No to się działo
Było kameralnie, wystartowało ledwie 28 załóg, sklasyfikowano 25.
Szybko, dynamicznie, ślisko, mokro. Kilka boków (pozdrowienia i szacun dla onasza w LC70, jego pierwsza impreza! zaczął grubo

) - , dwie rolki i jeden dach w dość głębokiej kałuży. Rozerwany reduktor, pęknięty resor, brzyd w patrolu, zmielony dyfer - ludzie i sprzęt dawali z siebie wszystko.
Wygrały załogi ze sprzętem przygotowanym stricte pod takie rajdy, ale już czwarte miejsce zajęła załoga w seryjnym Jeepie Cherokee! Wielki szacun. Jeśli na kolejną edycję (o ile będzie) zgłosi się więcej załóg, to będzie podział na dwie klasy, co jest naturalną koleją rzeczy.
Kilka fotek (resztę fot zbierzemy w ciągu dwóch dni, będą publikowane):
Pełne wyniki RAT RACE 2009 dzięki morderczej pracy Kasi zostały podane półtorej godziny po zdaniu ostatniej karty drogowej. Prezentują się tak:
1. Krzywkowski/Krzywkowski (Range Wrangler 2500) - 13:06:51
2. Kałasza/Skorupa (Tomcat) - 14:43:21
3. Kania/Koniec (ADHD) - 15:08:37
4. Polak/Jankowska (Jeep Grand Cherokee) - 15:26:39
5. Zarycki/Krzywkowski (Nissan Patrol GR) - 15:36:33
6. Kokoszka/Żukowski (Range Rover) - 16:43:24
7. Grzybowski/Grzybowski (Nissan Patrol GR) - 16:45:28
8. Nowakowski/Paliński (seryjny UAZ) - 16:56:30
9. Młotek/Młotek (Nissan Patrol GR) - 17:22:15
10. Karasiewicz/Wołkowicz (Range Rover) - 17:23:19
11. Woźnicki/Siwiecki (Nissan Patrol GR) - 17:33:27
12. Tomczuk/Mikołajczyk (Mercedes G) - 18:04:50
13. Paczuska/Drozdowski (Geo Tracker) - 18:29:38
14. Karłowicz/Goleniowski (ARO zmota) - 19:21:11
15. Jan vel Samotny Jeździec (Suzuki Samurai) - 19:21:11
16. załoga nr 7 - 19:56:36
17. Marciniak/Borczyński (Range Rover) - 21:38:39
18. Pisarek/Górski (Suzuki Vitara) - 21:59:20
19. załoga nr 8 - 23:06:11
20. Świstak/Leciński (Suzuki Vitara) - 25:33:47
21. załoga nr 25 - 26:00:04
22. Janiak/Janiak (Nissan Patrol GR) - 26:45:25
23. Kaczorowski/Kaczorowska (Toyota Land Cruiser 120) - 27:31:36
24. Maj/Wesołowski (Suzuki Samurai) - 28:53:19
25. załoga nr 15 - 31:47:34
Jutro rano będą podane najlepsze czasy na poszczególnych OS. Dziś nam się nie chce
Co do poprawienia:
- ściągnięcie większej ilości załóg

- zrobienie dwóch klas
- przyłożenie większej uwagi do otaśmowania oesów (choć wpadka była chyba tylko na jednym i została szybko poprawiona)
- wydłużenie oesów przez zrobienie np. dwóch okrążeń lub jazdy w ósemkę
- mniej działania na ostatnia chwilę, więcej snu
Śmiało wypomnijcie nam błędy, to dla nas ważne, zbieramy doświadczenia.
Chcielibyśmy serdecznie podziękować wszystkim uczestnikom za przybycie, za dobry humor, luzackie podejście do rywalizacji, nie wykłócanie się z sędziami

.
Wielkie podziękowania dla naszych sponsorów:
- Sklepu Kawa i Herbata z Grodziska Mazowieckiego (by Mephi, czyli Marcin Kwaśniński) oraz oficjalnego dystrybutora wyciągarek Tmax za ufundowanie głównej nagrody: wyciągarki Tmax
- serwisu Karola Zaryckiego, czyli warstat.pl za ufundowanie nagrody za II miejsce: fotela kubełkowego wyposażonego w szelki OMP
- producenta kajaków WaterFun za ufundowanie nagrody za III miejsce: kajaka Swip300
Specjalne podziękowania dla sędziów i osób czynnie wspomagających nas przy organizacji imprezy, czyli: Mephi (pełne zaangażowanie, sponsoring, wsparcie), Ramzes (lejzi szisza stajla), Kasia (liczenie wyników), Olga i Asia (bufetowe z łapanki

), Poranny Decc (spadleś nam z nieba chłopaku), KML1 (z lepszą połówką), Qbartx (dzięki za wsparcie logistyczne

), Lopex, Wąż (oderwałeś się brachu od drutowania na chwilę

), Młody (zapas stoperów

), Voytass (nawet nie pogadaliśmy), Szejk (kreatywna modyfikacja oesu

), Student (mam nadzieję, że odespałeś

), Łyda (świetna kapusta

), Gruzin (za express i profesjonalizm) oraz Paula.
Bez Was nic by się nie dało zrobić.
Największa wartość zabawy w off-road to ludzie
Pozdrawiamy
Damian, Piotr, Długi
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.
LR