Gizmo jak tylko będę wiedział kiedy jadę na południe to na pewno dam znać

Moderator: Pasza
I tak ma byc. Z nagrodami to jest tak, ze i tak 70% obdarowanych cos sie niepodoba, bo nie pasuje, nie ten kolor albo cos jeszcze innego.fiejas pisze: Teraz najważniejsze to znalezienie terenów,$, a o nagrodach pomyślimy później
W Dynowie bedzie Was 4gizmo pisze:PP wpisowe nawet dla turystyka wynosi 800PLN, a np na ostatniej Rundzie w Ostródzie nawet OSów nie było, tylko niby mieliśmy się po roadbooku ścigać w 3 Załogi![]()
fiejas pisze:Wiele się zmieni,tak naprawde to badania techniczne wówczas rozwiąze sie problem myśle że duży (technicznie sprawne autko) i może a w szczególności nie stawiaj na auta nasze ponieważ wszyscy patrzą na na nas a potem tak jak widzisz pastwią sie nad ta klasa nigdy ja nie pojade tak jak pan co ma autko za ?... ale jak ci panowie bedą zmuszeni do jazdy długodystansowej i z ksiązki w/g tego co im pilot mówi to mysle ze zrewidują swoje poglądy na naszą jazde robię wiele aby na takiej imprezie pojawiało sie wielu zawodników ze sprzetem sprawnym i ubranych przepisowo (czego w najmniejszym stopniu obecnie sie nie wymaga choćby kaski jakies takie ) ok wiem ze kasa ale baniaka nie odkupisz i tak by można w nieskończonośc swoje a reszta swoje panowie zacznijcie patrzyć przed siebie i badzcie pewni ze juz nie bawem rajdy popierdółki beda historią wiec przy budowie waszych wózków zerkajcie do załączników FIA szczegolnie do J który wam wiele powie . Jeszcze raz dziękuje za swietną zabawepozdrawiam organizatorów głeboki ukłon za chciejstwo oraz wszystim włodarzom bez których ta imprez nie miała by miejsca jeszcze raz ukłony dla was tak trzymajcie i do przodu i jeszcze jedno ilość wozkow nie stanowi o dobrej imprezie pozdrawiam Mirek zmykam na urlop strzelba!!!
Naprawdę wiele.
To co na pewno.
Zniknie klasa Turystyczna. Owszem będzie klasa dla samochodów seryjnych z dopuszczonymi przeróbkami ale będzie mocno rygorystyczna również pod kątem zaawansowania startujących.
Opony - kołek nie będzie dopuszczony, nie wiem co z Simexem.
Wpisowe, wpłacone do dnia x - 100% w dniu rajdu 130-150% - przez to, ze większość wpłat następuje w biurze rajdu w dniu imprezy co więcej wielu zawodników nie wysyła zgłoszenia przez internet nie wiemy ilu będzie zawodników.
Obecna Turystyczna będzie miała jakieś 50% jazdy tego co wyższe klasy. Dodam, ze celujemy by każda impreza miała minimum 60+ a celem ( nie mówię, ze już w przyszłym roku) jest 150-200 dla klasy Super Sport/Goście juz teraz szukamy terenów.
Zmian szykuje się cała masa. Na lepsze oczywiscie![]()
Co do rozdysponowywania nagród... nie do mnie z tym pytaniem![]()
aduko pisze:A czytałem czytałem, no i macie niejasnościTeraz pisze nie dlatego, że się czepiam i coś mnie denerwuje, ale jak ma być cacy to cacy
![]()
Co do tych niejasności, klasyfikacja generalna i poszczególnych eliminacji, klasa super sport, według regulaminu takiej nie ma![]()
![]()
A jeżeli w przyszłym roku też ma być tak jak w tym to może w końcu w tych gościach pojedziemy
jeszcze tylko powiem że jechałem na zwężsce i doważony jako jedyny wózek spełniałem normy klasowe jak i th tak i t1 i cięzko sie jedzie sprzetem tydzien przed imprezą i tydzien po imprezie (baja) ale jak piszesz rozumiesz wiec dzieki za wyrozumiałośc pozdroaduko pisze:Noo i własnie tego chciałem uniknąć, nic nie wnoszącej kłótni o nic, przecież pisałem że nie mam do nikogo żalu, wiem przecież, że jeździłeś na serie4x4 aby przyzwyczaić się do sprzętu, ja to wszystko Mirku wiem i rozumiem, nic nikomu nie zarzucam i niczego się nie domagam
ripperns pisze:Klasy wg mnie:
Klasa rmpst/baja - czyli auta z paszportami i ksiazkami pojazdu (w razie duzego zainteresowania mozna podzielic na TH i TX(1,2) chodzi o zwezke na powietrzu) - przy tym co obecnie robi sie z mistrzostw polski to moze byc duze zainteresowanie tych zawodnikow do startow o ile teren bedzie typu trudna baja i odcinki bede dlugie.
Klasa Sport - wszystkie auta (klatka, pasy, kubly)
Klasa Turystyczna - Lekko zmodifikowane pojazdy seryjne (zawieszenie, opony, zderzaki)
Klasa Stock - Pojazdy calkowicie seryjne (dopuszczalne bardziej agresywne ogumienie typu AT, MT)
Klasyfikacja Generalna dla wszystkich tych klas (wazne dla porownania - puchary i nagrody niekoniecznie)
Klasa Quad 4wd
Klasa Quad 2wd
Motocykle
Troche tych klas sie pojawilo, ale mozna dawac po 1 pucharze na zaloge
Decydujace zdanie co do klasy sport, turystyk i stock ma komisja badania technicznego (sadze, ze raczej nie powinno byc zadnych wiekszych problemow)
Klasa Stock moze okazac sie calkiem fajnym pomyslem - jest bardzo duzo ludzi, ktorzy maja ochote sprobowac swoich sil w terenie, ale obawiaja sie o swoje pojazdy. Taka klasa powinna jechac na samym koncu (spacerownicy)
Wpisowe na przyszly rok proponuje (w miare mozliwosci)
rmpst, sport - 450 zl
turystyk - 350 zl
stock - 200 zl
Zauwazylem, ze im drozsze wpisowe tym wyzsze zadowolenie czesci startujacych (patrzac na ceny MT, PT, PP)
Miejmy nadzieje, ze Seria4x4 rozrosnie sie do jak najwiekszych rozmiarow.
Sadze, ze takie rozwiazanie bedzie mialo szanse - to sa tylko moje dziwne przemyslenia.
między innymi po to jest wpisowe wysokie na poważnych imprezach aby ludki miały pełną profeske a są i takie ze prócz wysokiego wpisowego jest dodatek strefy i tak : za lawete ... za samochód do 3,5 tony , za samochod do 12 ton i powyżej i wówczas mam swoje miejsce gdzie mogę wszystko co przepis strefy pozwala robić a jezeli zostaną wprowadzone długie odcinki i bedzie ksiązka a może nawet element nawigacji to ilu pilotów mamy co to potrafią robić to jedno a teraz druga sprawa chcecie długich odcinków i ja też a wiem że tereny są kosztowne przy tego typu rajdach musisz bulić i to słono nikt na piękne oczy ci nic nie da wiec cierpliwości poczekajmy co bedzie a myśle że nie odpuszczą i bedzie tylko lepiej pozdro Mirekanatol pisze:wg. mnie jeśli wpisowe bedzie wyzsze niż 400 zł to możecie od razu zamknąc klase turystyczna bo nie bedzie chetnych do startu , zawsze mozna zrobić dopłaty za auto serwisowe , ewentualnie rożne wpisowe w róznych klasach jak pisał sławek .
gizmo pisze:Mniejsze wpisowe dla klasy TRV wg mnie jest ok, to jest to, co staram się wywalczyć w PP. I zgadzam się, że nakłady na profesjonalnie przygotowaną imprezę są duże, więc wpisowe też może być wyższe, przy założeniu dłuższych odcinków i całej reszty, tzw oprawy
Np, koncert Madonny albo Elvisa Presleya bardzo podniósłby ranking takiej imprezy... no i oczywiście baza noclegowa... nie rozumiem jak org może robić takie imprezy daleko od Hoteli SPA i 5 gwiazdkowych, że nie wspomnę o tak podstawowym elemencie jak taniec go-go przed startem każdego zawodnika![]()
totalne nieporozumienie
gizmo pisze:Znaczy się mam po Ciebie przyjechać![]()
Tylko ja się boję jeździć samochodem... po asfalcie
Dzisiaj weryfikowaliśmy kolejne trasy na Hołdzie... 100ha terenu
Andrzejku Dont worrynawiedzony pisze:Super!!!! Fajnie! ale wszyscy zapomnieli o klasie EXTREM
!
Mamy się wynosić czy wyginąć????
Nie no Piotruś wiem o tymanatol pisze:tylko nie połącz tego wszystkiego do kupy Michałku , auto do scigania nie bedzie robiło na trialu i odwrotnie .
gizmo pisze:dobrze, że mi to napisałeś
Michał, będę jutro trasy oglądał na Zlot Śląska, mam Ci jakie foty porobić
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości