Krzysio pisze:Czy coś się zmieniło lub zmieni w regulaminie ,apropos hebelków
przyjedź, nie będzie problemów.
Moderator: Pasza
Krzysio pisze:Czy coś się zmieniło lub zmieni w regulaminie ,apropos hebelków
Zapis w regulaminie:chainz pisze:Krzysio pisze:Czy coś się zmieniło lub zmieni w regulaminie ,apropos hebelków
przyjedź, nie będzie problemów.
W "M" dozwoloneBig Daddy pisze:Obleśnik
Jak wygląda sprawa tylnej osi skrętnej i hydraulicznie sterowanego zawieszenia.
Krzysio pisze:Mój pojazd przy kołach ma zwolnice i niezależne zawieszenie , na przednich półosiach wewnątrz konstrukcji (ramy ) są potężne tarcze hamulcowe,na tarczy są dwa zaciski sterowane dwoma obwodami tak jakby przedni i tylni obwód tyle że na jednej tarczy.Dodatkowo jeden z zacisków ma hamulec ręczny "awaryjny". koła są spięte mechanizmami ze sobą i nie ma opcji ich rozłączenia.
pojazd jest w fazie końcowej ,i nie bardzo bym chciał zmieniać koncepcje ,bo dokładanie dodatkowych tarcz w niczym nie pomoże a jedynie zwiększy masę która jest wyżyłowana na 1000 kg przy 42,5 cala oponach. Chociaż nie wyrobie się na pierwszą rundę ,to chciałbym nim przybyć na kolejne .
Dzięki za odpowiedzi , i prośba o przeanalizowanie takiego układu, chociaż by dla potomnych.
pozdrawiam Krzysio.
Prędzej coś takiego:zibi177 pisze:Krzysio pisze:Mój pojazd przy kołach ma zwolnice i niezależne zawieszenie , na przednich półosiach wewnątrz konstrukcji (ramy ) są potężne tarcze hamulcowe,na tarczy są dwa zaciski sterowane dwoma obwodami tak jakby przedni i tylni obwód tyle że na jednej tarczy.Dodatkowo jeden z zacisków ma hamulec ręczny "awaryjny". koła są spięte mechanizmami ze sobą i nie ma opcji ich rozłączenia.
pojazd jest w fazie końcowej ,i nie bardzo bym chciał zmieniać koncepcje ,bo dokładanie dodatkowych tarcz w niczym nie pomoże a jedynie zwiększy masę która jest wyżyłowana na 1000 kg przy 42,5 cala oponach. Chociaż nie wyrobie się na pierwszą rundę ,to chciałbym nim przybyć na kolejne .
Dzięki za odpowiedzi , i prośba o przeanalizowanie takiego układu, chociaż by dla potomnych.
pozdrawiam Krzysio.
Czyli coś takiego http://www.joemonster.org/filmy/33010/P ... o_terenowy
A spełnia takie warunki?Krzysio pisze:Mój pojazd przy kołach ma zwolnice i niezależne zawieszenie , na przednich półosiach wewnątrz konstrukcji (ramy ) są potężne tarcze hamulcowe,na tarczy są dwa zaciski sterowane dwoma obwodami tak jakby przedni i tylni obwód tyle że na jednej tarczy.Dodatkowo jeden z zacisków ma hamulec ręczny "awaryjny". koła są spięte mechanizmami ze sobą i nie ma opcji ich rozłączenia.
pojazd jest w fazie końcowej ,i nie bardzo bym chciał zmieniać koncepcje ,bo dokładanie dodatkowych tarcz w niczym nie pomoże a jedynie zwiększy masę która jest wyżyłowana na 1000 kg przy 42,5 cala oponach. Chociaż nie wyrobie się na pierwszą rundę ,to chciałbym nim przybyć na kolejne .
Dzięki za odpowiedzi , i prośba o przeanalizowanie takiego układu, chociaż by dla potomnych.
pozdrawiam Krzysio.
pilmar pisze:coś podobnego?
http://www.youtube.com/watch?v=DbtJIq3SRcg
Taaaa. Tylko jak zrobisz hardcorową konkurencję dodatkową to coś chętnych maławo.Bulimierz pisze:Dzień dobry![]()
Trzeba zrobić FONOSa w bajorze jakimś, to zobaczy się wtedy, jak nowy wynalazek kolegi pływa na tle innych "pomotańców"
Ku...wa znowu Honza miesza z terminami.zbyszekt123 pisze:Witam
Napiszcie czy autko o szerokości 205cm ma jakieś szanse w klasie M![]()
I jak się na rajd zalogować jak strona nie robi
No baGierek pisze:Haaalooo...jest tu kto
Tylko ośmiu naszych zapisanychMam nadzieję że w biesiadnej wystartuje więcej.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość