Początkujący
Moderator: Marcin-Kraków
Początkujący
Hej,
Dopiero zaczynam zabawę z 4x4 i jestem kompletnie zielony w temacie. Chciałem sie na weekend wybrać w bieszczady pojeździć po jakiś górkach i laskach. Przespać gdzieś w namiocie i przynajmniej powąchać wyprawowy klimat. Czy mógłby mi ktoś polecić jakiś ślad do przejechania okolice, miejscówke na nocleg?
Informacje o tym co zrobić, żeby to było legalne.
Za wszystkie wady z góry dzięki.
Ale najbardziej mi zależy na jakimś śladzie fajnej lekkiej trasy.
Dopiero zaczynam zabawę z 4x4 i jestem kompletnie zielony w temacie. Chciałem sie na weekend wybrać w bieszczady pojeździć po jakiś górkach i laskach. Przespać gdzieś w namiocie i przynajmniej powąchać wyprawowy klimat. Czy mógłby mi ktoś polecić jakiś ślad do przejechania okolice, miejscówke na nocleg?
Informacje o tym co zrobić, żeby to było legalne.
Za wszystkie wady z góry dzięki.
Ale najbardziej mi zależy na jakimś śladzie fajnej lekkiej trasy.
Re: Początkujący
"Przewodnik 4x4 BF Goodrich" - kupisz u oponiarzy lub znajdziesz w internecie.
Były też jakieś bieszczadzkie trasy w auto świat 4x4, poszukaj archiwaliów...
Były też jakieś bieszczadzkie trasy w auto świat 4x4, poszukaj archiwaliów...
Jimny M16A
Żuk A161H 4C90 + Eaton TS5-21
Żuk A161H 4C90 + Eaton TS5-21
Dzięki,
Tego w Auto Świecie nie znalazłem, ale przednik GoodRich wygląda super. Nie wiesz czy są dostępne ślady na Garmina tych tras?
Tego w Auto Świecie nie znalazłem, ale przednik GoodRich wygląda super. Nie wiesz czy są dostępne ślady na Garmina tych tras?
Mogę skomentować? mogę mogę? plissss... 

Nie trzymam Kobiet w domu...
erpe_roman
Za tęczowym mostem: Ranger, Fiorino, Hąda, Pajero, Frontera, Sintra
erpe_roman
No dawaj...