Czas na konkrety:
Z powodów organizacyjnych termin rajdu został przesunięty o tydzień to jest na 12.10.2008
Impreza będzie mieć charakter integracyjny (rodzinny) ale nie pozbawiona sportowego ducha oraz offroadowych smaczków.
Na ponad 20ha terenu zostaną rozmieszczone próby, pieczątki i inne konkurencje o różnym poziomie trudności, do których każdy będzie mógł przystąpić
Planujemy zorganizowanie odcinków jazdy na czas oraz "próby podjazdu" oceniane punktami.
Przewidujemy również zbudowanie krótkiego, ciasnego toru trialowego, gdzie będzie się liczyła głównie precyzja przejazdu.
Ogólnie będzie ok 50 prób (pieczątek) czy jak by tego nie nazwał.
W pobliżu wszystkich miejsc będą rozstawieni sędziowie, którzy będą obserwować poczynania i panować nad bezpieczeństwem imprezy.
Zawody będą klasyfikowane w dwóch kategoriach:
1. Samochody seryjne - dopuszczone minimalne modyfikacje (opony szosowe lub AT, minimalny lift).
2. Samochody zmodyfikowane (Lift up2", Opony A/T lub M/T oraz wszystkie inne udogodnienia).
Załogi startują pojedynczo (nie w Team'ach), choć będzie istnieć możliwość pomocy wzajemnej.
Dozwolone będzie używanie każdego sprzętu, ale sędziowie będą oceniać zasadność jego użycia i ewentualnie odejmować (lub dodawać za pomysłowość) punkty.
Obydwie klasy będą w zasadzie poruszać się podobną trasą, jednak wybór i stopień trudności prób będzie na tyle zróżnicowany że każdy znajdzie coś odpowiedniego dla siebie i swojego sprzętu.
Jeśli dopisze pogoda lub życzliwe nam służby, będzie zorganizowana próba extra - błotna nie do przejechania (mam nadzieję)
Zawodnikom zaawansowanym, pragniemy zorganizować kilka pieczątek "nie do zrobienia"
Ogólnie rzecz biorąc, trasa będzie przygotowana w taki sposób aby seryjne auto było w stanie ją pokonać nie podchodząc jednak do części prób.
Podczas przejazdu, kierowcom z mniejszym doświadczeniem offroadowym, sędziowie będą służyć pomocą.
Będzie również istniała możliwość skorzystania z nieodpłatnej pomocy instruktora.
Nagrody:
Nagrody będą rozdane w klasach jak wyżej oraz kilka nagród specjalnych.
Dla wszystkich uczestników pamiątkowe dyplomy.
Koszty:
Wpisowe - 100zł od załogi
Posiłek - 20zł od załogi (2 osoby)
UWAGA!!
Z uwagi na ograniczenia organizacyjne, ilość załóg może zostać ograniczona do 50.
Więcej informacji oraz zgłoszenie uczestnictwa proszę kierować na adres :
jeepclublodz@autoklublodzki.pl