o wrzucenie oryginalnego sterownika od tds`a jako ,,drugi,, tylko po to by czytał impulsy z koła zamachowego i z dodatkowego czujnika temperatury, i przerzucał po szynie do becma.Potrzebujesz sygnał obrotów do easy, klimy its. bedzie mial duzo bledow ale bedzie działać, bedziesz jednak miał wtedy dwa kompy. Jeden do sterowania a drugi do zczytywania impulsow i komunikacji z becm
wszystko mozna ominąć, trzeba tylko chcieć.
Ja o mały włos bym do L322 wsadził S62.
Jaguara AJ34S miałem juz przykreconego do 5hp24
Ale odpuściłem.... potrzebuje auto do jazdy a nie pomnik
Re: P38 Słyszeliście żeby ktoś tam wstawił 3,0 od BMW
wiem ze jedna stajnia w irl wysylala ecu do simteka i im go przeprogramowali,
odnosnie p38 lubie to auto i jedno chce zostawic w rodzinie, ale na pewno nie z tds. rozwazalem td6. ale nie drutowalbym, wszystko musialo by chodzic. wiem , ze nie bylo lekko. to byl koszmar.
ecm dzialal, ale byl jakis problem komunikacji z automatem, nie wiem czy go rozwiazali
odnosnie p38 lubie to auto i jedno chce zostawic w rodzinie, ale na pewno nie z tds. rozwazalem td6. ale nie drutowalbym, wszystko musialo by chodzic. wiem , ze nie bylo lekko. to byl koszmar.
ecm dzialal, ale byl jakis problem komunikacji z automatem, nie wiem czy go rozwiazali
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości