A zdradzisz cóż takiego skrywa się pod tą czerwoną maską?hubi77 pisze:To widze, ze wszyscy wymieniaja silniki przez zimegizmo pisze: Przez zimę prawdopodobnie dostanie nowe serducho,Moj tez sie zupelnie nie sprawdzil i mam juz na celowniku inny ...
IC SERIA 4x4 - Nowy Sącz
Moderator: Pasza
Re: IC SERIA 4x4 - Nowy Sącz
Re: IC SERIA 4x4 - Nowy Sącz
Scierwo 5.0L z Mustanga '94. Problem jest tylko taki, ze poprzedni wlasciciel myslal dupa jak go kupowal, bo silnik jest tuningowany prawdopodobnie pod 1/4 mili i do offroad sie wogole nie nadaje. Ma kute walki, zmieniony polerowany kolektor i przepustnice edelbrocka.fiejas pisze:A zdradzisz cóż takiego skrywa się pod tą czerwoną maską?hubi77 pisze:To widze, ze wszyscy wymieniaja silniki przez zimegizmo pisze: Przez zimę prawdopodobnie dostanie nowe serducho,Moj tez sie zupelnie nie sprawdzil i mam juz na celowniku inny ...
Efekt jest taki ze co z tego, ze ma jakies 270-280 koni jak wiekszosc z nich dostaje powyzej 4000 obr a konczy sie kolo 6000obr. Do 4000 obr spi. Caly rajd jechalismy wiec na 1 biegu, bo na 2 nie byl w stanie sie wkrecic na 4000 zeby dostac kopa bo byl za slaby.
Drobnymi usterkami tylko sobie wykopal glebszy grob

Re: IC SERIA 4x4 - Nowy Sącz
coś ci Sławciu w tym salerno internet nie działa co napier...dalasz po kilka postów tej samej treści , to na przyszły sezon wkładamy 4.0 z BM ki , jestem za , tylko kto Cie bedzie z drzew zeskrobywał ciśnieniowcu jeden . 

Re: IC SERIA 4x4 - Nowy Sącz
Scierwo 5.0L z Mustanga '94. Problem jest tylko taki, ze poprzedni wlasciciel myslal dupa jak go kupowal, bo silnik jest tuningowany prawdopodobnie pod 1/4 mili i do offroad sie wogole nie nadaje. Ma kute walki, zmieniony polerowany kolektor i przepustnice edelbrocka.
Efekt jest taki ze co z tego, ze ma jakies 270-280 koni jak wiekszosc z nich dostaje powyzej 4000 obr a konczy sie kolo 6000obr. Do 4000 obr spi. Caly rajd jechalismy wiec na 1 biegu, bo na 2 nie byl w stanie sie wkrecic na 4000 zeby dostac kopa bo byl za slaby.
Drobnymi usterkami tylko sobie wykopal glebszy grob
Temu silnikowi mowimy do widzenia.[/quote]
wyrzućcie go w moją stronę
.
Efekt jest taki ze co z tego, ze ma jakies 270-280 koni jak wiekszosc z nich dostaje powyzej 4000 obr a konczy sie kolo 6000obr. Do 4000 obr spi. Caly rajd jechalismy wiec na 1 biegu, bo na 2 nie byl w stanie sie wkrecic na 4000 zeby dostac kopa bo byl za slaby.
Drobnymi usterkami tylko sobie wykopal glebszy grob

wyrzućcie go w moją stronę

Re: IC SERIA 4x4 - Nowy Sącz
Też miałem powiedzieć, że chętnie się nim zaopiekuje



Re: IC SERIA 4x4 - Nowy Sącz
bedziesz wkładał do xtraila
Re: IC SERIA 4x4 - Nowy Sącz
A ja silnik zostawiam, bo on mimo zapowiedzi nie zawiódł mnie. Zmienię resory na nowsze nieco co by mi się znowu 4 nie złamały na jednej dziurze. Reszta w miare ok.
FORTITUDINE VINCIMUS
Re: IC SERIA 4x4 - Nowy Sącz
zmień resory na jak to ostanio usłyszałem na "sprale"



Re: IC SERIA 4x4 - Nowy Sącz
Na co je zmienię to sie jeszcze "obaczy", a te sprale to ciekawe moga być, się rozpatrzy 

FORTITUDINE VINCIMUS
Re: IC SERIA 4x4 - Nowy Sącz
To jak zakopie dziada to podam publicznie wspolrzedne GPSfiejas pisze:Też miałem powiedzieć, że chętnie się nim zaopiekuje![]()

Re: IC SERIA 4x4 - Nowy Sącz
NIe tam do Xa, Niewiadów mi na podwórku stoi, spawarka w garazu i ciągle mam głupie pomysły, zeby jakąś zmote na kratownicy zrobić. Tylko spawanie musze poćwiczyć bo jak mi jakaś rura sie urwie ..................anatol pisze:bedziesz wkładał do xtraila

Re: IC SERIA 4x4 - Nowy Sącz
Też nie mamygizmo pisze: Nie mamy sponsorów, sami płacimy i sami naprawiamy... to jest spory minus, ale duży plus![]()

gizmo pisze: Wyprzedzanie po 4 auta przerabiałem na MŚOR... wrażenie bezcenne, ale kosztem sprzegła i mocowania amorów... w rezultacie czego skończyliśmy w połowie stawki... a można było spokojniej jechać i dojechać conajmniej w pierwszej 5![]()
Na MŚOR najlepsza jest Suzuka Vitara , a przedewszytkim tjuning by anatol

CHARIOT Rally Team 4x4
Re: IC SERIA 4x4 - Nowy Sącz
Rok temu z Gizmem jeżdzilismy ALE ,,wokół ,, trzepaka . Plan na motor 3,5 bmw z automatem ,,,choc 2,5 M50 to niezła opcja więc zobaczymy ,,, Ten który mamy już myslę swoje kilometry wyjeżdził w rajdach



Ekipa Jurajska
http://www.jurapark24.pl/
http://www.jurapark24.pl/
Re: IC SERIA 4x4 - Nowy Sącz
Szykujcie te swoje bryczki
, wstawiajcie mocne silniki, wzmacniajcie zawieszenia , nie zapomnijcie o hamulcach
Niech fantazja będzie z WAMI








Re: IC SERIA 4x4 - Nowy Sącz
Hamulce hamulcami, klata przedewszytkimkrzycho. pisze:Szykujcie te swoje bryczki, wstawiajcie mocne silniki, wzmacniajcie zawieszenia , nie zapomnijcie o hamulcach
![]()
![]()
Niech fantazja będzie z WAMI
![]()
![]()

CHARIOT Rally Team 4x4
Re: IC SERIA 4x4 - Nowy Sącz
aduko pisze:
Hamulce hamulcami, klata przedewszytkim
Musimy dokonać nowego podziału w klasach, na pewno w obecnej klasie turystycznej

Re: IC SERIA 4x4 - Nowy Sącz
Podział klasy to raczej nie, turystyk i piesi?
Tak jak Michał pisał, wystarczy sprecyzować bardziej regulamin co do dostępnych modyfikacji itp, tak jak np. jest w regulaminie MŚOR, tylko bez podziału na pojemności...

CHARIOT Rally Team 4x4
Re: IC SERIA 4x4 - Nowy Sącz
Klasy wg mnie:
Klasa rmpst/baja - czyli auta z paszportami i ksiazkami pojazdu (w razie duzego zainteresowania mozna podzielic na TH i TX(1,2) chodzi o zwezke na powietrzu) - przy tym co obecnie robi sie z mistrzostw polski to moze byc duze zainteresowanie tych zawodnikow do startow o ile teren bedzie typu trudna baja i odcinki bede dlugie.
Klasa Sport - wszystkie auta (klatka, pasy, kubly)
Klasa Turystyczna - Lekko zmodifikowane pojazdy seryjne (zawieszenie, opony, zderzaki)
Klasa Stock - Pojazdy calkowicie seryjne (dopuszczalne bardziej agresywne ogumienie typu AT, MT)
Klasyfikacja Generalna dla wszystkich tych klas (wazne dla porownania - puchary i nagrody niekoniecznie)
Klasa Quad 4wd
Klasa Quad 2wd
Motocykle
Troche tych klas sie pojawilo, ale mozna dawac po 1 pucharze na zaloge
Decydujace zdanie co do klasy sport, turystyk i stock ma komisja badania technicznego (sadze, ze raczej nie powinno byc zadnych wiekszych problemow)
Klasa Stock moze okazac sie calkiem fajnym pomyslem - jest bardzo duzo ludzi, ktorzy maja ochote sprobowac swoich sil w terenie, ale obawiaja sie o swoje pojazdy. Taka klasa powinna jechac na samym koncu (spacerownicy)
Wpisowe na przyszly rok proponuje (w miare mozliwosci)
rmpst, sport - 450 zl
turystyk - 350 zl
stock - 200 zl
Zauwazylem, ze im drozsze wpisowe tym wyzsze zadowolenie czesci startujacych (patrzac na ceny MT, PT, PP)
Miejmy nadzieje, ze Seria4x4 rozrosnie sie do jak najwiekszych rozmiarow.
Sadze, ze takie rozwiazanie bedzie mialo szanse - to sa tylko moje dziwne przemyslenia.
Klasa rmpst/baja - czyli auta z paszportami i ksiazkami pojazdu (w razie duzego zainteresowania mozna podzielic na TH i TX(1,2) chodzi o zwezke na powietrzu) - przy tym co obecnie robi sie z mistrzostw polski to moze byc duze zainteresowanie tych zawodnikow do startow o ile teren bedzie typu trudna baja i odcinki bede dlugie.
Klasa Sport - wszystkie auta (klatka, pasy, kubly)
Klasa Turystyczna - Lekko zmodifikowane pojazdy seryjne (zawieszenie, opony, zderzaki)
Klasa Stock - Pojazdy calkowicie seryjne (dopuszczalne bardziej agresywne ogumienie typu AT, MT)
Klasyfikacja Generalna dla wszystkich tych klas (wazne dla porownania - puchary i nagrody niekoniecznie)
Klasa Quad 4wd
Klasa Quad 2wd
Motocykle
Troche tych klas sie pojawilo, ale mozna dawac po 1 pucharze na zaloge
Decydujace zdanie co do klasy sport, turystyk i stock ma komisja badania technicznego (sadze, ze raczej nie powinno byc zadnych wiekszych problemow)
Klasa Stock moze okazac sie calkiem fajnym pomyslem - jest bardzo duzo ludzi, ktorzy maja ochote sprobowac swoich sil w terenie, ale obawiaja sie o swoje pojazdy. Taka klasa powinna jechac na samym koncu (spacerownicy)
Wpisowe na przyszly rok proponuje (w miare mozliwosci)
rmpst, sport - 450 zl
turystyk - 350 zl
stock - 200 zl
Zauwazylem, ze im drozsze wpisowe tym wyzsze zadowolenie czesci startujacych (patrzac na ceny MT, PT, PP)
Miejmy nadzieje, ze Seria4x4 rozrosnie sie do jak najwiekszych rozmiarow.
Sadze, ze takie rozwiazanie bedzie mialo szanse - to sa tylko moje dziwne przemyslenia.
Re: IC SERIA 4x4 - Nowy Sącz
dobrze by było żeby wpisowe szło w parze z nagrodami , dodatkowa klasyfikacja generalna bez nagród ale i bez podziału na klasy też , ciekawie wypada porównanie turystyka sporta i supersporta razem .
- gizmo
-
- Posty: 1296
- Rejestracja: pt wrz 08, 2006 2:57 pm
- Lokalizacja: Krzepice/Częstochowa/Bystrzanowice
- Kontaktowanie:
Re: IC SERIA 4x4 - Nowy Sącz
Przesadzacie z tym wpisowym... tak naprawdę obecnie jest na poziomie rajdów pt "wyścigi szczurów wokół trzepaka" a impreza mimo drobnych wg mnie niedociągnięć jest na naprawdę wysokim poziomie... PP wpisowe nawet dla turystyka wynosi 800PLN, a np na ostatniej Rundzie w Ostródzie nawet OSów nie było, tylko niby mieliśmy się po roadbooku ścigać w 3 Załogi
ja i tak wylądowałem w turystyku przypadkowo i napewno w przyszłym roku nie będę w nim jeździł, ale mimo kilku listów do orga o obniżenie wpisowego, coby było więcej chętnych zostało to bez echa 
Nagrody jak nagrody
ja na amory i oleje mam kasę
Może fajnie byłoby, jakby każdy uczestnik Dyplom dostał... to aqrat jest miłe i jeszcze mam miejsce na ścianie 
Wolę mieć dobrze przygotowane trasy, dobrą organizację i całą oprawę za normalne wpisowe, niż uj wi jakie nagrody, wpisowe wysokości 50PLN za jazdę wokół trzepaka
To co było w NS oceniam naprawdę BARDZO POZYTYWNIE
Jeśli tak będą wyglądały kolejne Wasze imprezy to napewno i ja będę i każdemu będę polecał 


Nagrody jak nagrody



Wolę mieć dobrze przygotowane trasy, dobrą organizację i całą oprawę za normalne wpisowe, niż uj wi jakie nagrody, wpisowe wysokości 50PLN za jazdę wokół trzepaka

To co było w NS oceniam naprawdę BARDZO POZYTYWNIE


Re: IC SERIA 4x4 - Nowy Sącz
Gizmo NS to dopiero początek, Grupa 4x4 musi rozwijać imrezy a napewno nie zostanie w miejcu . Sławek podpowiedzi jak najbardziej słuszne .
KDK MOTOSPORT
Re: IC SERIA 4x4 - Nowy Sącz
Podpisuję się pod tym podziałem wszelkimi moimi członkami (którymi można pisać)
Co do nagród. Piotruś uwierz mi, że my jako Grupa4x4 również chcielibyśmy móc uhonorować Was jak najfajniejszymi/najbardziej przydatnymi nagrodami czasami się jednak nie da. W tym roku i tak nagrody moim skromnym zdaniem były wyśmienite. Na każdej eliminacji telefony komórkowe, akumulatory w konkursach, i wiele wiele innych.
Wierz mi, ze tak jak jest nas teraz 5ciu tak wszyscy pracujemy juz od dawna nad tym by zdobyć środki na organizację imprez w 2010. Tak jak tegoroczna Seria4x4 zaczęła powstawać w sierpniu ubiegłego roku tak Seria2010 powstaje już dzisiaj.
Uwierz mi, ze organizacje tego wszystkiego kosztuje masę $/dutków. I mówię tu tylko o logistyce, zabezpieczeniu itp. Wszyscy na codzień pracujemy i wkładamy w to własne pieniądze i czas. A i tak mamy świadomość tego, ze jest za mało. Bo wg mnie na każdym os powinien stać chociaż jeden nasz samochód terenowy awaryjny, ratownik medyczny na quadzie, sporo więcej osób do zabezpieczenia i nie młodych chłopaków ( z całym szacunkiem do nich, ich pomocy) ale czasami nawet ja nie radziłem sobie z niesfornymi kibicami na poprzednich eliminacjach. Nie wspominając o tym ile razy ktoś grozi obiciem ryja za to, ze dbasz o jego bezpieczeństwo.
Teraz najważniejsze to znalezienie terenów,$, a o nagrodach pomyślimy później
Co do nagród. Piotruś uwierz mi, że my jako Grupa4x4 również chcielibyśmy móc uhonorować Was jak najfajniejszymi/najbardziej przydatnymi nagrodami czasami się jednak nie da. W tym roku i tak nagrody moim skromnym zdaniem były wyśmienite. Na każdej eliminacji telefony komórkowe, akumulatory w konkursach, i wiele wiele innych.
Wierz mi, ze tak jak jest nas teraz 5ciu tak wszyscy pracujemy juz od dawna nad tym by zdobyć środki na organizację imprez w 2010. Tak jak tegoroczna Seria4x4 zaczęła powstawać w sierpniu ubiegłego roku tak Seria2010 powstaje już dzisiaj.
Uwierz mi, ze organizacje tego wszystkiego kosztuje masę $/dutków. I mówię tu tylko o logistyce, zabezpieczeniu itp. Wszyscy na codzień pracujemy i wkładamy w to własne pieniądze i czas. A i tak mamy świadomość tego, ze jest za mało. Bo wg mnie na każdym os powinien stać chociaż jeden nasz samochód terenowy awaryjny, ratownik medyczny na quadzie, sporo więcej osób do zabezpieczenia i nie młodych chłopaków ( z całym szacunkiem do nich, ich pomocy) ale czasami nawet ja nie radziłem sobie z niesfornymi kibicami na poprzednich eliminacjach. Nie wspominając o tym ile razy ktoś grozi obiciem ryja za to, ze dbasz o jego bezpieczeństwo.
Teraz najważniejsze to znalezienie terenów,$, a o nagrodach pomyślimy później

- gizmo
-
- Posty: 1296
- Rejestracja: pt wrz 08, 2006 2:57 pm
- Lokalizacja: Krzepice/Częstochowa/Bystrzanowice
- Kontaktowanie:
Re: IC SERIA 4x4 - Nowy Sącz
co do terenów pisałem na PW, ale musisz się pofatygować 
Co do sponsorów i pomocy, też mogę pomóc, pisz na PW
u nas jest nudaaaa
ile mam razy zmieniać coś w swoich 12 autach bez sensu
niech coś się zacznie dziać
auta i kierowcy są do pomocy... jakieś tam doświadczenie w organizacji też mamy... dutki też jakieś się znajdą
Generalnie temat uważam za otwarty do przemyślenia i dogrania
Aha... piszę o swoich autach i swoich kierowcach i swoich finansach... więc jestem niezależny od jakiś tam dziwnych organizacji
(no ok, swoich mam na myśli moje i kontiego)

Co do sponsorów i pomocy, też mogę pomóc, pisz na PW





Generalnie temat uważam za otwarty do przemyślenia i dogrania

Aha... piszę o swoich autach i swoich kierowcach i swoich finansach... więc jestem niezależny od jakiś tam dziwnych organizacji

Re: IC SERIA 4x4 - Nowy Sącz
Michałku za plecami macie najwieksza motoryzacyjna firme w polsce i nie tylko więc nie nażekaj , natomiast o nagrody to ja tak tylko zygam , żeby o nich nie zapomnieć w ferworze walki o teren
. Jakbyś potrzebował quada do obstawy to mam brutala zu verkaufen . 


Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość