czyli rajdy ze ściganiem i próbami przejazdu
Moderator: Pasza
-
Student
-

- Posty: 3493
- Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Wawa BMW
Post
autor: Student » ndz maja 13, 2007 8:35 pm
Darek nie pitol
Zapasowe klucze od czesława już są.
Trza je tylko odebrac z poczty

-
fruzia

- Posty: 354
- Rejestracja: wt lis 09, 2004 12:16 am
- Lokalizacja: Zabrze
Post
autor: fruzia » ndz maja 13, 2007 8:39 pm
Student pisze:Darek nie pitol
Zapasowe klucze od czesława już są.
Trza je tylko odebrac z poczty

spoko

bałes sie Pit-Bulla
brawo czesław

ten to ma tych kluczy!
-
Pit-Bull

- Posty: 556
- Rejestracja: wt maja 31, 2005 6:15 pm
- Lokalizacja: Powsinoga
Post
autor: Pit-Bull » ndz maja 13, 2007 10:15 pm
Jesli chodzi o klucz do domku w którym mieszkał "Student'"i"Siwy" to to słyszałem ,że pod wycieraczką zostawili

FIGHT NO MORE
To nie prawda co Ci mówiła mama, że przemoc nie rozwiązuje problemów.
www.pitbull4x4.pl
-
fruzia

- Posty: 354
- Rejestracja: wt lis 09, 2004 12:16 am
- Lokalizacja: Zabrze
Post
autor: fruzia » pn maja 14, 2007 9:47 pm
-
Zun
-

- Posty: 3564
- Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
- Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała
Post
autor: Zun » śr maja 16, 2007 1:01 pm
To teraz ja dodam swoje 3 grosze na temat imprezy - i ogólnie imprez u nas w kraju.
Moim skromnym zdaniem inni organizatorzy mogli by sie dużo nauczyć od MUTTowców . Impreza moim zdaniem ma świetną formułę - jasne że są tam jakieś nie dociągnięcia organizacyjne - ale te będą zawsze - myślę ze nie da sie wszystkiego dopiąć na ostatni guzik - ale formuła rajdu , który da sie przejechać technicznie bez ciągania sie co chwile na mechaniku wydaje mi sie najlepsza i najbardziej poszukiwana . Liczą sie umiejętności kierowcy i pilota , doświadczenie tychże i przygotowanie sprzętu. Nie znalazło sie ani jedno miejsce , które nie dało by sie przejechać na kołach , a mimo to wiele załóg poległo - i to jest super ! To jest rajd , który sprawdza prawdziwe umiejętności załogi , a nie szybkość mechanicznej wyciągarki
Tyle
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek

-
AdAm
-

- Posty: 1104
- Rejestracja: śr sty 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: AdAm » śr maja 16, 2007 2:07 pm
Zun pisze:To teraz ja dodam swoje 3 grosze na temat imprezy - i ogólnie imprez u nas w kraju.
Moim skromnym zdaniem inni organizatorzy mogli by sie dużo nauczyć od MUTTowców . Impreza moim zdaniem ma świetną formułę - jasne że są tam jakieś nie dociągnięcia organizacyjne - ale te będą zawsze - myślę ze nie da sie wszystkiego dopiąć na ostatni guzik - ale formuła rajdu , który da sie przejechać technicznie bez ciągania sie co chwile na mechaniku wydaje mi sie najlepsza i najbardziej poszukiwana . Liczą sie umiejętności kierowcy i pilota , doświadczenie tychże i przygotowanie sprzętu. Nie znalazło sie ani jedno miejsce , które nie dało by sie przejechać na kołach , a mimo to wiele załóg poległo - i to jest super ! To jest rajd , który sprawdza prawdziwe umiejętności załogi , a nie szybkość mechanicznej wyciągarki
Tyle
A z jakimi rajdami na których byłeś porównujesz ?

-
Zun
-

- Posty: 3564
- Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
- Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała
Post
autor: Zun » śr maja 16, 2007 2:30 pm
AdAm pisze:Zun pisze:To teraz ja dodam swoje 3 grosze na temat imprezy - i ogólnie imprez u nas w kraju.
Moim skromnym zdaniem inni organizatorzy mogli by sie dużo nauczyć od MUTTowców . Impreza moim zdaniem ma świetną formułę - jasne że są tam jakieś nie dociągnięcia organizacyjne - ale te będą zawsze - myślę ze nie da sie wszystkiego dopiąć na ostatni guzik - ale formuła rajdu , który da sie przejechać technicznie bez ciągania sie co chwile na mechaniku wydaje mi sie najlepsza i najbardziej poszukiwana . Liczą sie umiejętności kierowcy i pilota , doświadczenie tychże i przygotowanie sprzętu. Nie znalazło sie ani jedno miejsce , które nie dało by sie przejechać na kołach , a mimo to wiele załóg poległo - i to jest super ! To jest rajd , który sprawdza prawdziwe umiejętności załogi , a nie szybkość mechanicznej wyciągarki
Tyle
A z jakimi rajdami na których byłeś porównujesz ?

Słusznie - na niewielu

To taka opinia nie tylko moja ale naszych wspolnych znajomych - ale wiem ze Ty na to inaczej patrzysz - lubisz poprostu ciągnąc tego druta

Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek

-
leszek
-

- Posty: 3337
- Rejestracja: ndz mar 02, 2003 10:39 pm
- Lokalizacja: Żywiec
-
Kontaktowanie:
Post
autor: leszek » śr maja 16, 2007 2:34 pm
zunik faktycznie jeszcze mało widziałeś i nie wiesz co sprawia prawdziwą frajde.
wyścigi wyciągarek są faktycznie bez sensu (no chyba że masz najszybszą

)
ale jeżdzenie na kołach po błotku na zmiane z asfaltem to jest dopiero bez sens.
-
Zun
-

- Posty: 3564
- Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
- Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała
Post
autor: Zun » śr maja 16, 2007 2:49 pm
leszek pisze:zunik faktycznie jeszcze mało widziałeś i nie wiesz co sprawia prawdziwą frajde.
wyścigi wyciągarek są faktycznie bez sensu (no chyba że masz najszybszą

)
ale jeżdzenie na kołach po błotku na zmiane z asfaltem to jest dopiero bez sens.
Nie bylo tak strasznie duzo asfaltu , a zarowno na poligonie jak i na kotlarni bylo mozna sie wyszalec przez caly dzien - tak mi sie wydaje i tak mowili ludziska.
A co do tego jezdzenia na kolach po blotku - popatrz sie ile ekip odpadlo - to chyba mowi jednak troche o tym ze wcale talk latwo nie bylo
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek

-
AdAm
-

- Posty: 1104
- Rejestracja: śr sty 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: AdAm » śr maja 16, 2007 2:50 pm
Zun pisze:AdAm pisze:Zun pisze:To teraz ja dodam swoje 3 grosze na temat imprezy - i ogólnie imprez u nas w kraju.
Moim skromnym zdaniem inni organizatorzy mogli by sie dużo nauczyć od MUTTowców . Impreza moim zdaniem ma świetną formułę - jasne że są tam jakieś nie dociągnięcia organizacyjne - ale te będą zawsze - myślę ze nie da sie wszystkiego dopiąć na ostatni guzik - ale formuła rajdu , który da sie przejechać technicznie bez ciągania sie co chwile na mechaniku wydaje mi sie najlepsza i najbardziej poszukiwana . Liczą sie umiejętności kierowcy i pilota , doświadczenie tychże i przygotowanie sprzętu. Nie znalazło sie ani jedno miejsce , które nie dało by sie przejechać na kołach , a mimo to wiele załóg poległo - i to jest super ! To jest rajd , który sprawdza prawdziwe umiejętności załogi , a nie szybkość mechanicznej wyciągarki
Tyle
A z jakimi rajdami na których byłeś porównujesz ?

Słusznie - na niewielu

To taka opinia nie tylko moja ale naszych wspolnych znajomych - ale wiem ze Ty na to inaczej patrzysz - lubisz poprostu ciągnąc tego druta

Teraz zresztą wyścigów wyciągarek się nie robi bo po prostu w extremie wszyscy mają mechaniki więc szanse są wyrównane. A największe mają Ci co szybko jeżdżą i nie myśla za wiele przed każdą przeszkodą. No i oczywiście sprzęt musi taką jazdę wytrzymać

-
fruzia

- Posty: 354
- Rejestracja: wt lis 09, 2004 12:16 am
- Lokalizacja: Zabrze
Post
autor: fruzia » śr maja 16, 2007 8:22 pm
leszek pisze:zunik faktycznie jeszcze mało widziałeś i nie wiesz co sprawia prawdziwą frajde.
wyścigi wyciągarek są faktycznie bez sensu (no chyba że masz najszybszą

)
ale jeżdzenie na kołach po błotku na zmiane z asfaltem to jest dopiero bez sens.
ty sam jesteś jak asfalt

-
leszek
-

- Posty: 3337
- Rejestracja: ndz mar 02, 2003 10:39 pm
- Lokalizacja: Żywiec
-
Kontaktowanie:
Post
autor: leszek » czw maja 17, 2007 6:30 am
a kto powiedział ze pisałem o mucie.
rekord jednego rajdu to około 100km na kołach po czarnym i 12 minut na OS.
poland trophy też mógł wygrać ten co ma szybszego placka po asfalcie.
adaś wie o czym pisze widział jak nasza przewaga nad nimi po pewnym feralnym wydarzeniu w nocy stopniała jak na czarne wjechaliśmy
mechanik to nie wszystko jeszcze trzeba go umieć obsługiwać sprawnie i cholernie szybko myśleć bo nie ma czasu na poprawki jak na elektryku.
-
fruzia

- Posty: 354
- Rejestracja: wt lis 09, 2004 12:16 am
- Lokalizacja: Zabrze
Post
autor: fruzia » czw maja 17, 2007 6:40 am
leszek pisze:a kto powiedział ze pisałem o mucie.
rekord jednego rajdu to około 100km na kołach po czarnym i 12 minut na OS.
poland trophy też mógł wygrać ten co ma szybszego placka po asfalcie.
adaś wie o czym pisze widział jak nasza przewaga nad nimi po pewnym feralnym wydarzeniu w nocy stopniała jak na czarne wjechaliśmy
mechanik to nie wszystko jeszcze trzeba go umieć obsługiwać sprawnie i cholernie szybko myśleć bo nie ma czasu na poprawki jak na elektryku.
a to nisko się kłaniam Leszku

-
AdAm
-

- Posty: 1104
- Rejestracja: śr sty 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: AdAm » czw maja 17, 2007 8:48 am
leszek pisze:poland trophy też mógł wygrać ten co ma szybszego placka po asfalcie.
adaś wie o czym pisze widział jak nasza przewaga nad nimi po pewnym feralnym wydarzeniu w nocy stopniała jak na czarne wjechaliśmy
Bo trza było szybko metry z kratek przeliczyć ile tego asfaltu jest i kierowcy podyktować żeby reduktor wyłączył (no chyba że na reduktorze się 100 km/h jedzie to nie trzeba wyłączać

)
Ale wiem że Ty na prawym nieobeznany
leszek pisze:
mechanik to nie wszystko jeszcze trzeba go umieć obsługiwać sprawnie i cholernie szybko myśleć bo nie ma czasu na poprawki jak na elektryku.
Lina szybko pęka a ręce i głowa nie odrastają...
-
Kacper S

- Posty: 372
- Rejestracja: czw maja 04, 2006 11:02 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Kacper S » czw maja 17, 2007 10:53 am
[quote="Zun"]Nie bylo tak strasznie duzo asfaltu , a zarowno na poligonie jak i na kotlarni bylo mozna sie wyszalec przez caly dzien - tak mi sie wydaje i tak mowili ludziska.
Asfaltu było by jeszcze mniej gdyby nie jacyś idioci przez których po nocce startowaliśmy dopiero z 14 kratki itenera a nie od pierwszej....
A co do wyjeżdzenia w terenie to poligon i kotlarnia są naprawde wystarczające aby się wyjeżdzić, mimo to że nie zostaliśmy na hałdę to
mój kierowca powiedział że się wyjeździł w terenie....
Krótko mówiąc (powiem to po raz kolejny)
Impreza bardzo fajna i pan jest zadowolony

-
Biga
-

- Posty: 4150
- Rejestracja: pt paź 17, 2003 8:44 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Biga » czw maja 17, 2007 7:33 pm
Kacper S pisze:...Asfaltu było by jeszcze mniej gdyby nie jacyś idioci przez których po nocce startowaliśmy dopiero z 14 kratki itenera a nie od pierwszej....
Czesc dostawala kokardki na prawa reke i tlumaczenie, ze to jest prawa strona, ale nie wiem jak mowia statystyki skutecznosci tej metody prewencji

To co piszę jest wyłącznie moim PRYWATNYM zdaniem i nie ma związku z niczym poza tym. Jasne?
-
szary
- a ja nie chce mieć gwiazdek
- Posty: 1935
- Rejestracja: ndz sty 25, 2004 1:52 pm
Post
autor: szary » sob maja 19, 2007 9:28 pm
Kokardki , tłumaczenia - nic to nie daje ... Największy odsetek leszczy w całej historii naszej imprezy w tym roku się ujawnił... ręce opadaja.
-
Student
-

- Posty: 3493
- Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Wawa BMW
Post
autor: Student » ndz maja 20, 2007 7:35 am
cena sławy i popularności.
Wasza impreza do najłatwiejszych nie nalezy - zwłaszcza jak popada.
Przemyślcie może małą weryfikację przed startem...

-
szary
- a ja nie chce mieć gwiazdek
- Posty: 1935
- Rejestracja: ndz sty 25, 2004 1:52 pm
Post
autor: szary » ndz maja 20, 2007 4:23 pm
Weryfikacja powiadasz ? ... że niby ty jesteś oka to cię przyjmujemy ale tamten wydaje sie leszczem wiec ni hu hu taa? jakoś średnio mi to pasuje do założeń imprezy.
Rajd Mutt to nie eilitarna impreza dla wybranych - tylko dla wszystkich posiadaczy terenówek - po prostu na odprawach bedę udzielał szkoleń z nawigowania , sposobu czytania notatek nawigacyjnych , zachowania na odcinkach dojazdowych itd itp...
i wtedy bedzie git

-
mikhey
-

- Posty: 233
- Rejestracja: czw paź 06, 2005 10:27 pm
- Lokalizacja: z leśnej chatki
-
Kontaktowanie:
Post
autor: mikhey » ndz maja 20, 2007 5:51 pm
Będziesz musial zacząc rajd w takim razie dzień wcześniej, bo pewnie trafisz na niektórych tak opornych, że Ci czasu zejdzie troche

Najlepiej zrób - 1-szy dzień rajdu - odprawa

, 2-gi - wyjazd na trasę

-
szary
- a ja nie chce mieć gwiazdek
- Posty: 1935
- Rejestracja: ndz sty 25, 2004 1:52 pm
Post
autor: szary » ndz maja 20, 2007 6:10 pm
Spakojna twoja rozczochrana - coś wymyślę heh
Jednakże nie należy wrzucać wszystkich nowych do jednego wora pt. Leszcze kreujący się na ofrołderów.
Było kilka załóg które poinformowały mnie na BT - że pomimo dość przyzwoicie zrobionego sprzętu maja małe doswiadczenie itd. pogadalim trochę , trochę sami popytali innych i było git.
Mimo wszystko najlepszy był koleś który mi oświadczył że on to zapierdala w RMPST i wogóle a tam się nie używa wyciągarek i łopat bo tam sie silnie zapitala - tyle że jakoś przez ostatnie 6 lat nie spotkałem go na ani jednej rundzie hiee.
Po czym wsiadł w samochód i wkleił się na pierwszej kałuży

-
Galik
-

- Posty: 840
- Rejestracja: śr lut 01, 2006 8:51 pm
- Lokalizacja: Warszawa/Gliwice
Post
autor: Galik » ndz maja 20, 2007 6:13 pm
to elementarne...
tak zapierdala że nie dałeś rady go zobaczyć

-
szary
- a ja nie chce mieć gwiazdek
- Posty: 1935
- Rejestracja: ndz sty 25, 2004 1:52 pm
Post
autor: szary » ndz maja 20, 2007 6:15 pm
zaiste - durny ja o tym nie pomyślał

-
Pit-Bull

- Posty: 556
- Rejestracja: wt maja 31, 2005 6:15 pm
- Lokalizacja: Powsinoga
Post
autor: Pit-Bull » ndz maja 20, 2007 7:30 pm
Galik-wysłałem

FIGHT NO MORE
To nie prawda co Ci mówiła mama, że przemoc nie rozwiązuje problemów.
www.pitbull4x4.pl
-
Galik
-

- Posty: 840
- Rejestracja: śr lut 01, 2006 8:51 pm
- Lokalizacja: Warszawa/Gliwice
Post
autor: Galik » ndz maja 20, 2007 7:58 pm
Pit-Bull pisze:Galik-wysłałem

super
dzięki
też Ci posłałem - pw
pozdr.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość