200 tdi dym z głowicy
: sob cze 22, 2013 9:43 pm
Witam
Mam taką łamigłówkę
Mój silnik dymi z korka wlewu oleju, bagnetu i wszędzie gdzie się da wypycha olej
Zdjąłem pokrywę odpaliłem i okazało się że dymi bardzo mocno w okolicy czwartego cylindra (równomiernie jak lokomotywa)
Po wyjęciu wtryskiwacza w celu sprawdzenia kompresji na czwartym cylindrze okazało się że: kompresja jest, wtryskiwacz działa dobrze.
Bez wtryskiwacza silnik pracuje na trzech cylindrach i nic nie dymi.
Może ktoś ma jakiś typ co to może być: uszczelka, uszczelniacze zaworów?
Musiałem rozebrać to sam bo mechanik jak zobaczył kłęby dymu i cały zalany olejem silnik to nawet ciśnienia nie chciał sprawdzić tylko mówił coś o zakupie nowego silnika, że pewnie licznik przekręcony, że to nie mercedes itp
PS samochód pali na dotyk, przebieg niewielki, na wolnych obrotach nierówno pracuje na wyższych wkręca się normalnie, nie kopci z rury wydechowej, nie zużywa oleju ani płynu chłodzącego
pozdrawiam Bartek
Mam taką łamigłówkę
Mój silnik dymi z korka wlewu oleju, bagnetu i wszędzie gdzie się da wypycha olej
Zdjąłem pokrywę odpaliłem i okazało się że dymi bardzo mocno w okolicy czwartego cylindra (równomiernie jak lokomotywa)
Po wyjęciu wtryskiwacza w celu sprawdzenia kompresji na czwartym cylindrze okazało się że: kompresja jest, wtryskiwacz działa dobrze.
Bez wtryskiwacza silnik pracuje na trzech cylindrach i nic nie dymi.
Może ktoś ma jakiś typ co to może być: uszczelka, uszczelniacze zaworów?
Musiałem rozebrać to sam bo mechanik jak zobaczył kłęby dymu i cały zalany olejem silnik to nawet ciśnienia nie chciał sprawdzić tylko mówił coś o zakupie nowego silnika, że pewnie licznik przekręcony, że to nie mercedes itp
PS samochód pali na dotyk, przebieg niewielki, na wolnych obrotach nierówno pracuje na wyższych wkręca się normalnie, nie kopci z rury wydechowej, nie zużywa oleju ani płynu chłodzącego
pozdrawiam Bartek